Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

skunkmonster

Morgen Start Ik Met Cbd Medi Olie

Recommended Posts

Hallo vrienden,

 

ik start morgen met verdunde CBD/THC "medi" olie om te zien of ik er persoonlijk baat bij heb.

ik loop nu al enige jaren met lichamelijke klachten,

 

Het hoe en waarom ik deze klachten heb en kies voor olie lijkt me minder van belang,

 

ik loop nu al jaren met rugklachten,spierspanningen, stress,

dit beperkt me zodanig in het dagelijks leven, dat ik er soms echt "sip" van kan worden..

en mn best moet doen om de depressie te bevechten wanneer de realiteit van een uitzichtloze toekomst me benauwd,

 

ik sta smorgens nog "verotter" op dan dat ik er in ga...

het is soms moeilijk een fijne slaaphouding te vinden wanneer je alleen maar ligt te draaien in je bed,

hierdoor mn dag en nacht ritme nogal verstoord raakt, en merk dat ik helemaal gespannen (verkramd) slaap.en hier door overdag last heb van stijfheid (icl trillen en shaken)en spierpijn

 

 

lopen en stilstaan is pijnlijk, zitten is niet altijd een pretje..

de "steken" van pijn die vanuit mn onder rug & nek komen zjin soms zo intens dat het me beperkt in mn concentratie vermogen.

 

t is niet altijd even erg, ik heb goede dagen.. en slechte dagen..

de goede wanneer ik soms even de pijn vergeet en de slechte dagen wanneer ik bijna nietmeer op mn poten kan staan.

 

 

ik rook nu al ruim 10/12 jaar wiet voor recreatieve doeleinden, ( zelf refelctie, ontspanning)

 

ik merkte dat ik sinds mn rugklachten erger werden extreem veel meer ben gaan blowen,

vooral om de pijn tegen te gaan, mn spieren te ontspannen, en de depresieve gedachtes de kop in te drukken, alleen bleef daar het "onverzadigebare"gevoel....

 

ook merk ik steeds duidelijker dat bepaalde soortjes wiet mij meer lichamelijke verlichting gaven dan anderen,

 

ik weet en voel dat naast geestelijke verlichting de wiet me ook lichamelijk kon helpen,

alleen verschilde dit nogal sterk per wietje..

 

de hazejes deden me energie geven, en antidepressieve werking op me hadden,

de indicatjes toch een meer sedatieve uitwerking met een meer lichamelijke ontspanning

 

 

paar maanden geleden ben ik in contact gekomen met canshaman.

(www.canshaman.com)

 

op aanraden ga ik morgen beginnen met CBD/THC olie (1:1)

maar wel verdund met olijf olie.

 

ik wil graag mijn bevindingen hierover met jullie delen!

 

ik geloof heilig in de heilzame werking van cannabis,

 

en hoop dat ook ik er baat bij heb!

Edited by skunkmonster
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja man, dat klinkt deels bekend, van die hoge spierspanning etc.

ik slik zelf al enkel jaren cbd olie (* van maroc=cannabis)

en thc olie van verschillende soortjes.

ben benieuwd of de cbd olie cvan hennep of cannabis is.

kan zijn dat de olie van ganshatonic is,

 

succes met het onderzoek, dat je er baat bij mag hebben.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duidelijk verhaal en mooi dat je het met ons deelt :tu Zal in het begin wel even zoeken zijn bij hoeveel druppels je het meeste baat hebt. Als de smaak van olijfolie je niet bevalt zou je kunnen overwegen om te verdunnen met Rizi Rijstolie. Dat is wat minder branderig in de keel dan olijfolie ... :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wens he heel veel succes en hoop dat je vinden gaat wat je zoekt!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interessant en mooi dat je dit laat zien hier!

Ik ben er zelf ook mee bezig en op zoek naar wat me kan helpen......ik volg! ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil niet negatief doen of iets dergelijks, en als jij denkt dat het goed voor je is en het je zou (kunnen) helpen, dan moet je het doen.

