Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

FoolOnTheHill

Kamer Dwarsboomt Wietteelt Door Gemeenten

Recommended Posts

nou huff en puff , dan kweken ze toch gewoon hun eigen plantje

 

 

 

ps Ivo met zijn growshop wet heeft dit forum lamgelegd

tegen dat politieke tuig en iedereen die ze steunt kom ik in verweer

Edited by djbroertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivo mag zich verantwoorden voor de grote baas als die is heengegaan maar wat je zaait zal je ook oogsten.Zit trouwens net te lezen dat in Denemarken per 1 januari 2016 cash betalen verboden gaat worden.In de UK zijn ze ook al raar bezig.Zet The Wall maar weer ff op om te beluisteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de gehele wietwereld kan maar beter als een geheel zich inzetten voorlegalisatie op alle niveaus ( met verdwijnen van cash sta je mooi voor paal als je 10 kilo wiet wil verkopen)

,,,maar in de voorlopige tussentijd zet ik uitsluitend in op de hobbyteelt legaliseren

 

noem me maar een mongool , maar er zit voor mij niets anders op dan de hobbykweker te steuenen

de broodkwekers hebben al genoeg schade toegebracht aan de wietteelt...enkeling daargelaten

en wie de schoen past trekke em aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit je dan met al je doekoe, kan je het nergens uitgeven, behalve het haardvuur aansteken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pak gewoon zoveel mogelijk geld nu het nog kan i.p.v. te klagen dat iedereen wiet moet hebben.

Wiet is er voor de mensen die dat willen en die er een beetje tijd in steken en het zal er ook altijd zijn voor die mensen.

Waarom moet het nu altijd weer voor iedereen zijn? Gun die broodkweker z'n geld als je te lui bent of geen zin hebt om zelf te kweken.

 

Met slachtoffergedrag wordt het er niet beter op, de overheid zal bij zoveel zaken dwarsliggen de enige manier is om de mazen in de wet te zoeken en met een oplossing te komen. En oplossingen hoeven niet voor iedereen te werken en dat is het probleem met dit ook: wij zijn de politiek niet dus waarom zouden wij een oplossing voor wiet moeten vinden die iedereen aangaat? Probeer gewoon een goeie manier voor jezelf te vinden als je het rookt of kweekt en steun de mensen die hetzelfde denken als jijzelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

andere overheden elders ter wereld kunnen het legaliseren

de politiek denkt pas voor jou als je het onmoglijk maakt om genegeerd te worden

ik heb net als anderen recht op het voor eogen behoefte telen van 5 planten , maar agent mag het niet zien of ik ben de lul?

\waar slaat dat op

onrecht dient aangevochten te worden

 

laffe houding leidt tot niets

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk kunnen ze het legaliseren, maar ik verdenk ze ervan dat ze met andere landen dealtjes hebben gesloten dit niet te doen in ruil voor gunsten van die landen.

Veel Europese landen zijn redelijk conservatief en bang dat als Nederland wiet legaliseert dat ze in hun landen veel last gaan krijgen van drugsverkeer. Dat de legale wiet in die landen illegaal wordt verkocht. Aan de hand van dat artikel staat ook "internationaalrechtelijke verplichtingen".

Zelfs als de politiek flink onder druk gezet wordt ben ik bang dat ze niet zwichten als ze afspraken hierover hebben gemaakt met andere landen, dan zouden ze erg onbetrouwbaar overkomen en zou dat internationale betrekkingen erg schaden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen buitenland dat ernaar kraait dat polen en spanje meer wiet exporteren dan wij

niemand heeft geklaagd over gebrek van poolse politie om wietkwekers aan te pakken

geen last van spaanse cannabis social clubs

dus laat dan de thuisteler in NL legaal eigenrookwaar telen

negeer die burgemeesters niet die gemeentewiet willen

en als je dan zo nodig wiet wil verkopen in het buitenland, val dit forum er niet mee lastig

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou Poolse wiet dan hier naar toe komen of richting Rusland??

Share this post


Link to post
Share on other sites

heren broodkwekers: jullie hebben weliswaar brood op de plank en gucci om je reet maar je bent natuurlijk focking hyocriet.

Ik heb medelijden met jullie en je momentje met je spiegelbeeld smorgens.

 

Dus jij heb medelijden met iemand,die geen werk kan krijgen of wel heeft,maar de leuke dingen niet kan doen met zijn gezin ivm dat alles zo achterlijk duur is en toch zijn gezin het leuke extraatje wil geven(en dan ben je volgens mij een broodkweker).?

 

Misschien is het beter om niet alles en iedereen over 1 kam te scheren en niet van die domme dingen neer te zetten.

en hoe zit het met de mensen die van dat weinige geld jouw dure wiet moeten kopen?

Wie zegt dat ik wiet kweek ?Laat staan verkopen ?

En wie zegt dat ze het MOETEN kopen ?

