Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DonSigaar

3 Dance World(Rqs) + 1 Orange Bud, Onder 5Tl's 14Watt

Recommended Posts

mja, als ze eraf vallen, veeg ik ze wel op ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

neen hoor, die rook ik ook op ;)

 

in geheel de wietplant, zit er thc ... .

 

de nerven vn de blaadjens, die blijven over, én nerven zitten op een vertakking, die op een stam zit, dusja ... .

 

en voor dat beetjen gedroogde blaadjens, die ik rook, die zijn gans verkrommeld, én droog geworden, dus dat smijt ik er ook in ... .

 

het is niet, gelijk ik de gehele bladeren oprook, die kleine droge blaadjens, die aan die toppen zaten, die nu compleet geschronken, verkrompeld, n gedroogd zijn ... .

 

die smijt ik ook gewoon leukweg in mijn joint ;)

 

dà is niet erg ;)

 

maar gelijk een maat es deed vn mij, een getopte plant, die juist getopt was, nog lager beginnen toppen, opdat hij vanonderen ezogezegd meer toppen ging krijgen, da vond ik echt een dom id :s

 

mààrjà, zo zie je maar, ik bén béétjen te lui nog, om die droge bladeren, weg te halen, vn die Dance World ... .

 

Die staat perfect in mijn veranda ... .

 

té drogen ... .

 

én als ik die toppen, nodig héb, zal ik ze er wél af beginnen halen ... .

 

mischien haal ik ze er morgen af, of volgende week ... .

 

Tis eigenlijk wel een goed id vn ù HUFFnPUFF ... .

 

Misschien ga ik ze strax méér spreiden, én toppen beginnen vannemen ... .

 

Ik wéét het nog niet, maar is wel goed id, bedankt HUFFnPUFF ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drogen op een meer conventionele manier gaat je een lekkerDER wietje opleveren...

 

Ik zeg het maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, hoe ik de killerbee gedroogd héb, was wél lékker, al mijn maten, die ervan geproeft hébben, vinden em den besten wiet ooit ... .

 

die is 60% sativa, en 40 % indica, as ik mij niet vergis, én ermee, je voelt zo het verschil, tussen stoned én hiGh ... .

 

je voelt goed dat verschil, én dé ene moment, ben je lékker hiGh gelijk nu, én seffens, bén kik were lekker stoned ;)

 

én hoe heb ik da gedroogd ? in een kartonnen doos, die hét vocht, uit de toppen trekt, én keukenpapier er onder , dat ook vocht opslorpt ... .

 

én als mijn wiet, nog lekkerder kan, dan nu al ? dan ga jij mij wsl een andere manier vn drogen zeggen, die ik misschien ook es, zal proberen ;)

 

mààr écht, mijn wiet, is pérféct gedruugd ;)

 

mégaStoneD én lékker hiGh ... .

 

hij verkruimelt gelijk niets, ge neemt een toptjen, duwt u vingers ewa bijeen, en der ligt precies, veel gruis op ui tafel , als ge da boven ui salontafel doet ... .

 

allé, groetjens ;)

 

én die maten, dedie liegen niet ;) dees is echt, den besten wiet, die ik ooit al gekweekt hen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zit GEEN thc IN de blaadjes/takjes/etc, alleen in de trichomes

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, HUFFnPUFF, ik weet dat er geen thc inzit, maar dat geeft toch niet, die toppen, dedie zijn opgedroogd, en die kleine verschrompelde blaadjes, erbij smijten in mijn joint ? Dat geeft toch niet ?

 

Die grote bladeren, die vliegen nog weg zenne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan kun je net zo goed tabak gaan roken ;)

 

 

het is geen slechte gewoonte om je oogst in 2 (of misshcien meer) delen te bewaren, een pot met het beste, en een pot met het overige, zo kun je je vrienden altijd het beste voorschotelen

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar heb je gelijk in HUFFnPUFF ;)

 

ik zal da volgende keer doen ;)

 

bedankt voor je raad ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de pot met de kleine eerst voor de bijl,terwijl de mooie toppen tijd krijgen om te rijpen zoals een lekkere chateau :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

da is een goed id soulfly0307 ... .

 

mijn northern light automatics, dedie liggen nu te ontkiemen, en er zijn der al 3 of 4 met 1 wortelken, vn 1 mm ofzo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...