 

Ik persoonlijk denk dat je met het gebruik van wietolie alleen niet geholpen bent.

De spanning in je lichaam is een uiting van je geestelijke spanning en onrust.

De enige manier om dat op te lossen is volgens mij door aan jezelf te gaan werken en vooral je bewust te worden van wat je voelt en wat je in de weg zit en hoe je anders met dingen om zou kunnen gaan zodat je er minder/geen last meer van hebt.

Dat is een groot proces, en misschien is wietolie daarbij wel een goed hulpmiddel voor jou, maar zoals ik al aan gaf, dat is aan jou wat je daar mee doet.

 

Je mag me altijd een pb sturen, misschien kan ik wat voor je betekenen.

 

Heel veel succes toegewenst!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad ben ik dit verhaal ook breed te lijf gegaan,

bijvoorbeeld verandering in voeding kan ook veel opleveren.

genoeg water en ga zo maar door.

achteraf gezien had ik een hoop kleurstoffenshit veel eerder moeten laten.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

het sippe is al een uiting dat je ergens dus al te zeer beperkt wordt in je dagelijks leven om je volledig te ontplooien , anders was je wel vrolijk

 

dat je symptoombestrijding met thc:cbd 1:1 wel eens succevol zou zijn is een ding

voor sommigen kan een thc rijke joint wel genoeg helpen relativeren en probleemoplossend vermogen teweegbrengen

soms is een echt combinatie van factoren nodig: fysieke therapie, openstaan voor feedback van anderen, leren in contact te komen met al je eigen aspecten.

 

mijn intuïtie zegt dat je van verdriet en spanning ook nogal vastzit

los komen van jezelf kost veel tijd en moeite als je het al ver hebt laten komen

ik hoop dat je flexibiliteit en rust in jezelf kan vinden

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je 's nachts niet eens normaal kan slapen sloopt dat je geheid. Het lijkt me niets niks om daar mee te kampen. Misschien totaal niet relevant voor je, maar kan sporten niet helpen tegen stijve spieren? Ook ik denk dat je aan wietolie niet veel zal hebben, hoewel ik hoop dat ik me vergis.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties,

 

de conclusie van bosrand en meneerjansen zitten in de goede richting denk ik..

ik realiseer me dat er een hoop blokkades zijn die ik mezelf onbewust heb opgeworpen, die ik "misschien" niet met de olie kan oplossen,

 

ik loop nu ook al ruim een jaar met de gedachten een paddotje hiervoor te nuttigen,

in het verleden was dit een jaarlijks terug komende manier van even de gedachtegang "resetten"

een psychedelische spiegel waarin je jezelf eens diep in de ogen kijkt,

komt er alleen maar niet van. en zelf reflectie zou ook prima zonder psychedelica moeten kunnen,

al merk ik wel dat ik het geestverruimende de laatste jaren heb verruild voor meer geest vernauwende middelen zoals alcohol, dus misschien toch niet zo'n slecht idee

 

 

ik weet dat de oplossing niet bij een plant ligt en die vanuit mezelf moet komen,

Maar ik merkte bij het Roken van de Pennywise 1:1 CBD/THC dat de spierspanningen en trillen/shaken hierdoor vrijwel direct verdwijnen. ook de zenuwtrekjes in mn gezicht en de druk op mn linker-oog verminderd.

en op zo'n moment van totale spierontspanning en ik me even "normaal voel" realiseer je pas hoeveel last ik er eigenlijk van heb.

maar t is wel zoals meneer jansen zegt symptoom bestrijding ipv het aanpakken bij de kern.

maar ik geloof wel dat de heilzame werking van de olie me kan helpen tot de kern te komen

 

 

ik loop ook bij een "fysiotherapeut" en volg de Origene Methode, deze werkt bij mij ( en over het algemeen bij 80% van de mensen met lage rugklachten) na een behandeling of 8 tot 12 is mn rugspier sterk genoeg om dit te kunnen combineren met beetje sporten in de fitnessruimte vooral gericht op Core-Stabillity. en een keer in de week zwemmen om de spiertjes te ontpannen.

