Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

20 meter? Nou dan ging ik wel ff de bosjes in hoor :P

Dan word je bijna gekortwiekt :whistle:

 

Vorig jaar vlogen ze eroverheen met het verduister project, en dit jaar dezelfde locatie precies dezelfde heli.. Niks aan de hand, ik sta er versteld van maar het zijn de feiten dus zolang het geen jutenheli is maak ik me niet zo druk. Alleen voorzichtig met toenadering, uitkijken met eventuele camera's die zijn aangebracht. Dichtbij altijd je gezicht/hoofd enigszins bedekken met een capichon of ander hoofddeksel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

LTGS ik koop een rol van 100 meter , dan kunnen we samen autoflowers zetten 100 meter lang , of andere natuurlijk hahahahahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit! vooral dat veld je mooi vol groen nergens iets geels te zien. waar ik op een gegeven moment wel last van had. en verbrande bladpunten. maar die lijken na een goede dosis kalium nitraat lekker bij te trekken alleen die oude bladeren zien er niet vrolijk uit.

 

en ja helicopters had ik ook al last van maarja vaak ben je te bang he:P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog een nieuwe rol liggen van 20x4 meter greenspan! Ik had er twee maar die andere had ik op maat gesneden voor me project en nooit nodig gehad. Dus als ik zou willen.. :evil:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik heb nog een nieuwe rol liggen van 20x4 meter greenspan! Ik had er twee maar die andere had ik op maat gesneden voor me project en nooit nodig gehad. Dus als ik zou willen.. :evil:

 

Als je zou willen , gaf je ze aan mijn :whistle: :jump:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooit komt de dag dat ik ze nodig heb :likken:

 

Volgend jaar misschien een leuk autoflower projectje met dat zijl erop.. Dit jaar werd het niks pfffff...

 

Bijna alle automazar naar de klote door die kutakkergrond.. De boer heeft teveel NPK gestrooid.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooie klote boer , daar moet je wat van zeggen hahahaha :rtfm: Dit jaar was het toch niks geworden met die klote autoflowers door dat kut weer , en het word nog niet veel beter zag ik net , dat gaat geld kosten , misschien onze late soorten die het goed gaan doen .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hack, daar heb je helemaal gelijk in. die vroegbloeiers moeten gewoon in mei in de grond zitten,

anders krijgen ze echt hun eigen willetje!

ik ga zo meteen eens shoppen voor wat voeding dus ik laat het je nog wel weten wat het geworden is..

je hebt trouwens de gewoonte om te posten net voordat ik mijn update post!

das mij nou al 2 keer overkomen en dan zie ik je opmerking niet meer :lol:

ja geef die arme wiet61 toch die rol joh! dan knallen wij er wel een AF veld mee vol volgend jaar :likken:

 

konopi, aah zoiets dacht ik al. heb ik dan veel van die bloemetjes nodig?

het is trouwens wel een super irritante buurplant moet ik zeggen. daar is de reguliere draaier helemaal niks bij.

heb een enorm wortelstelsel van die hop onder heel mijn spot doorlopen en hij knalt overal uit de grond.

met tentakels en taai hout vergrijpt ie zich aan mijn dames en dat moeten we niet hebben!

op het hek is z'n plek en anders niet :whistle:

 

fluiter, zo groot is onze provincie niet hoor!

maar dat is wel spannend dan, voor hetzelfde geld kennen we elkaar al :likken:

 

johnny, nee echt druk maak ik mij er niet over hoor. omdat ie dat ding er dus aan had hangen kan ie ook echt niet

zomaar even in mid air afremmen want dan slingert dat ding vrolijk door. plus dat ze een enorm hoog werktempo hebben,

ze vlogen echt van hot naar her.

tja een laat jaar dus, dat ben ik wel met jullie eens ja. dat word nog oogsten in november als het zo doorgaat!

maargoed de planten zullen het wel het beste weten. soms dan heb je ook al van die eigenwijze kiempjes die te vroeg opkomen

en sommige worden dan ineens super mooie planten!

