Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
goldrush

Graag jullie mening

Recommended Posts

Hi, zouden jullie je ongezoute mening willen geven over deze 30 WW na vier en een halve week bloei ? Misschien zelfs een gokje voor de opbrengst?

 

DSC00014.jpg

 

DSC00016.jpg

 

DSC00013.jpg

 

DSC00015.jpg

 

DSC00017.jpg

 

DSC19.jpg

 

De grootste is ongeveer 70cm de kleinste ongeveer 60.....

 

Alvast bedankt!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er heel mooi uit dat zeker! Lekkere bladkleur mooie witte topjes!

Lekker dik al voor 4 weken ehj! Uhmm wat heb je hangen aan licht? En hoe is je temperatuur en lv? Ik schat nu zo;n 35 gram per plantje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ziet er heel mooi uit dat zeker! Lekkere bladkleur mooie witte topjes!

Lekker dik al voor 4 weken ehj! Uhmm wat heb je hangen aan licht? En hoe is je temperatuur en lv? Ik schat nu zo;n 35 gram per plantje

ik heb 1200watt aan licht op ongeveer 2m2 lv is rond de 40 en de temp zweeft tussen de 25 en 30 graden

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad zo'n 30 a 35 per plant ,denk ik ook . Wees geduldig !!, een week langer dan de tijd die er voor is opgegeven is vaak nuttig . Oogst eerst de hoogste toppen , en dan je lampen omlaag . Laat ze dan nog ff doorbloeien . Dit kost extra tijd ,maar loont de moeite naar mijn idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
inderdaad zo'n 30 a 35 per plant ,denk ik ook . Wees geduldig !!, een week langer dan de tijd die er voor is opgegeven is vaak nuttig . Oogst eerst de hoogste toppen , en dan je lampen omlaag . Laat ze dan nog ff doorbloeien . Dit kost extra tijd ,maar loont de moeite naar mijn idee.

Bedankt voor de tip. Ik was inderdaad van plan om ze allemaal ineens om te hakken, maar op jouw manier krijg je ook de kans om ze rustig te knippen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ffkes een update, ze zijn net begonnen aan de zesde week

 

DSC140.jpg

 

DSC141.jpg

 

DSC142.jpg

 

ik begin al wat bruine haartjes te zien. Nog geen tijd gehad om naar de tricho's te kijken. Is het ongewoon dat er nu al bruine haartjes verschijnen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, vrij normaal de toppen zullen nu vooral dikker worden en de haartjes sterven langzaam af. Zou zeker eens beginnen met kijken naar de trichloromes want pro heeft al wel een gehad dat er nog heel, erg veel haren wit waren en toch oogstklaar.

 

bye1.gif

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

een vergrootglas is voldoende neem ik aan. Ik dacht al dat die bruine haartjes te vroeg kwamen door voedings / klimaat sh*t. MAar het is dus vrij normaal.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind t er top uitzien, weinig bladverkleuring aan het bijna einde van je kweek.

Dat heb je vaker gedaan! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind t er top uitzien, weinig bladverkleuring aan het bijna einde van je kweek.

Dat heb je vaker gedaan! :verrygood

dankje !!! nee dit is mijn eerste keer. Maar zonder het forum had het niet gelukt. Heel vaak search gebruiken en vooral de oude threads doorlezen. Staat echt genoeg info.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk tss de 900 en de 1100 gr ... aan de gegevens en de toppen te zien.

ziet er mooi uit !!  :wOOt 

 

:D

ikzelf hoop op 1000gr, ik heb nl. een verlanglijstje gemaakt voor sinterklaas ;-)

 

:verrygood :)

 

 

Hoe zou white widow het op de markt doen .... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

White Widow doet het altijd goed als je wilt verkopen maar dan moet je wel met meer afkomen dan 1kg ... Of je moet zelf gaan verkopen en risico's nemen ...

 

:) alles opsmoren is mijn motto :D

 

:verrygood Goeie kweek is dus meer smoren de komende weken :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe lang heb je ze voorgegroeid? Ziet er allemaal mooi uit man!

2 weken, maar door een blunder mag je anderhalve week zeggen. De eerste drie vier dagen het het licht 24 uur per dag gebrand door een vastgesmolten timer :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
White Widow doet het altijd goed als je wilt verkopen maar dan moet je wel met meer afkomen dan 1kg ... Of je moet zelf gaan verkopen en risico's nemen ...

 

:) alles opsmoren is mijn motto :D

 

:verrygood Goeie kweek is dus meer smoren de komende weken :wOOt

meer dan 1 Kg?? .....hmmm met hoeveel moet je dan aankomen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch heb ik mijn twijfels of ik een kilo haal ..... de plantjes zijn niet hoger dan 70 cm en de toppen ongeveer 20 cm. Ik vraag me af of ik 167gram nat per plantje haal....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...