Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Zijn er nog xbox one fans hier op het forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wii U zo af en toe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is wel compleet wat anders ja.

maar wel heel erg leuk om te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja absoluut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep hiero

 

vooral de wat oudere schietspellen staan hier aan

 

CD MW2 MW3

CD BO1 en 2

en heel af en toe ghost

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is voor de 360 denk ik.

of zijn ook voor the one.

ik speel ufc de laatste tijd lekker erop los rammen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja xbox one fan hier

Halo

Forza

Mortal kombat

Tomb raider

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik nog mijn oude xbox 360. Nog niks mis mee. Ik ben nog niet overtuigd om over te stappend naar de volgende generatie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die oude is ook nog chill ja. De elite controller van de one is veeeel te duur 150 euro.

terwijl de xbox one zelf nog maar 300 is ofzo.

 

Ik had meer verwacht van halo 5. Je hebt er geen jetpack meer in en ik vind het niet echt een hele vooruitgang kwa graphics.

wel nog steeds verslavend voor mij dan.

ik speel altijd 8 vs 8 online. Ctf deathmatch etc

Tom raider is wel een super mooi spel. Maar je moet er van houden.

 

Mortal kombat is vet alleen mijn vrienden willen niet meer tegen mij omdat ik altijd win.

Online is saai en de story mode heb je in 4 uurtjes uitgespeeld :(

Heb gelezen dat er nu een nieuwe mortal kombat uitkomt met 4 nieuwe vechters.

gta 5 is cool want nu kun je first person view doen, kon niet op de oude xbox.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er ook 1 staan maar ben geen fan van het apparaat.

Lomp en log, ik overweeg met Uncharted 4 in maart overstap naar PS4.

 

Elite controller heb ik:

die paddels hebbie niks aan, zitten in de weg en ook dat ding geeft op de analoge sticks de wobble na een maand of 4 gebruik, zonde van je geld.

 

Het is echt wel waard om over te stappen vanaf de 360, het apparaat is 10x sneller, gamepad is beter en sociaal gezien kan je ook de hele wereld aan met de apps en wil je toch zo graag die 360 game spelen dan prop je hem id One en emuleert ie.

Ook zullen de nieuwere games niet langer geport gaan worden naar de 360 wat nu al grotendeels gaande is, de vanille kan je misschien nog spelen maar DLC verwachten :withstupid:

Halo 5 overhyped, zeer lege game, bo3 niet veel beter, Destiny is helemaal het walhalla van hoe fucken we de gamers het hardste :jump:

Zozo zonde van mijn tijd geweest dat hele Destiny :thumbsdown:

 

 

Waar ik van baal is de lag op de One, soms gegenereerd door de game zelf, multiplayer is het 2 vd 3 potjes lekker stuiteren.

In settings alles ok maar in multiplayer games is het kommer en kwel, veel meer dan op de 360 was die het hier 8jr prima heeft volgehouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb weer een Ps3 gekocht die ik destijds verhandeld heb. Speel voornamelijk Fifa 13 maar doordat ik online recent zo ontzettend ben ingemaakt met 5-0 houd ik het even voor gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm fifa heb ik misschien 3x gespeeld, ik bak er niks van maar ik kan me voorstellen dat het wel leuk is als je de besturing goed onder controle hebt.

Thanks lostchild, voor de controller review. Ik denk dat je alleen bij shooters een voordeel hebt met die controller, omdat je dan de buk of reload knoppen op de achter kant kunt instellen waardoor je iets sneller bent.

maar om daar 150 euro voor neer te leggen gaat mij iets te ver.

Ik speel ook Wii U, mario party 10, super mario bro's, yoshi's wooly world, captain toad, mario 3d, zelda en assasins creed maar ik haat dat spel (zat erbij toen ik m over heb gekocht)

Ik had meer verwacht van halo 5, ik baal van die jetpack en ook CO-OP hebben ze eruit gehaald

Ik heb mijn xbox echt aangeschaft om de tijd een beetje te doden tot de volgende oogst whaha

 

Check deze trouwens (nieuwe DOOM)

 

Edited by Topjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nouja, ik wacht nog een tijdje omdat de hoeveelheid beschikbare games vrij beperkt is. Fallout 4, DOOM en de nieuwe Far Cry lijkt mij ook hard. Maar de prijzen liggen nu ook nog hoog, terwijl ik bij cex (winkel voor in en verkoop van games en meer) spellen koop voor rond de 1,50 - 4euro :innocent: :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb de one-s met 2 tb :)

 

4k gamen :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verkies de xbox boven de psx, maar heb beide. Maar dat ligt er wellicht aan omdat mijn gamebuddies op Xbox zijn, verder geen reden. Nu verkies ik pc boven beide, maar kan het financieel even niet aan. Pc biedt meer keuze, meer frames per seconde en veel meer games. 

Laatst Jurassic World Evolution gespeeld. Dat is toch een game voor de pc he? Klikken met de muis vs scrollen met de controller. Of games als WW3? Dat kan xbox of psx niet aan.  De VR van psx is wel behoorlijk, maar wederom niets vergeleken met pc. Op xbox kan je nog geen occulus noch muis aansluiten. Wat in deze tijd toch zou moeten kunnen voor een microsoft machine. De tech loopt wat achter op de consoles en het gaat me veel te traag.

Maar wat is 4K gamen mooi worden. Zelf nog geen 4K toestel maar ga wel sparen naar eentje in 2019. Dan komt Anthem uit en dat kreunt naar een 4K hdr scherm. Ace Combat VR zal ook nog de moeite worden. In plaats van een raceseat kan je dan een flightseat,kopen, bestaat echt al.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...