Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jinxed

5X Royal Kush En 1X Ak47

Recommended Posts

Nee er zat nog geen rot in. Ik had even gegoogled en kwam uit bij een artikeltje van rolling stoned, daarin stond dat je het beste kan oogsten als de trichomes milky zijn. Dus vandaar dat ik dat heb gedaan.

 

Het knippen doe ik gelijk zodra ik de plant om leg. De planning was om morgenavond met 2 kameraden de resterende drie royal kush te oogsten.

 

Nu begin ik wel te twijfelen of ik ze langer moet laten staan tot de trichomes lichtelijk amber kleuren.

 

Ik hoop dat iemand weet wat nou de beste manier is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De auto mazar's zijn ondertussen ook op mijn balkonnetje aan gekomen!

Ik heb ook een paar bamboestokken erbij gekregen maar ik vraag me af of ik die er nog in kan zetten zonder de wortelen dusdanig erg te beschadigen dat het ten koste gaat van de plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze veel wind vangen (en met die vlagen zoals nu) dan is een stokje wel raadzaam om te doen hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze veel wind vangen (en met die vlagen zoals nu) dan is een stokje wel raadzaam om te doen hoor.

 

Oké dan stop ik er een stok in en hoop ik dat de wortelen niet al teveel zullen worden beschadigd

 

Straks ligt mijn hele bureau weer vol met planten om te knippen :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knippen is in anderhalf uurtje gedaan door mijzelf en 2 kameraden. Dit betekend dat alle royal kush klaar zijn en dat dit logje nu verder gaat met :

3x auto mazar

1x auto ak 47 (al in de bloei )

1x frisian duck.

 

Zal rond het weekend een paar foto's gaan maken omdat ik morgen onder het mes ga.

 

Helaas moet ik ook al een paar dagen stoppen met roken en na de operatie waarschijnlijk ook nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze week ben ik bij het ouderlijk huis om te herstellen van mijn operatie die goed verlopen is. Ik kan mijn planten niet bijhouden maar als het goed is doen mijn huisgenoten dat.

 

De pijnstillers heb ik ondertussen al weg gegooid en ik ben begonnen met het roken van een jointje tegen de pijn. Ik moet eerlijk zeggen dat het uitstekend werkt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten groeien heerlijk met dit warme weer!

 

De ak47 zal niet super lang meer moeten en dan kan die geoogst worden.

 

Helaas heb ik alleen filmpjes en dat vind ik ietwat te riskant om die hier neer te zetten, dus zondag als ik weer thuis ben zal ik een foto's uploaden.

 

Ik weet niet wie mij de tip gaf om auto mazar erbij de zetten deze ronde, maar wat een planten zijn dat! Gaat echt super rap en zien er toppie uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top verslagje dit, wat wordt dat netjes bijgehouden hier! En man wat een mooie gezonde planten :tu

Ben benieuwd hoe het de rest van je planten verder zal vergaan en kijk stellig uit naar het vervolg van je verslag.

En goed om te horen dat je weer aan beterende hand bent! :showoff: Sterkte en nog een vruchbare zomer toegewenst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is altijd goed om te horen!

 

Vandaag heb ik het eerste topje van de royal kush opgerookt en het beviel wel goed. Had een beetje fruit-achtige smaak en gaf een lekkere high. Ik laat de rest nog wel even een weekje langer drogen en daarna gooi ik alles in weckpotten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weckpotten komen morgen aan want die moest ik nog even bestellen.

Nog even een update van de resterende planten:

e8wux0.jpg2r4ph4y.jpg

24dromp.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De AK is ook eindelijk geknipt, heeft behoorlijk wat tijd in gezeten omdat er aardig wat aan zit (vind ik persoonlijk). Ik heb geen idee hoeveel een autoflower ongeveer opbrengt maar de andere planten hebben per stuk niet zoveel op geleverd als deze.

 

Nu weer lekker verder roken van mijn eigen stuff

 

 

 

 

 

2nrm0ys.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik denk dat ik aardig tevreden mag zijn over de opbrengst, aangezien het ook de eerste keer is dat ik kweek.