 

highlife, hier komt dat ding ook wel heel laag over hoor. was bijna bang dat ze tegen de bomen aan zouden komen.

ik denk dat ze vanwege de hoge werkdruk hier niet te veel stijgen/dalen als dat niet nodig is want dat kost teveel brandstof

plus dat dat meetinstrument waarschijnlijk niet goed meer werkt op hogere hoogtes. al bij al vond ik dit al spannend genoeg!

 

monti, het word weer steeds gezelliger in de corner! :likken:

dat water stond er nu nog hoger dus ik heb er echt wat aan moeten doen. anders redden ze het idd echt niet.

ze waren zo mooi groen en nu in een week tijd zijn ze al lichtgroen en geel geworden. hoe hoog stond dat grondwater toen bij jou?

bij mij overspoelen de bosspots ook ieder jaar. heb wel eens een jaar gehad dat ik net iets te vroeg ben gaan planten.

als er dan nog een regenbui in het begin van het jaar valt op de verzadigde grond staat het water er zo weer 10 cm hoog

het beste kun je in de winter naar spots zoeken als het grondwater het hoogst staat,

dan weet je zeker dat je in de herfst ook goed zit.

 

bosteler, mooi dat de kaliumnitraat geholpen heeft. dat was tenminste makkelijk op te lossen. :nerd

bij mij komen er ook vergeelde punten als ik iedere week bijvoed.

heb het al een tijdje om de week gedaan en nu gaat het wel goed hier.

hoeveel kaliumnitraat had je trouwens per plant nodig om de problemen op te lossen?

en komen die gele punten van de npk korrels of van die kalium?

 

wiet61, nou zoveel bloeit er nog niet hoor! ik denk dat je dat verkeerd heb gezien.

het zijn enkel de regulieren, de heribei's en de goldrush waarvan je op aan kan dat ze op tijd zijn.

dat er nu toevallig vroegere pheno's in de outdoor grapefruit zit is mooi meegenomen maar dat is

ook pas voor het eerst in jaren.. en daar tegenover staat dus dat de easy's en de grapfem van growers c.

allemaal nog niet bloeien.

en ze zitten al een tijdje tegen elkaar aangegroeid dus voordat ik het weet kan ik er straks ook niet meer bij..

tja die enorme goldrush planten, wat doe je eraan? tijd om je trap weer in elkaar te schroeven ouwe :likken:

 

 

na regen komt zonneschijn en we hebben nu al 3 weken regen gehad, dus statistisch gezien..

maar nee helaas, nog meer regen! manman wat heb ik een vervelende nacht achter de rug!

zoals monti al heel wijs opmerkte stond mijn zadenkweek veel te nat en dat vonden de planten absoluut niet leuk!

ik weet dan ook zeker dat als ik daar niks aan zou doen dat de planten het niet nog eens een maand vol zouden houden,

met als gevolg een boze wiet61 op mijn nek! "knul waar zijn mijn zaden gebleven!! :rtfm: :rtfm: "

 

althans zo'n reactie verwachtte ik, dus ik heb mijn regenpak en de laarzen aangedaan om een nacht

in de modder aan te modderen.. het idee was simpel, ik heb de mannen eruit geknikkerd en de vrouwen

bovenop de emmer van de man gezet. zo pak ik mooi weer wat extra centimeters aan "droge grond".

vraag mij alsjeblieft niet hoe en wat, want het was een verschrikkelijk karwei om het voor elkaar te krijgen.

aangezien de emmers met planten geen bodem meer bevatten kon ik ze natuurlijk niet even simpel op tillen.

daar moest weer een deksel onder geschoven worden om ze op te tillen,

dus lekker tot aan je onderarm in de blubber enzo..

en het allerergste was nog wel dat mijn joint uit mijn mond was gevallen :evil: :verryangry:

