Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Gorilla

Gorilla's Dna Strawberry Banana.

Recommended Posts

Afzuiger flink laten draaien tijdens de nacht, hoge lv hoeft geen probleem te zijn als alles continu goed geventileerd wordt en als de temp overgangen geleidelijk gaan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is maar hoedanig je je wilt riskeren voor rot..

 

als je al enkele plekjes hebt weggetrokken.. als het aan mij lag hingen de boompjes al omgekeerd

 

ik heb zonet een autoflower geoogst vanuit de serre en 1/2 ben ik kwijt, verder ruikt het erg lekker lol

 

succes maat

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

rot kan zich snel verspreiden

echt snel

dus aan jou de keus

is het 1 plant

verwijder die dan en kijk het nog ff aan

zit het op meerdere planten

you know wat to do :)

 

gokje

wel een beetje laag geschoten

490 gram

niet geschoten is altijd mis :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal voor de tips, heb ze opgevolgd en vandaag meteen alles gekapt!

Dat bleek zoals enkele van jullie al zeiden geen luxe want vond nog wel enkele plekjes, welke ik ruim genoeg weggehaald heb. Goede beslissing dus naar mijn idee, had ze liever nog ef laten staan maar heb liever net iets minder en iets minder sterk dan dan alles rot en erg weinig over.

 

Het ligt nu in de donkere tent op horgaas met de afzuiging licht aan en voor de eerste 2 dagen dacht ik de clip fan aan te laten ivm het vrijkomen van veel vocht? Het is zo'n 20 graden in de tent. De vorige ronde had ik er een grote fan instaan, maar dat ging veel te snel en veel te droog incl smaakverlies, dus wil ik het dit keer helemaal goed doen om zoveel en zo potent en smaakvol mogelijke wiet over te houden.

 

Doe ik het zo goed of hebben jullie nog goede tips? Moet ook geen rot inkomen natuurlijk......

 

Bedankt alvast! ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hang een metertje voor LV ook in je tent he? kost al rap 10 euro metertjes die temp en lv doen maar wel handig.. in elke ruimte

 

20 graden lijkt goed op het eerste moment.. ik droog zelf nog momenteel zonder metertje (a) heb ze allemaal goed nodig

 

maar zet er zeker maar je minifan in maar niet op je buds ofwel je grotere fan maar niet op grootste stand sowieso

 

zet afzuiging maar op middel/(hard)

 

success!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lv/temp meter hangt erbij.

20 graden en 56% met clipfan aan.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi mooi gorilla!

 

topsoortje van deze moment! net prijzen gewonnen! overal uitverkocht :)

 

hoe ruiken ze? wss heel kushy?

 

ben eigenlijk best wel benieuwd naar dit soortje, aan het uitzicht zal het niet liggen daaro

:tu nice!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je Sensi! :)

 

Haha hoe ruikt het.........heel fris en fruitig haha!

Sorry, ik ben echt heel slecht in dingen omschrijven maar het ruikt niet overheersend vind ik maar wel lekker. :)

Hoop dat het nog lekkerder wordt straks na het curen.

 

Ja, ik hoor van meer mensen dat het een topsoortje is en erg gewild.

 

Na het omkappen denk ik.......waar zijn die mooie toppen toch gebleven hahaha! :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de liefhebbers heb ik een aantal foto's gemaakt voor en tijdens het omhakken!

Uiteraard heb ik het mooiste spul op de kiekjes vastgelegd en hier gepost..... er zat natuurlijk ook een hoop klein spul bij. tongue.png

 

gallery_43961_18180_1234625.jpg

 

gallery_43961_18180_685257.jpg

 

gallery_43961_18180_1063602.jpg

 

gallery_43961_18180_211164.jpg

 

gallery_43961_18180_608100.jpg

 

gallery_43961_18180_828236.jpg

 

gallery_43961_18180_926147.jpg

 

gallery_43961_18180_2072911.jpg

 

gallery_43961_18180_606474.jpg

 

gallery_43961_18180_705085.jpg

 

Gr Mr Monk. :)

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Niks te laat geoogst , ziet er kei mooi uit die wiet , zo goed als klaar , die twee weken doen er ook niet meer aan toe .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is toch een mooie ronde geworden.

En dat advies van oude rocker heb ik ook meteen opgeslagen voor de volgende ronde.

Ik wens je alvast een smakelijk rokertje.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb eens gelezen dat planten die onder een 1000w bloeien eerder klaar zijn dan 'gewone' HPS lampen.

 

Je toppen zien er toch rijp uit.. Op naar die 700gr :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties! :)

 

Wat mij betreft waren ze inderdaad rijp genoeg en ik neem nooit geen risico meer met rot nu ik bij het oogsten toch nog een paar plekjes gevonden had die ik met het blote oog niet zag toen ze nog stonden. Heb gezien dat het zich erg snel kan verspreiden, dan maar net wat minder uitgerijpt maar wel goed!

 

@Dilago, thnx kerel!

 

@Wiet61; Niks te vroeg bedoel je denk ik ipv niks te laat?

 

@Rockfort; Ja die ouwe rocker heeft wel vaker goede tips, net als die ouwe hierboven hahaha........:P

 

@Crimson Fart; Dat weet ik niet of dat zo is, maar rijp is rijp en met opkomend rot al helemaal! 700 is erg optimitisch ben ik bang maar we zullen zien......zou wel erg vet zijn, dan kan ik deraan wie verkes willum! :P

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles is van het net af, heb het netjes bijgeknipt en nu het zit in weckpotten.

