Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Zwarteveen

Autoflower Big Devil 2015 Buiten

Recommended Posts

Hey Zwarteveen, kopt wat je zegt over die calyxen en rot. Valt me buiten telkens op dat de rot ofwel begint bij preflowers in de oksels die nu al "overrijp" zijn of daar waar er insecten (rupsen) geknabbeld hebben. Dit zijn zwakke plekken, waarlangs de schimmel de plant kan aanvallen. Zo te zien zit je er wel met je neus op, goed zo, en veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dr. Dreten;

Dat ondervind ik ook al jaren op en ik vraag me af waarom. De plekken die het eerst richting een volle afrijping gaan zijn het meest vatbaar voor schimmels, dus idd zwakke plekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is maar een gok maar misschien gaan "uitgebloeide" wietbloempjes ook "verwelken" zoals andere bloemen op het einde van hun leven. Als het weefsel zachter wordt misschien vatbaarder voor infecties?

Bloempjes in oksels krijgen volgens mij ook meer neerlopend regenwater te verwerken en dat blijft waarschijnlijk ook langer staan in de oksels, allemaal omstandigheden die rot kunnen versnellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tweede plant nu ook getrimd.

Hoelang denken jullie dat ze nog moeten?

 

plant 1:

 

Foto-WUNAATBO-D.jpg

 

Foto-3Q7VHFBL-D.jpg

 

Foto-INKMR4CF-D.jpg

 

Foto-RYXUKGNS-D.jpg

 

Foto-4SJEKYVR-D.jpg

 

 

tweede plant

 

Foto-CTSAVGGE-D.jpg

 

Foto-FBIIJYOS-D.jpg

 

Foto-CNRFFFIL-D.jpg

 

Foto-TAMBEW8F-D.jpg

 

Foto-YUY4JYVZ-D.jpg

 

Foto-AFVWJQZX-D.jpg

 

Foto-3Z6VF6RN-D.jpg

 

Foto-KOPSHDIM-D.jpg

 

Foto-CNXZ6MOR-D.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vette planten maar dit zijn zeker geen big devils. Reguliere fem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snel..

 

1000 en1 wondjes en mooi vochtig weer..

 

Ik zou er nie fijn bij slapen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ze nog even staan, inspecteer ze elke dag en kleine stukjes rot knip ik meteen weg (valt me nog reuze mee wat ik tot nu toe weg heb moeten halen, alleen een paar oude calyxen), s' avonds zet ik ze donker weg in m'n schuurtje waar de luchtvochtigheid lager is dan buiten. heb net me microscoopje binnen, zijn naar mijn mening nog iets te veel heldere trichomen. Zodra ik grote rot plekken vind gaat ie om, maar ik hoop natuurlijk dat ie mooi af kan bloeien. Volgende week wordt het weer mooi weer zie ik....

 

Vette planten maar dit zijn zeker geen big devils. Reguliere fem.

Heb ze vorig jaar uit me planten gevist, is dan toch niet feminized?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...