Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

PurpleHazes

First Timer : 2 Master Onder Kush 2 X 600 Watt 1,2 X 2,4M

Recommended Posts

Vanaf morgen gaan ze op 12/12.....heb wat gediefd (iets teveel volgens mij) maar we zullen wel zien hoe het gaat uitpakken! Foto's volgen snel !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag eerste dag op 12/12....van 09:00 tot 21:00 stata het licht uit! NOg een dag of 55...ben erg benieuwd! heb in iedergeval wel heel; erg veel geleerd de eerste paar weken haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtf heb je met je planten gedaan :blink: :blink: als je dieft haal je de onderste takken weg niet al het blad wat aan de plant zit.

Als je ze nu zo in de bloei zet ga je het nooit mooi vol krijgen. Op sommige foto's lijkt het ook of je een blad probleem hebt, kan ook zijn dat het led licht een vertekend beeld geeft beter ff foto's nemen als de lampen uit staan.

 

Mvg Sjaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat realiseerde ik mij ook wat te laat ja, puntje om mee te nemen volgende keer haha....bladproblemen heb ik noet zijn allemaal mooi groen. Zou vanavond wel ff foto's maken er van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde maar helaas niks meer aan te doen. Ik zou ze wel nog een tijdje groei geven zodat ze tenminste weer wat blad en takken hebben voor je ze in de bloei zet.

Je zegt vandaag eerste dag bloei dan kan je de klok nog terug zetten op 18/6, als je ze zo als ze er nu bij staan af gaat bloeien gaat dat je heel veel gram kosten.

 

Zoek ook is wat filmpjes/foto's hoe je moet dieven er is genoeg info over te vinden als je dat eerder had gedaan had je dit kunnen voorkomen.

 

Mvg Sjaak

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel sjaak, heb em nu maar weer op 18/6 gezet. Alleen vertoond een plant wel kuurtjes heb onderste blad er af gehaald maar hij heeft er ene paar die er zo uitzien:

 

 

gallery_44572_18143_121382.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ze toch ook terug op 18/6 gooie. Zonder bladeren heb je geen fotosynthese, en zonder fotosynthese geen..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat nu ook op 18/6 weer, staan nu overdag donker ivm de hitte....morgen beetje knutselen met CO2 flesjes en ik laat ze maar ff een wel o twee in de groei staan, kan ik ff goed overzien wat ik fout heb gedaan en kijken hoe groot ze kinnen worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zonde ik hoop voor je dat deze ronde wat gaat worden. Jammer dat je niks met tips doet. Gr vlinder.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet welke tips ik ober het hoofd heb gezien Vlinder, de reden dat ik verslag bij hou is om tips te krijgen! Wil jullie tijd ook niet verspillen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gepost 25 mei 2015 - 19:20

 

Nooit blaadjes eraf halen in deze fase. Ze hebben het blad nodig om te verdampen en licht te vangen. Je zou het in een veel later stadium kunnen doen maar dan alleen van de onderkant. Succes Gr vlinder.

 

Pagina 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja daar heb je een punt ja, maar dat is een tip die nu wel bij blijft! Hoop dat dit je niet ontmoedigt om mij te blijven volgen! Wanneer kan je ze het best er af halen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zodra de onderste bladeren totaal geen licht meer krijgen pas! verder niet teveel snoeien, zonder bladeren heeft de plant geen energie om te groeien en suikers aan te maken...dan ook gelijk alle kansloze kleine toppen onderin weghalen dan zodat alle aandacht naar de toppen gaat die wel licht vangen

Share this post


Link to post
Share on other sites

bladeren verwijderen is pas in extreme gevallen nodig, de bladeren zijn de longen en zonnepanelen van de plant, na miljoenen jaren evolutie weten die wel of ze wel of niet di ebladeren nodig hebben; als ze echt geen licht krijgen (dus meer dan 4 bladeren op elkaar) en dus geen nut meer hebben vergelen ze verzelf en vallen ze af, nadat de plant de energie uit het blad heeft getrokken

 

enige reden om zelf te plukken is als te veel bladeren op elkaar zitten en er dus condens (schimmel) tussen blijft zitten of ze de toppen verduisteren

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cleas as a klontje, dank je wel HUFF n PUFF! De planten beginnen zich aardig te herstellen, steeds meer bladeren komen er bij! ik laat em de planten nog lekker in de groei staan komende twee weken. Vanavond volgen de foto's!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ze nog 2 weken op 18/6 zet zou ik ze toppen om te proberen dat ze meer in de breedte gaan groeien inplaats van de hoogte. Kijk eerst even hoe het moet voordat je je halve plant wegknipt. Succes.