 

de olie is volgens mij een mix, van medisoorten 1:1 ( ik meen de cannatonic,pennywise,chemdawgXheri)

 

 

@topic:

 

Gister avond, tijdens het starten van dit topic voor het eerst gedruppeld.

bij gebrek aan een spiegel misschien een beetje uitgeschoten met de dosering, :likken:

bedoeling was 3 druppeltjes onder de tong, maar t konden er wel eens 6 of 9 zjin geweest.

 

ik was al erg vermoeid, ben ook als een blok in slaap gevallen, van +/- 20:30 tot vanmorgen 5:45/6:00

werd wakker in een zeiknat bed. ik heb echt Liters liggen zweten vannacht!

(kon te maken hebben met de biertjes, die ik vanaf nu ook even wil laten staan.)

 

in het formulier dat canshaman ter infomatie mee geeft word ook besproken dat er een Lichamelijke ontgifting opgang kan komen.

en word letterlijk verteld hierbij Veel water, fruit en evt een frisse wandeling is aan te raden.

 

wel Super uitgerust wakker geworden. daar ik normaal met geen stok mn nest uit ben te slaan,

vind het alleen moeilijk dit nu al aan de olie toe te schrijven, blijf sceptisch uiteraard.

maar super dankbaar voor de fijne nacht-rust.

 

werd vanmorgen ook wakker met minder stijfheid. al begint de kramp in mn nek nu wel weer in te zetten..

 

ben vanmorgen begonnen met 2/3 druppeltjes ( wil dit 3x per dag doen, tijdens opstaan, etenstijd,bedtijd)

 

en het is nu anderhalf uur later..

 

ik Heb naast de vier A4tjes vol info ook een reflectie formulier bij de olie gekregen, die ik zo dadelijk eens op mn gemakje ga invullen.

 

gallery_9296_15892_758639.jpg

gallery_9296_15892_1131363.jpg

gallery_9296_15892_1043640.jpg

gallery_9296_15892_348293.jpg

gallery_9296_15892_1080237.jpg

 

ik hou jullie op de hoogte :tu

 

Greetz Skunkmonster

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weleens melatonine geprobeerd om beter te slapen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope nog niet, weet wel dat door het slechte slapen mn dag en nacht ritme nogal verstoord was.

het gebrek aan daglicht een negatieve invloed heeft op je natuurlijke aanmaak van melatonine

dus het supplementeren is misschien helemaal nog niet zo'n slecht idee :tu

 

heb wel in het verleden zitten denken aan een tincuurtje van wat andere kruiden, heb zelfs een mooi recepten lijstje gekregen met kruiden zoals Valeriaan, St Jans Kruid, melisse, passieflora, maar ben eigenlijk totaal niet bekend met deze kruiden,

en wil het eerst met het kruid proberen dat dichter bij me staat en ik al enige kennis van heb qua verwachtingen etc..cannabis :)

 

netals de plant griffonia die invloed heeft op de aanmaak van serotonine, vind het allemaal wel erg interresant,

 

maar ik hou het voorlopig even bij het veranderen van 1 variabele om te zien of de olie voor me werkt.

als ik nu ineens alles te gelijk ga proberen dan weet ik straks niet meer wat heeft gewerkt en wat niet.

 

thnx voor de input allemaal :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel juist, t beste 1 variable te lijf gaan.

wou nog wel zeggen dat ik afgelopen jaar alcohol helemaal afgezworen heb.

de rem is er vanaf, slaap er slecht door en erg veel last van spierspanning, dus dat is nog een overdenkertje.