 

maar goed, een nachtje ploeteren heeft wel weer een paar leuke plaatjes opgeleverd;

de LGS-dubbeldekker-plantenpot ™

gallery_28379_18232_2963643.jpg

 

 

je begrijpt wel dat die planten ineens weer een halve meter boven het riet uit kwamen..

dus verhogen was niet het enige karwei.

daarna moest er gebogen en gebonden worden om ze net onder het maaiveld te krijgen

gallery_28379_18232_1382406.jpg

 

gallery_28379_18232_2705572.jpg

 

 

hopelijk zijn ze zo gered want anders weet ik het ook niet meer. ik kan hooguit nog een potparka maken als ze echt te nat blijven.

wel heel veel zaden gespot trouwens, en ook hele grote toppen zeg!

gallery_28379_18232_1924758.jpg

 

 

brrr, wat was ik blij toen ik eindelijk onder de douche stond.. :head_hurts_kr:

but our seeds are saved!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Leuk bedacht man , als het lukt is het mooi natuurlijk , lukt het niet dan hebben we pech , wel jammer van de genetica dan , maar jouw kennende zal er wel flink wat zaad zijn dit jaar , het is gewoon klote met die regen , maar wat doe je eraan , helemaal niks , het enigste is dat je ze geen water hoeft te geven , meer voordeel heb je er niet van .

IK hoop op wat beter weer , maar dt word verlopig nog niet , ik denk dit jaar een kut oogst , we zullen het gaan zien .

succes jij ook he , die tinctuur helpt goed , een paar pipetten erin en je slaapt als een roos .

 

LTGS , nog een aantal weken uitzingen met die planten en de zaden zijn rijp denk ik , dat kan jij touwens zien als je daar bent , mijn rode maf moet ik ook nog gaan bekijken ,normaal is de maf midden sept klaar , nu zal het wel eind sept zijn omdat er zaden in zitten .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet61, ja ik heb nog wel een aas in mijn mouw zitten hoor! heb nog die stuif van de mighty liggen bijvoorbeeld.

misschien ga ik Hack z'n ideetje eens dunnetjes overdoen alleen dan mighty mite x s5 ipv GGxs5,

en dan ook mooi veredelen en dan vergelijken met die van hem :likken:

 

Grammetje of 40 van die auto mazar? Ziet er mooi afgerijpt uit.

foei johnny, het was 38,4 gram! dat zie je toch meteen?

als je dan toch zo goed kunt gokken,

kun je dan ook gelijk mijn totale opbrengst van dit jaar in kaart brengen :innocent: :likken:

 

zoals je in de post hierboven al had kunnen lezen, druppelen de eerste resultaten van de AF binnen.

ik ga er nu nog niet zo diep op in, dat doe ik wel als ze allemaal geknipt zijn.

hier iig een paar kleine getalletjes tussendoor om jullie mee te pesten!

de grootste mazar was dus 38,4 gram, en het totaal van 7 kuilen zit al op 235 grammen :rolleyes:

 

een van de beste pheno's tot dusverre is de ww x blackjack

gallery_28379_18232_5064961.jpg

 

 

en de rest is wel wat luchtiger, bijvoorbeeld de think different

gallery_28379_18232_1510344.jpg

 

 

nog even een dikke update hoor!

deze foto's doen mij denken aan vorig jaar :innocent:

 

*2014

gallery_28379_17034_2922663.jpg

 

 

en nu in 2015 :likken:

gallery_28379_18232_4404957.jpg

 

 

eentje was deels naar z'n grootje door de storm van laatst,

maar dat mag de pret niet drukken!

gallery_28379_18232_1294942.jpg

 

 

en weet je wat mij opviel? er staat een giga paarse boom in het woud!

gallery_28379_18232_3534008.jpg

 

 

met hoogstwaarschijnlijk een compact pheno!

gallery_28379_18232_3245890.jpg

 

gallery_28379_18232_2620082.jpg

 

 

het onkruid even gedaan, want de brandnetels waren bijna aan het concurreren met mijn bomen :whistle:

gallery_28379_18232_6372878.jpg

 

