Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
snoazihaze

Coffeeshops Gelderland-Utrecht?

Recommended Posts

Begin juli gaan we met een ganse troep naar Garderen.

Nu vroeg ik me af in welke stad we moeten zijn voor de beste shops

Utrecht, Arnhem, Nijmegen, Apeldoorn, Amersfoort...keuze genoeg

 

 

Thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nijmegen!

prijs/kwaliteit vind ik headshop/jetset, wonder, kunstje, jamaica de beste shops, kruidentuin is ook prima;p dit zijn de shops waar ik zo nu en dan kom maar er zijn er nog enkele.

 

kronkel is het beste om te zitten, erg mooi binnen dus beter als je met een groep gaat (genoeg zitplaatsen en een redelijke menukaart)

hoorde dat kronkel net verbouwd is, ben nog niet gaan kijken, de wiet is goed vind ik zelf, wel iets duurder over het algemeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overal in nijmegen is wel lekkere wiet te krijgen maar voor de beste prijs/kwaliteit verhouding en het aardigste personeel zou ik zoeizo naar smoke/buggy gaan. Best prijzen die ik laatste jaren tegen gekomen ben zal mijn aanwinst van vanmorgen erbij posten 5 grammetjes gehaaldgallery_44538_18091_388116.jpg dit koste me 25 euro. Orinal haze sleaze haze white widow super skunk en sorry maar van de vijfde was k de naam al weer kwijt haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overal in nijmegen is wel lekkere wiet te krijgen maar voor de beste prijs/kwaliteit verhouding en het aardigste personeel zou ik zoeizo naar smoke/buggy gaan. Best prijzen die ik laatste jaren tegen gekomen ben zal mijn aanwinst van vanmorgen erbij posten 5 grammetjes gehaaldgallery_44538_18091_388116.jpg dit koste me 25 euro. Orinal haze sleaze haze white widow super skunk en sorry maar van de vijfde was k de naam al weer kwijt haha.

Niet gek, hoeveel gram?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je naar garderen gaat is Hoevelaken het dichtst bij. (15min) shop genaamd het klavertje zit direct aan de snelweg.

 

Apeldoorn is ongeveer 20 min vanaf garderen

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien er een bepaalde shop wordt genoemd hier, ga ik toch even op dit topic... Ondanks het aardige personeel, de goede sfeer en de goede prijzen sla ik Buggy in Nijmegen voortaan weer over wat aankopen betreft. Ivm de prijzen mag je eigenlijk niet klagen, maar de kwaliteit...

 

Ik ken de slechte reputatie en kom er eigenlijk nooit, maar heb ze vandaag maar weer eens een kans gegeven. Duurste hash gekocht (5,25 per gram, ja idd je mag niet klagen, er zijn nog 5 lager geprijsde soorten hash...). Aangezien het voorverpakt is, 2 zakjes van 11 euro meegenomen. De inhoud woog bij de ene 1,5 gram, en bij de andere 1,75 gram. Dus gezien de prijs ongeveer een gram te weinig op 4 gr, Maar goed, met die prijzen mag je eigenlijk niet klagen,

 

Toch maar even een testje gedaan... Er kwam witte/grijze rook vanaf, maar er blijft een pikzwart teerachtig residu over... Voor de (on)zekerheid dezelfde test nog een keer gedaan bij wat fatsoenlijke hash... Nee, daar blijft inderdaad geen asfaltresidu over...

 

Ik begrijp dat mensen hierheen gaan voor de extreem lage prijzen, en heb de wiet dus niet getest dit keer, maar deze (de beste...) hash krijgt een enkeltje prullenbak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...