De topjes hebben 8 dagen liggen drogen los op het horrengaas bij 20 graden, zonder fan maar met afzuiging aan natuurlijk. Elke dag 1 a 2 keer omgedraaid, net wanneer ik er tijd voor had om te gaan.

 

De kleine stukjes kon ik makkelijk verkruimelen en van de grotere topjes braken de takjes grotendeels dus ik ga ervan uit dat het droog genoeg is. Ik heb in 1 pot een lv meter erbij gedaan en die komt tot nu toe niet boven de 50%. Is dat oke? Ik probeer het elke dag een half uur te laten luchten. Ik kan het me niet voorstellen, maar mocht het binnenin nog te vochtig zijn......kan er dan nog rot inkomen? Komt er dan condens bovenin tegen het deksel of hoe zie ik dat het te vochtig zou zijn eventueel?

 

Voor degene die nog een gokje willen wagen naar het eindgewicht om kans te maken op wat leuks, dit kan nog t/m aanstaande zondag! ;)

Edited by Gorilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi veldje toppen had je daar staan!

 

8 dagen is wel erg snel, maar ik heb het vaker gelezen dat het in die tijd ongeveer droog was.

Het zal niet zo snel gaan rotten in de pot, of het moet echt nog heel erg nat zijn.

Wat ik doe als ik het in de pot gedaan heb is de volgende dag even de pot open en ruiken, als het erg groen en vochtig ruikt, dan kun je er voor kiezen het nogmaals een dagje op het net te leggen, als het meevalt kun je ook enkel de pot even een tijdje open laten staan.

Goed in de gaten houden. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx bosrand,ik heb echt niet geforceerd gedroogd en vocht zit er niet echt meer in geloof ik.

Denk dat er wel een verschil in zit hoe en waarop je droogd.

Ik had houten rekjes boven elkaar met horrengaas zodat ze mooi vrij van elkaar liggen.

 

Dat komt goed, ga sowieso 1 keer per dag laten luchten de komende tijd....;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeps, ik was je topic een beetje uit zicht verloren gorilla, en nou ben ik alweer te laat :blink:

maar wat zijn het mooie toppen geworden zeg, daar komt je eerste run bij lange na niet in de buurt!

behalve het dieven wat een beetje fout ging, heb je een goede rit achter de rug lijkt mij.

zijn er nog dingen die je graag wilt veranderen voor de volgende keer, behalve dan een grotere ventilator?

 

jeetje en ik mag zelfs nog gaan gokken voor een topje!

nou daar gaat ie dan: gemiddeld 160 per plant, dus doe maar 640... nee wacht, 645 grammen :likken: :likken:

 

anders mag je ook wel een topje ruilen voor een rookverslag :innocent: :icecream:

green times,

happy times!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

He lufthegreenstuf,thnx voor je reactie!

 

Ja het zit er al weer op idd.... buiten een grotere ventilator om en het wegnemen van de bladeren tijdens de bloei denk ik niet dat ik het anders ga doen want ik ben wel tevreden hoe het gegaan heeft deze keer eigenlijk.

 

Pluspunt was echt de aarde van DNA Genetics, die kan ik iedereen aanraden!

Niet goedkoop,maar je hoeft van begin tot eind geen enkele voeding toe te voegen om alles mooi groen te houden! :P Daar kan de Batmix van Plagron bij lange na niet tegenop......:)

 

Haha, ik schrijf hem erbij en komt sowieso goed want dat rookverslag was echt top vond ik dus voor herhaling vatbaar! ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, om eerlijk te zijn niet zo goed tot dusver.

Ik ben er zo ook niet goed aan maar ik reageer er heftig op.

Misschien een combinatie met de alcohol, want er zijn meerdere mensen die het van me gehad hebben die er erg heftig op reageren. Lyme patienten kunnen alcohol vaak moeilijk verdragen dus komende ronde ga ik pure olie maken en daarbij de alcohol dus laten verdampen.

Die kan ik dan weer verdunnen met biologische olijf of cocosolie in verschillende concentraties om te zien wat het beste bevalt!

 

Zo is het een beetje uitvogelen allemaal en hopen dat er snel wat komt wat wel goed werkt!

Deze is grotendeels Indica en dat werkt medicinaal vaak ook beter als een Sativa.

We blijven bezig zo he..... ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien al langs gekomen, maar waarom maak je het dan niet meteen met olijfolie oid?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ga ik ook doen Wietefras, maar het is ook allemaal nieuw voor me en ik weet nu pas zo'n beetje hoe ik dat aan moet pakken. Ik heb het advies aangenomen van een mede forumlid die er veel ervaring mee heeft.

Ik dacht dat enkele druppels tinctuur per dag geen kwaad kon, maar dat is toch nog te heftig schijnbaar. Vandaar dat ik nu pure olie ga maken en die aan ga lengen met olijfolie enz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owja, iets meer water geven kan ook geen kwaad de komende ronde.....

Toen ik de potten leegmaakte waren ze super doorgeworteld, maar wel erg droog onder de toplaag!

Edited by Gorilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...