Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tjappie21

40X Haze Wing 1200

Recommended Posts

Gewoon ervaren laat ze maar praten ;) haalt er nog genoeg af hoor ik zelf haalde met mn 2de kweekje 1.9 van 4x600 af in 2x dr120 dus overpowered

 

Ja das netjes idd en ja zit dan altijd wel met de gedachten wat was het als ik 40'had laten staan heheh gewoon proberen en ja boeie als de eerste mislukt zal vast niet de eerste zijn haha

 

Boeie als de eerste mislukt? Je loopt wel het risico 11 weken lang. Plus een hoop stroom en voeding. Ik begrijp niet waarom shops mensen 6.5 liter potten aansmeren.. hoogstens goed voor her voorgroeien. Voor het afbloeien minimaal 11 liter pakken.

 

Haal 11 liter potten en zet er eens 15 in ofzo. Daar ga je meer afhalen dan van deze 40. Lowriders hadden misschien wel gepast maar haze niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

 

Dat is zeker netjes dragon maar je zal vast en cker wel

Ervaren zijn. Ik begin net heb wel besloten om idd 11liters te gaan pakken hoeveel weet ik nog niet denk stuk of 20,25

Er zijn er nu ook al een paar die het niet zo naar hun zin hebben de meeste slaan wel goed aan foto's volgen nog

Ben van plan om ze 2 weken voor te laten groeien en daarna over te gooien in 11liters en idd een andere ronde is gaan kijken naar een ander soortje die wel dicht op elkaar kunnen. Maar dat voor later. Zouden de 2 weken voorgroei goed zijn of? Langer/korter?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haze 2 weken op 18 uur bedoel je? Dan zitten ze met 3 week aan je plafond. Stekken hooguit een week op 18 uur zetten nooit langer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom wil je ze perse dicht op elkaar ? planten vinden dat niet fijn jij wilt tog ook niet heel de dag door op je tenen gestaan worden worden door je matties of met 20 man in een telefooncel staan??

 

slaat gewoon helemaal nergens op meer planten is minder opbrengst en minder kwaliteit in dit geval

ook al zouden ze niet je hok uitgroeien dan heb je hooguit 10 harde topjes en de rest allemaal bagger fluf wat ik niet eens als gruis de deur uit wil doen.

ik zeg 2 weken voorgroei de 6 mooiste overpotten op 11 of 18 liter

paar keer toppen en knallen met die zooi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haze 2 weken op 18 uur bedoel je? Dan zitten ze met 3 week aan je plafond. Stekken hooguit een week op 18 uur zetten nooit langer.

als je ze ruimte geeft en goed doet toppen knakken en buigen heb je daar geen last van, zou je er toch last van krijgen gewoon een celstrek remmer erop of een dubbele dosering Regulator van aptus en planten staan meteen stil. weet je wel zeker dat je ruimte goed gevuld hebt heb er genoeg hier op het forum gezien die hun tentje toch niet vol krijgen met 1 week voorgroei!

je kan niet zo maar roepen een stek heeft maar 1 week voorgroei nodig dat ligt helemaal aan de situatie en op de manier hoe je kweekt en met hoeveel planten je kweekt op 1 m2 en of je doet toppen dat remt namelijk ook de groei.

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hè sjappie21 jack en dragon hebben wel gelijk. Haze kan je beter de ruimte geven. Ik heb dezelfde fout gemaakt, bij mij staan er 25 x 11 liter in een tent van 150x150. En op zich gaat het wel maar er is hier en daar wel sprake van overkill. Ik denk dat ik de volgende ronde 16 x 18 liters zet.

 

En het nadeel van planten dicht op elkaar is dat de planten extra gaan strekken. En haze strekt sowieso al dus dan kom je snel in de hoogte problemen. Dus hou dat in de gaten.

 

ik ga je volgen succes man :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jack white..

 

Heb je gelijk in , maar was er zo niet vanuit gegaan dat hij ze ging toppen/ scroggen in deze ruimte. Want daarvoor is de ruimte te klein met 25 planten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hè sjappie21 jack en dragon hebben wel gelijk. Haze kan je beter de ruimte geven. Ik heb dezelfde fout gemaakt, bij mij staan er 25 x 11 liter in een tent van 150x150. En op zich gaat het wel maar er is hier en daar wel sprake van overkill. Ik denk dat ik de volgende ronde 16 x 18 liters zet.

 

En het nadeel van planten dicht op elkaar is dat de planten extra gaan strekken. En haze strekt sowieso al dus dan kom je snel in de hoogte problemen. Dus hou dat in de gaten.

