Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

voordelol

Gisteren

Recommended Posts

Wat was er hier gisteren aan de hand?

Kreeg een rare foutmelding toen ik wilde kijken

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee , kon er ook niet tegen

 

geliefde wietforum in 1 x niet meer bruikbaar :(

 

ik denk dat de host even vergeten waren het domein te betalen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou wel erg slordig zijn, en volgens mij krijg je dan ook een andere melding..

ach ik heb de info gevonden. Dus eind goed al goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

euh ben een noob met internet inval online als dat zo is wat moet ik me er dan bij voorstellen ip gegevens op gevraagd ofzo iets of was het domein niet afgerekend ,dan kan ik het snappen dat het ff zwart stond krijg afen toe ook een melding van kpn dat ik me rekening niet heb betaalt maar dat was niet het geval gisteren ......dus iemand die me wat duidelijker kan zijn ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

De melding geeft aan dat er wat inde data base is gebeurd,

Bij een online aanval hebben ze dan al alles als ze daar schade intoe zouden kunnen brengen. Dan hebben ze allang van iedere gebruiker het ip+schermnaam uit de database getrokken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, als dit soort schade. Een foutmelding vanuit sql data base. Door iemand anders dan de admin word toegebracht kan je ervanuit gaan dat de data base/server gehackt is

 

Ps. Een beetje admin/webmaster zou na een foutje een uitleg posten na een dag ofline door een fout...

Dit is een topic van een nieuw lid. Dus wat moeten we ervan denken? @SANNIE @WHAZZUP @TORSTI

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds de nieuwe GS wet schijten ze........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn lekker allert inderdaad.....

 

Ph heb je het over de admins? Ofiets anders? want eenigste waar ik ban voor ben is dat arrest van moorlag komt te vervallen,

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom ben je daar bang voor? en komt het doordat het forum èèn dag niet meer beschikbaar was?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn lekker allert inderdaad.....

 

Ph heb je het over de admins? Ofiets anders? want eenigste waar ik ban voor ben is dat arrest van moorlag komt te vervallen,

 

Hoezo dat arrest van Moorlag komen te vervallen???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dat vervalt kan ik er geen agenten op aanklagen.. ik heb medice verklaring. En kandan opgrond van die uitspraak een voet achter de deur houden bij een inval.

 

Ze gaan hun gang. Maar elke agent die eem van me planten aanraakt span ik een zaak tegen aan.

Dat hebben me advocaat & ik zo afgesproken.

 

Me kast is nu voorzien van een geplasificeerd behang met die uitspraak

 

Zijn een aantal forums die deze uitspraak gebruiken omde regels opte stellen... ik geloof dat wietforum.nl tot die groep behoort

 

http://www.wimmoorlag.nl/hoge_raad.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaak van Wim Moorlag was toch tot aan de Hoge Raad gegaan met wederom vrijspraak.

Hij werd daarom de enige die zijn eigen wiet voor medische doeleinden mocht verbouwen & trouwens nog steeds.

Een andere Nederlandse patiënt heeft trouwens ook toestemming.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er 9 ondertussen de overige 8 aande hand van dat arrest

 

Ik heb nu ook een verklaring en alle 4 de soorten geprobeerd. Geen had het effect wat ik met andere soorten wel behaal. Mijn arts en advo weten dat ik zelf voorzie (advocaat omdat ik al 2 keer geruimd ben voor ik me medice verklaring kreeg (bijde keren sepot vanwege de schaal. Niet vanwege de profesionaliteid vande setup xd(puur eigengebruik)

Edited by Grow Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is nog mooier maar kan altijd beter.Nog 10000 erbij.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wim is trouwens wel de eenigste die 4x 600 mag hangen, de andere 2 of 3 max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...