Gr vlinder.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja dat zeker Vlinder, ik zal gelijk ff opzoek gaan naar hoe het moet....in twee weken tijd moet ik het wel kunnen leren denk ik!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu nog 2 weken voorgroeien lijkt mij veel te veel.. tenzij je woudreuzen probeert te kweken.

zodra je 12/12 schakelt groeien ze nog een paar weken door, straks zit alles tegen het dak..

kijk maar hoe ze er bijstaan over een paar dagen. (Meet voor de grap eens hoeveel cm ze in 24 uur groeien, en doe dat x 5 a 6 weken... dat wordt een oerwoud van jewelste...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey guys, hier ben ik weer! Was ff druk bezig met het een en ander maar heb de dames goed weten te verzorgen! Heb mijn tent anders geplaatst waardoor ik de planten even buiten moest zetten, daar heb ik wat foto's van gemaakt! Sorry voor de witte vlakken, maar heb het een ander weg ge-edit zodat het zo discreet mogelijk blijft:p....Ik heb ze nu op 12-12 gegooid en vandaag gaat de eerste bloei voeding erbij!

 

gallery_44572_18143_5762181.png

gallery_44572_18143_916506.png

gallery_44572_18143_2068075.png

gallery_44572_18143_247611.png

gallery_44572_18143_1635829.png

gallery_44572_18143_1904744.pnggallery_44572_18143_3379247.pnggallery_44572_18143_2330216.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe foto's, helaas nog met licht aan. Vanavond maak ik ze zonder de lichten aan, kunnen jullie de ontwikkelende toppen zien!

 

gallery_44572_18143_60826.jpggallery_44572_18143_389444.jpggallery_44572_18143_483027.jpggallery_44572_18143_430080.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ter preventie wil ik maar even zeggen dat je met je bloeivoeding best de opbouwende weg gaat in plaats van de "zoveel mogelijk en we zien wel" manier zoals dat je in het begin van de groeifase deed. Welke voedingslijn gebruik je trouwens?

 

Ben allesinds benieuwd naar de bloeifase nu aangezien ik ook een Master Kush heb staan maar dan buiten, die planten gaan hard!

 

Grts

Elgay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe hoog zijn de dames inmiddels?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ter preventie wil ik maar even zeggen dat je met je bloeivoeding best de opbouwende weg gaat in plaats van de "zoveel mogelijk en we zien wel" manier zoals dat je in het begin van de groeifase deed. Welke voedingslijn gebruik je trouwens? Ben allesinds benieuwd naar de bloeifase nu aangezien ik ook een Master Kush heb staan maar dan buiten, die planten gaan hard! Grts Elgay

 

Ik doe voorzichtig met het voeden. Zit nu in week 2 van de bloei en geef ze eerst oplosing met EC van 3.1 om daarna het restant van het vat bij te vullen met water en ze twee a drie dagen later weer water te geven. Wat het voedenbetreft weet ik nog niet echt hoe of wat. Ik gebruik geen kweekschema, heb groeivoeding van GHE FloraNova. Op de achterkant staat er wel wat hoeveel je ze per week moet geven, maar die maten zeggen mij ook niks. Er staat een cijfer and thats it. Is het dan per keer of over de gehele week? Dat is nog iets waar ik weiniginfo over heb kunnen vinden.

 

Ja ze gaan wel hard, maar ik had ze wel erg lang in de groei staatm Om de vraag van Scirocco te beantwoorden: de hoogste is tegen de 1:50. Ze varrieren allemaal tussen de 120 en 150 centimeter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...