 

ja het is daar nog steeds lekker vruchtbaar hoor. maar heb er nog wel wat extra's gestrooid van de keer.

en mijn oog is daarvoor op het volgende gevallen..

gallery_28379_18232_3425025.jpg

 

 

helaas hadden ze even niks anders in voorraad in de winkel en op een zondag, maar op de regen kunnen we niet wachten dus heb ik dit maar gebruikt.

kan er altijd nog wat beendermeel bijdoen om het recht te trekken..

als dat weer in de schappen ligt tenminste :thumbsdown:

gallery_28379_18232_2824415.jpg

 

 

rechter boompje al een eind in de bloei

gallery_28379_18232_2133351.jpg

 

gallery_28379_18232_5793900.jpg

 

 

en daarachter staan er nog een paar!

maar die kreeg ik niet goed meer op de foto hoor :likken:

gallery_28379_18232_2583747.jpg

 

gallery_28379_18232_4882968.jpg

 

 

en als laatst de plant waar ik een boom op had laten vallen.

zoals jullie kunnen zien is dit soort formaat veel handiger om mee te werken.

ze heeft 3 hoofdtoppen en je kan overal goed bij zonder een trap, en dat is mij heel wat waard!

volgend jaar ga ik duidelijk veel meer toppen.

gallery_28379_18232_2087558.jpg

 

 

ben weer up to date! :rtfm:

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook vandaag de TK/BM (Tuinkali/Beendermeel) mix erop gegooid met een handje lavameel. Ik ben bescheiden met mesten, ik probeer ook zoveel mogelijk plantmateriaal achter te laten zodat de opgenomen mineralen weer in de bodem daar terecht komen om verarming zoveel mogelijk tegen te komen maar volgend jaar gaat er wel een zooitje lavameel naartoe.

 

Ziet er goed uit luf ga zo door, alleen jammer van dat gazonmest man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie bomen! Welke soort is het die al zo ver in de bloei staat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig hoor, hoop ook voor jou op goed weer nog en een mooi resultaat want het ziet er super uit!;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker daar bij jou overal zit de bloei er nu toch goed in. Nog een paar spannende weken voor het tijd is om te knippen..

Jij hebt het goed voor elkaar daar in Zeeland man..

Nu nog een paar mooie zonnige weken en je hebt genoeg te roken tot volgend jaar ☺

 

Greetz limbo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat die auto's toch nog redelijk meevielen. Ben zeer benieuwd wat je er aan over gaat houden. Hoeveel gaten had je? Het zal vast in dit topic staan maar ff geen zin om op te zoeken. :likken:

 

Toch volgend jaar in de herhaling met de mooie soorten van dit jaar?

 

Bosspot gaat mooi man maar blijft raar dat alles zo achter loopt. Het enige wat ik me kan bedenken is slechte mei maand. Maar of dat nu invloed heeft?

 

Heb je die S5 nou helemaal kapot gestekt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het ook niet Johnny, de S5 bloeit nog steeds niet, in de kuipen ook nog niet. Maar zelfs een enkele easy begint nu pas met bloeien en we praten nu over 2e week september man, waar gaat het over. Dit word november werk.

 

We hebben over het algemeen in de groeiperiode zeker geen slechte tijd gehad, ik vond het zelfs een van de betere. De afwisseling van zonnige en regendagen waren wel goed hoor. Om de paar dagen heet weer kletterde het een keer goed hard en daarna had je weer wat hete dagen dus niks om te klagen voor mij. Het is mij een raadsel. Ik denk dat we een ijstijd krijgen, dus kom maar op met die Finse soortjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mijn easy,s zijn al twee weken aan het bloeien op een na , die is deze week begonnen , maar net wat jij zegt het zal wel eind okt begin nov worden , twee grape,s die zijn nu pas bezig , wat een ellende , normaal hadden ze al klaar moeten zijn over twee weken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker! ik had al mijn planten dit jaar ook getopt. waarom vond het luk om te zien hoe de plantjes binnen erop reageerde toen. maar er zijn mooie flinke struiken uitgekomen al zeg ik het zelf.