 

Enige nadeel aan de AK is dat die vrij compact is en dus waarschijnlijk erg vatbaar is voor toprot. Gelukkig heb ik dat niet gehad maar volgend jaar zal ik het wel meenemen in mijn keuze qua planten.

 

Momenteel ligt de royal kush te curen in weckpotten en de AK te drogen en gaat daarna ook nog een paar week in een weckpot. Helaas zal ik nu nog een tijdje moeten wachten tot de auto mazars klaar zijn :thumbsdown:

 

Ik heb tot op heden erg veel plezier aan het kweken van mijn eigen wiet en ik ben met de kwaliteit ook wel redelijk tevreden. Daarnaast komt het ook nog perfect uit want ik ben nog minimaal een maand aan het revalideren en een wietje daarbij maakt alles net wat draaglijker.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knipafval ligt momenteel in de vriezer, ik wou er hasj van gaan maken door middel va een pollen zeef en een pollen pers. Ik krijg waarschijnlijk deze eind deze zomer nog wat knipafval van een kameraad die ook een paar planten heeft.

 

ik wou deze pers aanschaffen: http://420shop.nl/pollen-pers.html

en deze zeef: http://420shop.nl/pollenzeef-in-box.html

 

Hoor graag jullie mening, en of het efficiënt genoeg is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ons ff de opbrengst per plant weten en een leuke closeup van de toppen zou leuk zijn :)

 

Opbrengst van de Royal kush kan ik niet meer exact af wegen aangezien ik al redelijk wat heb opgerookt. Maar aan 4 van de 5 royal kush zat +-30g droog. 1 royal kush ging uiteindelijk niet zo super en daar heb ik 17g droog afgehaald

 

De close ups van de toppen zal ik zo even uploaden!

 

De lichtere zijn van de AK en de donkere van de Royal kush

 

Edit:

21n2osh.jpg

4ln5mc.jpg

358qnur.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

geweldige post

 

mooie buitenwiet wel wat blad maar dat heb je nou eenmaal bij buitenwiet

het ziet er goed uit en vind die paarse top echt super, net als de laatste.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje Silverboxx!

 

Ik hoop dat de AK ook zo lekker weg rookt als de royal kush.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo de AK zit bijna in een pot om na te curen, ik heb dit wat eerder gedaan dan bij de RK omdat ik het al vrij droog vond aan voelen. Ik experimenteer er een beetje mee om zoveel mogelijk ervaring te krijgen. 2lvg288.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totale opbreng na het knippen zal rond de 60-65 gram liggen. Alles wat in de bovenstaande pot zat kwam neer op 49 gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste kwekers vergeten dat als je klaar bent met je kweek/ronde pas 50% erop zit...

daar bedoel ik mee als echte connoseurs ben je net een wijnboer en wil je de beste planten met de beste vruchten en als je geoogst hebt deze het beste drogen en daarna curen. Alleen zo krijg je echte connoseurs cannabis met meer medicinale waarden dan ooit!!

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb ik mij inderdaad ook vies op verkeken! Het is nu +- 2 aan het curen als het goed is, maar het blijft lastig om eraf te blijven ;)

 

één ding weet ik wel zeker, tot op heden heb ik de smaak aardig te pakken en daarom zal ik binnenkort met de huisbaas om de tafel gaan. Ik hoop dat ik een paar planten binnen mag gaan kweken op eigen risico, maar eerst de toestemming krijgen en dan kan ik mij verder gaan verdiepen in de indoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met de mooie oogst tot nu toe! Wat ziet dat er goed uit! :punk:

Er is één ding waar ik met name benieuwd naar ben; staat je Frisian Duck nou al in bloei?? :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee die staat helaas nog niet in de bloei, ik zit er nog geduldig op te wachten maar het schiet niet op :(

 

De auto flowers staan al vol in de bloei maar met dit weer ben ik toch bang aan het worden voor toprot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...