 

gevoelsmatig dacht ik al een tijd aan bepaalde kruiden,

die ik later van een antuurgeneeskundige voorgeschreven kreeg

het is een mix van de kruiden die jij net opnoemt, inclusief hop. da's meer dan toevallig!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik slaap erg fijn op een TCM receptje.

 

Van Olie krijg ik een wat verslap gevoel van binnen.

Dat help tegen de drukte in me hoofd en wat van tegen de pijn.

En moet er de volgende dag erg goed van naar het WC.

 

Met paddotje deed ik ook tot dat ik toch een keer de controle kwijt raakte denk al te diep in de shit en het totaal bad ging.

Dus pas AUB erg goed op en maak niet de fout die ik maakte niet voorbereid het doen.

 

 

Succes met je tocht hier al wel een beetje uit wat werkt en hoe er mee om te gaan maar ook nog lange weg te gaan.

 

 

BFP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje vooruitlopend op de zaken, en op ongeveer 95% van de lezers: ga eens aura chakra healer zoeken

verdiep je in de materie , en vraag eens beetje rond, een goede healer heeft goede recensies .

 

deze healer kan jou een absrtact beeld geven dat er vor zorgt dat je je focus verlegt

een voorbeeld van een te volgen advies: richt je 3x daags al zittend op je voeten en probeer te visualiseren dat je voeten warm aanvoelen. dit zal autimatisch een zekere ontspanning teweegbrengen , en zogenaamd aarden teweegbrengen

 

deze beestjes hebben vage noemers en laat je daardoor niet afschrikken

voor zaken die niet tastbaar zijn hebben we abstracte beelden nodig. veel zogenaamd vaag gelul is als zodanig vaag omdat het over de ontastbare gevoelens gaan die in ons vastzitten

 

go with that flow en hou je common sense paraat als je je niet happy bij iemand voelt

vraag erom te concretiseren wat iemand bedoelt als je het niet snapt

maar duik in die materie

raak bewust van de spanningen in je lijf , en pel ze af als een ui , terwijl je elke laag van afstandje observeert en ermee doet wat je doet ( loslaten , verwerken )

das waar een huisarts met 15 minuten max never nooit niet aan toe komt

een goede huisarts gebruikte zijn gezonder verstand en gevoel vaak iets meer vroegah

dus vandaar , ga eens naar de aura/chakra healer bij jou in de omgeving die de betere recensies heeft

 

( critici: barst maar los)

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten eerste suc6 kerel.

 

Mocht je de paddo plannen verder willen door zetten,ga dan niet gelijk voor hawaiaanse,goldenteacher,b+ of iets dergelijks maar zoek naar de thaise Koh samui heerlijke beginners paddo en een heerlijke denker,kunnen alleen soms wel heftige visuals geven maar die zijn goed te sturen.

 

http://azarius.nl/smartshop/magic-mushrooms/spores-cubensis/psilocybe_cubensis_koh_samui/

 

En zoals een paar mensen al gezegt hebben,probeer alcohol op een minimum te houden.

Ik eet nu sinds een jaar elke dag savonds bij de koffie een plak spacecake,ik slaap heerlijk nu,in de ochtend ook niet meer stijf,het enige nadeel is dat ik een paar kilo ben aan gekomen,maar gelukkig kan ik het hebben.

Humeur is ook een stuk beter.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spacecake werkt bij mij inderdaad ook erg goed. Niet te veel wiet er in doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijna alle wiet tegenwoordig is zombie wiet.

Wat je nodig hebt is wiet waarvan je naar buiten gaat lekker de zon in.

Die gaat vanzelf schijnen dan.

 

Wat ook helpt de negatieve spiraal te doorbreken is m.n. pepermuntolie, maar das wel sterk spul :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suc6 en strekte gewenst Skunk. Heb verder niets toe te voegen aan al wat er gezegd is door andere.

 

Het allerbeste,

Moon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaat ie nu Skunk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

update vanaf het front!