 

jou planten doen het ook lekker zeg!

 

en over dat kalium nitraat, het leek te helpen tot zover alleen de bladeren die zo waren die zitten er voornamelijk nog op moet een keer van de week weer flink wat dieven en rot blad weg knippen.

 

en ik gebruikte ong 30 gram per plant opgelost in een liter water. wist dat het ging regenen namelijk. en later bij de volgende check nog wat rond de plant gestrooid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het ook niet Johnny, de S5 bloeit nog steeds niet, in de kuipen ook nog niet. Maar zelfs een enkele easy begint nu pas met bloeien en we praten nu over 2e week september man, waar gaat het over. Dit word november werk.

 

We hebben over het algemeen in de groeiperiode zeker geen slechte tijd gehad, ik vond het zelfs een van de betere. De afwisseling van zonnige en regendagen waren wel goed hoor. Om de paar dagen heet weer kletterde het een keer goed hard en daarna had je weer wat hete dagen dus niks om te klagen voor mij. Het is mij een raadsel. Ik denk dat we een ijstijd krijgen, dus kom maar op met die Finse soortjes!

 

Ik ga zeer binnenkort na bijna 3 weken kijken bij de easy's. Ben benieuwd hoe ver ze zijn.

 

Het blijft toch vreemd allemaal. De nep fem heribei's bloeien nu al een dikke maand zoals ik haar ken. Waarom die andere soorten wel later? S5 was vorig jaar niets bij mij zoals je weet maar volgens mij was in deze periode volgens mij ook al wel in bloei.

 

 

Mijn easy,s zijn al twee weken aan het bloeien op een na , die is deze week begonnen , maar net wat jij zegt het zal wel eind okt begin nov worden , twee grape,s die zijn nu pas bezig , wat een ellende , normaal hadden ze al klaar moeten zijn over twee weken .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Zijn ze wel mooi johnny of niet die nep heri,s fem , dat kan je ook nog hebben dat het nergens op lijkt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 2 Heri's bij mij bloeien ook al maar ik vind zaden in mijn toppen her en der. Ik kan geen ballen vinden maar een kilometer of 7-8 verderop staat een vezelhennep veld, dus ik ben er bang voor dat het over komt waaien zo het balkon op.

 

De S5 bloeiden vorig jaar laatste week augustus al. Op guerilla ook.

 

Ik ben tevreden over de S5×GG#2, die is lekker vroeg en compact, en vooral zie ik dat de S5 de topopbouw domineerd.

Ben benieuwd wat die gaat doen volgend jaar als ik hem op een goede spot ga zetten waar die in volle potentie kan opgroeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

De 2 Heri's bij mij bloeien ook al maar ik vind zaden in mijn toppen her en der. Ik kan geen ballen vinden maar een kilometer of 7-8 verderop staat een vezelhennep veld, dus ik ben er bang voor dat het over komt waaien zo het balkon op.

 

De S5 bloeiden vorig jaar laatste week augustus al. Op guerilla ook.

 

Ik ben tevreden over de S5×GG#2, die is lekker vroeg en compact, en vooral zie ik dat de S5 de topopbouw domineerd.

Ben benieuwd wat die gaat doen volgend jaar als ik hem op een goede spot ga zetten waar die in volle potentie kan opgroeien.

 

Dat zou goed kunnen hack van die vezelhennep , mooie klotezooi is dat , ik heb er gelukkig vrijweinig zaden in zitten , alleen links er rechts in de oksels zeg maar , verder niks ,maar we zijn er nog niet , er zijn er die nu staan te stuiven, staan ze toevallig in de buurt , dan ben je er mooi jarig mee .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ach ja, prijs van een buitenwiet stijgt dus door vervuiling van hennepvelden.

 

Als dat maar eens waar was :whistle: :likken:

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...