Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

rudi

Suggesties Voor Welk Zaad

Recommended Posts

hallo, voor mijn eerste kweek in een dr120/600w zoek ik een soort die niet te moeilijk is voor een beginner en die populair en prijzig is in de coffeeshops. Suggesties?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Critical is een makkelijk plantje en zou een leuke opbrengst hebben, met een goed smaakje, 7 weken bloei.

Skunk is wat moeilijker, zou ook een leuke opbrengst moeten geven. Die kan je wel kwijt bij de coffeeshop. 7 tot 8 weken bloei.

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Rudi, ik heb weleens gelezen dat Northern Light ook niet té moeilijk is en ook een leuke opbrengst geeft. Maar qua prijs kan je denk ik inderdaad naar Amnesia gaan kijken. Of die makkelijk te kweken is weet ik dan weer niet

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het lekker simpel houden voor de eerste keer. Haze soorten zijn leuk qua geld, maar zijn ook een stuk gevoeliger om te kweken en staan weken langer dan andere soorten.

 

Types als Critical, K2, PP, Jack Herrer, Critical Jack zijn makkelijk te kweken.

 

Geld is leuk, maar als je plantjes niks opleveren kost het je geld.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rudi; je wil én een gemakkelijke soort én een soort die goed ligt bij een coffeeshop.

Eigenlijk wil je dan het onmogelijke.

Gemakkelijke Indica en Skunk soorten zijn minder populair (lees minder duur) bij een shop.

Gewilde Haze soorten zijn iets minder gemakkelijk voor beginnende kwekers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja, er is natuurlijk altijd een verband tussen prijs en schaarste :). Makkelijke soort heeft dus lagere prijs. Neem aan dat je er niet van hoeft te leven dus ik zou rustig aan ervaring op doen met makkelijkere, minder opbrengende soorten en dan als dat allemaal goed gaat, proces op orde is, overstappen op de moeilijkere soorten. Of nee eigenlijk kweek ik voor de lol en verkoop ik niets. Maar als ik dat van plan zou zijn, zou ik dat zo doen. Zoals Milton Friedman zei: "There is no such thing, as a free lunch".

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superskunk kun je ook niet verkloten, kost niet veel en je wordt er echt knetterstoned van.

 

Leuk als je niks meer te doen hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...