 

ik ga je volgen succes man :)

 

Hey Klaver ja idd Jack en dragon hebben volkomen gelijk

En ja ik ga niet eigenwijs doen en neem

Advies op. Ben van plan om 8 18liters te gaan zetten aankomende maandag staan ze een week ik wil ze dan nog 1 week voor laten groeien en die zondag de deftigste overpotten in de 18 liters. En dan gelijk knallen met de boost 660 watt. Weet alleen niet of ik dan voeding moet geven ja of nee aagezien ik bat van plagron gebruik en hun aangeven dat ik 6 weken niet hoef te voeden maar goed. Dat is voor dan ik post vanaaf weer foto's van de huidige status van de dames:)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke daar moet ik dus achter zien te komen hoe dat zig uit of praat ie? Hahaha geintje moe ff gaan inlezen daar over kom goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zit genoeg in die batmix voor de groei en de eerste 2 weken bloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minimaal ja. 6 weken voeding zit er in. Het is al eerder verteld en het klinkt cliche.. maar je plantjes vertellen je precies wanneer je bij moet voeden. Zie je direct aan de kleur van je blad.

 

Wanneer je te snel bijvoed kun je wachter op problemen. zoals Rodja al aangaf. Niet eerder dan na 2 weken bloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

 

Dat is zeker netjes dragon maar je zal vast en cker wel

Ervaren zijn. Ik begin net heb wel besloten om idd 11liters te gaan pakken hoeveel weet ik nog niet denk stuk of 20,25

Er zijn er nu ook al een paar die het niet zo naar hun zin hebben de meeste slaan wel goed aan foto's volgen nog

Ben van plan om ze 2 weken voor te laten groeien en daarna over te gooien in 11liters en idd een andere ronde is gaan kijken naar een ander soortje die wel dicht op elkaar kunnen. Maar dat voor later. Zouden de 2 weken voorgroei goed zijn of? Langer/korter?

 

Als je 11 liters wil pakken, kun je net zo goed 18 of 30 liters nemen, waarbij 30 liter de voorkeur heeft. Ook die planten toppen na de 8e internode.

 

Bedenk ook dat haze niet geschikt is om met standaard bloeivoeding gekweekt te worden. Je zal je voeding aan moeten passen om te voorkomen dat ze als een dolle gaan strekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de dames vanochtend :) zoals besloten zoek de 8 mooiste er uit en die gaan volgende week zondag lekker in een 18liter potje knallen:)

 

 

 

 

gallery_42093_18242_1224877.jpg

 

 

 

gallery_42093_18242_2125992.jpg

 

 

gallery_42093_18242_1519194.jpg

 

 

 

gallery_42093_18242_1429837.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo 18 liters besteld heb gister al paar geruimd en ga aankomende zondag de mooiste 8 er uit zoeken en deze op 12/12 zetten. En boosten naar 660watt. Dan 2 weken geen voeiding geven en daarna rustig aan beginnen met de bloei voeding van plagron. Temperatuur in het hok schommelt tussen de 25/28 graden. Lampen uit 22 graden

En de lv zit op 60/70% gemeten onder bij de potten niet vol in de lamp. Alleen een vraagje trek nu verze lucht uit de ruimte zelf er staat een raampje op een kier. En blaas af in trappen gat omdat het nu best warm werd in de gang boven heb ik de slang vanaf het trappen gat naar boven toe geleid de zolder op. Nu is het op zolder goed warm. Gaat dit niet opvallen? Ik weet de temperatuur nog niet zou dit even moeten meten. Maar het is een beetje de zelfde warmte als mijn droger aan staat op zolder. Dus lijkt mij dat dit niet echt zo opvalt. Durf niet direct naar buiten te blazen ivm hotspot. Heeft iemand anders nog een tip hoe het eventueel ook zou kunnen. Waar ik zelf aan dacht is een slang van 20meter de gehele zolder rond te laten lopen om zo de lucht wat af te laten koelen. Zie graag reacties tegemoet

Share this post


Link to post
Share on other sites

een warme zolder valt niet op hoor

het zijn hotspots wat ze meten op fotos zie je aleen de lampen omdat deze zeer heet zijn 100gr+

warme lucht heeft geen hotspots :icecream:

 

ps ik zou natte handoeken hangen in je kast dat werkt effectiever dan bakjes water

de lamp zo ver mogelijk dimmen en afzuiger uit zo krijg je een hoge lv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen cv buis waar je hem op kan knallen naar buiten? Van een droger komt ook veel warmte, dan zou iedereen al politie aan de deur moeten hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg dit project met grote interesse, ben ook net afgelopen vrijdag gestart met 42 amnees dames op 11 liters, nu nog in 2 kleine tentjes strak tegen elkaar onder 600 watt per tent, zodra het te vol wordt pak ik er nog een 1.20x2.40 tent bij met 2x600 waar er dan 18 of 21 naartoe verhuizen afhankelijk of er nog dames voortijdig overlijden.

Ik gebruik meerdere tenten in een ruimte zodat deze om en om kunnen draaien om de temperatuur te beheersen, en ik ga wat experimenteren met ideeen die ik op dit forum heb opgedaan in andere kweekverslagen.

blaas zelf af via een ongebruikte schoorsteen op dak, zolder is mijn buffer tegen hotspots, daar staan alleen de afzuigers.