 

ik moet zeggen dat de olie me erg goed bevalt,

 

natuurlijk zijn de rugklachten niet als sneeuw voor de zon verdwenen,

maar de bijverschijnselen zijn wel totaal weg, ik zal het even toelichten:

 

vanwege mn lage rugpijn, ben ik een andere houding gaan aannemen,(om mn rug te ontzien/ontlasten)

hierdoor kreeg ik enorme spierkrampen,en stijfheid in mn benen/nek/buik.. het werkt dus Spier-ontspannend!

 

ik merk dat de druk achter mn linker oog weg trekt en de zenuwtrekjes in mn gezicht hierdoor verdwijnen.

 

ik heb 4 dagen lang zitten zweten als een otter (ontgiften?)

 

ik merk dat de klieren onder mn kaak en in mn hals nietmeer hard en gezwollen zijn,(voor de olie wel)

 

de pijn in mn rug is beter te verdragen, (meer naar de achtergrond)

 

ik slaap weer normaal.(niet meer liggen draaien en woelen of verkramd wakkerworden) ik word fris en uitgerust wakker, d

ik heb weer puf en zin om dingen te ondernemen. mn humeur gaat er ook op vooruit.

 

en ik eet veel meer, mn eetlust is duideljik verbeterd.

 

ik merk ook dat mn ademhaling een stuk rustiger is,

 

korte conclusie,

 

het werkt voor mij:

 

spier-ontspannend/pijn dempend/humeur vebeterend/eetlust opwekkend/ betere nacht-rust

 

ik denk dat ik 60% van mn problemen binnen een week heb ge tackelt met de olie,

al die vervelende pijntjes/krampen/zenuwtrekjes die me normaal afleiden van de kern van het probleem (lage rugpijn) ben ik kwijt.

 

ik heb nu ook weer de energie en puf om daar aan te werken.

 

 

hoe zit het qua stress? ook goed! de olie verbeterd mn humeur en brengt rust in mn kop.

en tips van forum leden via dit topic en via pm hebben me geholpen bij zelf-reflectie :tu bedankt jongens!

toch een beetje kunnen na denken, en wat dingen op een rijtje kunnen zetten.

 

ik heb de afgelopen dagen de Cola laten staan, merkte dat ik daar toch ook best wel nerveus en fucked up van werd

 

 

en toch... al weeten we allemaal dat er een logische verklaring voor is.. blijf je sceptisch.

maar al zou het een placebo effect zijn.. dan blijf ik alsnog door druppelen!

 

 

het endocannabinoide systeem... wie had dat ooit gedacht.. verzadigen die handel!

het werkt echt :D

 

ik ga vd week ook even wat bladeren door de fruit-juicer drukken :tu

Edited by skunkmonster
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed te horen dat je er zoveel baat bij hebt

dat geeft de burger moed

 

en als je dan na een paar maand weer wat power hebt kan je ook makkelijker gaan werken aan eventuele oorzaken

dus gebruik de olie , en gebruik de effecten ervan

 

voorspoedige voorzetting van je herstel gewenst!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi neergeschreven skunky ;)

 

goed dat je er baat bij hebt!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

het lijkt soms toch echt een tovermiddeltje he..

 

heeft het ook nog effect op het roken gehad of was je geen roker?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zeker beïnvloed het de high, het levelt het een beetje uit.. het nerveuze wat ik soms van sommige hazejes kan hebben is weg,

ik gok dat dit echt door de cbd komt,

 

je zit eerder aan het verzadigde gevoel,(of dat heb je al van de olie)

maar ik ben een extreme roker, en heb er eerlijk gezegd geen jointje minder om gerookt,

 

 

 

 

aangezien ik maar een kwart flesje had om te proberen, zit ik vandaag en morgen zonder olie!

Zondag krijg ik een volle fles..

 

ik ben benieuwd of ik vandaag en morgen duidelijk verschil ga merken Zonder olie

Edited by skunkmonster
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...