 

En contant geld verdwijnen in nederland?Dat zie ik niet gebeuren.

Edited by wietbladeren

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zit trouwens net te lezen dat in Denemarken per 1 januari 2016 cash betalen verboden gaat worden.

 

Nee, dat zat je niet te lezen, want dat staat nergens.

 

Wat er wel staat is dat bepaalde winkels de optie hebben gekregen van de overheid om cash te weigeren. Benzinestations bv die 's nachts open zijn.

 

Naast contant zijn er al eeuwen andere middelen die verhandeld worden. Denk aan goud, zilver etc. Het verdwijnen van contanten is dus echt symbool onzin en werkgelegenheid/winst voor banken. Het is dan ook bedacht door 'vrienden van de bank' en niet door zinnige mensen die wel een bijdrage leveren aan de samenleving.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt wakker jonguh, tientje van Lieftink vlak na WWII konden de zwartverdieners in de oorlog daarna ook niks meer met hun geld & recent de onverwachte grote stroomstoring in Noord-Holland.It's all in the game.

 

Meeste goud zit in Rusland & China.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, zeker dat bepaalde mensen willen dat contant geld verdwijnt.

Maar het gaat niet gebeuren, daar is het economische systeem veel te complex voor.

 

Mocht het ooit wel gebeuren, word dit van te voren aangegeven en kan je alsnog snel meerdere producten kopen en weer verkopen.

Is het direct wit als je het verstandig doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn ondernemers die meer geld op kunnen leveren met legalisatie dan met criminalisatie

en dan gaan we nog helemaal voorbij aan het gegeven dat omwille van het verbod op een plant mensen een strafblad oplopen

ben ik nou de enige die dit belachelijk vindt?

fuck verdragen, dit gaat om mensenlevens

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreemd genoeg hoor je de 'mensen van het verdrag' eigenlijk nooit over dat andere dat maar moeten naleven tegen beter weten in, de enige die dat roept, is onze eigen politiek....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

en als we ze tolereren , mag mijn geloof in de heilzame werking van wiet roken dan ook svp getolereerd worden?

 

Wat weerhoudt ons ervan de cannabisplant te vereren zoals de christenen hun infantiele surrogaat voor filosofie? Laten we er ook een religie van maken met een eigen politieke partij, krant, tv-zender en vakbeweging. En natuurlijk vrijstelling van belasting, want zo gaat dat met religie. Partij van de Planten ofzo. Kan er ook nog wel bij. Nog een partijtje voor arbeidsongeschikten en langdurig werklozen (de PvdA&LW) en dan is alles zo'n beetje wel vertegenwoordigd in ons politieke spectrum. Voor de politici nog een Partij van Leugens en Halve Waarheden, anders worden zij niet vertegenwoordigd in de volksvertegenwoordiging, en niemand zal ooit nog teleurgesteld worden!

 

Als realistisch alternatief: een petitie om confessionele partijen te verbieden op grond van de scheiding van Kerk en Staat?

 

vreemd genoeg hoor je de 'mensen van het verdrag' eigenlijk nooit over dat andere dat maar moeten naleven tegen beter weten in, de enige die dat roept, is onze eigen politiek....

 

Precies, daarom heb ik net dit draadje gelanceerd. We weten nou wel dat zo'n verdrag er ligt. Nu willen we wel eens weten wat de consequenties zijn bij niet naleven van dit verdrag. Of niet soms?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag had ik een goddelijke openbaring na het ontbijt.

het roken van mijn heilige spliff bracht me tot een hoger plan , en ben nu vervuld van het goede

 

moge we vandaag iets positiefs voor een ander betekenen

en laat onze joint mooi recht branden

tot alleen schone as ,filtertip en positieve vibe overblijven

inhaleer door de mond via het hart naar het derde oog

 

amen

 

 

[klinkt geloof ik als het nemen van een sacrament teneinde het goddelijke te ervaren= religie pur sang]

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lang voor geld werd uigevonden was er ook handel. Ze kunnen afschaffen wat ze willen er is altijd een weg omheen. Ik zie die verhalen vooral als hoax.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk zijn er meerdere wegen die tot Rome leiden mbt handel, maar als ik je 10 jaar geleden had gezegd dat de growshops zouden verdwijnen had je het ook een hoax gevonden & zie nu sinds 1 maart het resultaat.Er zijn winkels tegenwoordig waar je alleen kan pinnen.Misschien niet bij jou, maar bij mij wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lang voor geld werd uigevonden was er ook handel. Ze kunnen afschaffen wat ze willen er is altijd een weg omheen. Ik zie die verhalen vooral als hoax.

 

Hoax?

 

Natuurlijk zullen anonieme transacties van meer dan €1000 altijd mogelijk blijven (bitcoins, of desnoods met gouden krugerrand munten)

Maar volgens mij lig je te slapen als je niet ziet dat cash zo goed als volledig vervangen wordt door giraal geld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...