Vorige ronde (mijn eerste) deed ik 455 gr droog in een 1.20x120 met 9 dames onder 600w, zonder ph te meten of corrigeren.

biobizz lightmix met volledige canna terra voedingslijn

0,75 gr/watt was daarvan het eindresultaat ondanks dat er vanalles misging en ik natuurlijk zelf het nodige verknalde..

 

Mijn doelstelling is minimaal 2000 gram droog te halen deze keer, met ph meten en voorgroeien nu!

 

Zou wel naar buiten gaan afblazen trouwens, anders is straks de hele zolder drijfnat en beschimmeld...die dames zweten flink als ze groter zijn!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg dit project met grote interesse, ben ook net afgelopen vrijdag gestart met 42 amnees dames op 11 liters, nu nog in 2 kleine tentjes strak tegen elkaar onder 600 watt per tent, zodra het te vol wordt pak ik er nog een 1.20x2.40 tent bij met 2x600 waar er dan 18 of 21 naartoe verhuizen afhankelijk of er nog dames voortijdig overlijden.

Ik gebruik meerdere tenten in een ruimte zodat deze om en om kunnen draaien om de temperatuur te beheersen, en ik ga wat experimenteren met ideeen die ik op dit forum heb opgedaan in andere kweekverslagen.

blaas zelf af via een ongebruikte schoorsteen op dak, zolder is mijn buffer tegen hotspots, daar staan alleen de afzuigers.

Vorige ronde (mijn eerste) deed ik 455 gr droog in een 1.20x120 met 9 dames onder 600w, zonder ph te meten of corrigeren.

biobizz lightmix met volledige canna terra voedingslijn

0,75 gr/watt was daarvan het eindresultaat ondanks dat er vanalles misging en ik natuurlijk zelf het nodige verknalde..

 

Mijn doelstelling is minimaal 2000 gram droog te halen deze keer, met ph meten en voorgroeien nu!

 

Zou wel naar buiten gaan afblazen trouwens, anders is straks de hele zolder drijfnat en beschimmeld...die dames zweten flink als ze groter zijn!

 

 

Hey leuk dat je me topic volgt en zow das netjes man tja dis mijn eerste ben aan het expirimenteren met van alles

Heb vanaaf 9

Dames overgehouden de mooiste de andere heb ik de deur gewezen wil

Het met 9 gaan doen en kijken wat dit gaat brengen. Lees

Veel en ja moet zeggen dat ze er netjes bij staan.

De bakjes water was extra mensen de lv is top moet ik zeggen en de temperatuur ook.

Lv vandaag 72% en temperatuur met lamp

Aan 28gr lamp uit 21 en lv is dan 50% niet slecht tog?:)

Vandaag nog een aanpassing gedaan heb de luchtbevochtiger buiten de kast geplaatst en een pvc pijp 50 aan de mond van de bevochtiger geplaatst. Kan hem

Nu makkelijk bij vullen en de dames hebben meer ruimte:)

En wat betreft de temperatuur zolder tja idd daar dacht ik ook aan. Nu is mijn idee om een y-stuk op ze kop in de beluchting te plaatsen zodat de warme via de beluchting van mijn riool naar buiten geblazen word. Ik zet het y-stuk op zijn kop om er voor te zorgen dat de lucht direct naar boven geblazen word en dus niet mijn riool in. Al zal dit ook geen probleem zijn denk alleen als je op de pot zit je een aardig natte reet heb hahahha:) foto's volgen weer zodra dat deel klaar is

 

Ben ook bezig om nog een extra muur te plaatsen bij het raam met 10cm rockwool. Dit ook voor de petten. Zal ook nog even een temperaruur meter halen en de kamer zelf temperaturen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb iets beters gevonden de ventilatie box op zolder heeft meerdere ingangen 2 er van zijn dicht en kunnen dus nog gebruikt worden. Deze blaast dan direct het dak uit. Op deze box zit ook mijn afzuigkap en ventilatie van het huis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelijk die ventilatiebox op zolder aansluiten... Goed plan! Raam isoleren ook trouwens!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb iets beters gevonden de ventilatie box op zolder heeft meerdere ingangen 2 er van zijn dicht en kunnen dus nog gebruikt worden. Deze blaast dan direct het dak uit. Op deze box zit ook mijn afzuigkap en ventilatie van het huis.

Blaas je dan actief de ventilatiebox in? Het kan dan ook zo zijn dat ie in de rest van het huis niks meer afgezogen word maar juist geblazen haha

 

Ik ga straks met een 250 buis aftakken in 2x 125 en 1 gaat de rioolontluchting in en 1 sluit ik aan tussen de dakdoorvoer en de ventilatiebox

 

Ze gaan dan dus allebei via het dak naar buiten toe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...