Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SmokeyBear

Sativa Zaadjes Uit Azië

Recommended Posts

Ik kwam bij de chinese grootgrutter een pakje met zaadjes tegen voor zeer weinig geld, het zou gaan om een sativa soort. Zie hier het product: http://www.aliexpres...2288904387.html

Ik vroeg me af of dit iets is wat wel te roken valt, of dat het puur alleen voor hennepkweek wordt gebruikt? Het lijkt me wel wat om zoiets te bestellen en dan ergens in een bos een stapel zaden te planten hiervan om te kijken wat er van komt. Heeft iemand hier misschien al ervaring mee, met dit soort zaadjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt er op dat je dat zelf zal moeten uitvinden :)

maar niet te veel van verwachten zeker en vast...

beter gewoon bij sannie gaan man!

san is de man, en je vriend, ieders vriend :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor dat bedrag is het zeker wel een keertje het proberen waard ;) Aangezien ik ze dan toch buiten plant, kost het verder ook niet heel veel moeite om het uit te proberen.

Voor m'n échte zaden ga ik wel gewoon naar de zadenboer natuurlijk... Heb nog niet eerder bij Sannie besteld, moet ik ook eens proberen, heb tot nu toe wel een paar keer bij wietzaadjes.nl besteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is duur, betaal zelf 9 euro voor 2.5 kg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De opbrengst kan je een paar mooie draagtassen van maken en misschien begin je te fluiten als je het rookt.

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je wel in nl kunnen bestellen bij Sannie.

Het is wel zijn forum maar de beste man heb ik hier lang niet gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Door de gewijzigde opium wet van 1 maart 2015 zijn wij geconfronteerd met ingrijpende gevolgen voor onze gebruikelijke bedrijfs voering. Hieruit volgend zijn wij genoodzaakt geen verzendingen binnen Nederland te versturen.

 

Het verzenden van zaden binnen Nederland zal niet meer plaats vinden zolang als de opium wet niet duidelijk is.

 

Als je een postbus neemt net over de grens verzendt die het zeker wel of het is teveel werk om 5 zaadjes per keer te verzenden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dilago: Ook leuk ;)

@Konopi: dat zijn de betere prijzen.. link? of is dit niet beschikbaar voor het 'gewone gepeupel'?

@Buzz: ja, dat zag ik vanmiddag ook toen ik op z'n site zat te kijken. Dan toch maar gewoon wietzaadjes.nl of een andere zaadleverancier.

@Running Water: Dan zullen die zaden wel stukken beter werken, ja. Waar haal je dit?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah sannie zit op opengrow nog enkel heh :D

maar san is echt de man.. gelukkig woon ik ook niet in nl hehe

in envelope geld sturen -20%, en de prijzen zijn zo al onweerstaanbaar.. goede genetica

 

op een ander blaadje, hopelijk krijg je wat vrouwen uit je vogelzaad, en indien je met een veld mannen zitten,

hopelijk verkloot je de rest van nl zen buitenwiet niet :D

 

succes!

hypro auto's kan je ook altijd proberen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op aliexpres.nl verkopen ze ook zaadjes 20 stuks voor 5 euro ofzo dan moet je gewoon feminized cannabis zoeken dan zie je genoeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...