Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnesia013

Guerilla 2015 Begonnen!

Recommended Posts

Guest wiet61

ik begrijp nooit zo goed hoe mensen zulke aantallen kunnen gaan oogsten.

 

ik heb straks als het goed is 11 planten en een stuk of 20 auto flowers dat vind ik al veel haha.

maar is ook pas mijn eerste jaar. dus zal er veel van leren.

 

en ben ook al opzoek naar nieuwe spots voor volgend jaar,

 

succes kerel!

 

Met zoveel oogsten als het goed gaat ,heb je wel degelijk hulp nodig ,dit kan je niet alleen ,en drogen ook niet ,of je moet flink wat ruimte hebben ,dan gaat alles natuurlijk .

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er allemaal zeer interessant uit.

flinke aantallen en goed voor gegroeid :specool

 

ben erg benieuwd hoe en wat de aanpak is,

zijn ze vanuit hun potjes rechtstreeks de grond van de spot in gegaan of staan ze nog in een kuil met potgrond?

of word het meer een akker idee?

 

deze ga ik zeker volgen.

je hebt hier ieder jaar wel een of een aantal van die topic met belachelijke aantallen

of uitspraken maar dit is tenminste onderbouwd met een paar foto's

 

veel succes toegewenst en knal ze maar vol die bossen daar!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiet61 haha ik heb goed gezocht op de spot maar heb je niet gevonden :P! ik hoop ook op veel rookwaar nou valt dit nog niet zo mee ook al zijn het veel planten , een beetje geluk moet je hebben! tnx man

 

@bosteler Het zal ook zeker pittig zijn om daadwerkelijk zoveel te oogsten , nou rekenen wij wel op minder planten uiteraard IVM rot dood eventeel rippers.. politie ... storm... enzovoorts. maar toch hopen we er stiekem een goede 150-200 over te houden, In je eentje met een schaar en alleen een buiten spot zou dit inderdaad niet te doen zijn . maar met versterking knipmachines en manskracht en ruimtes en zee van tijd is het makkelijk te doen .. er zijn mensen die 65000 planten oogsten, het ligt puur aan het plan van aanpak.

 

@lufthegreenstuff , Alle planten die gezet worden zijn voorgegroeid in dezelfde potjes 8x8 ongeveer, en worden op de normale guerilla spots geplaatst in de volle grond, ook hebben we via een kennis wat akkers waar wij mogen spelen , daar staan ze ook gewoon in de volle grond , maar het grootste deel van de plantjes staat niet in akkers, ik hoop dat ik dit verslagje nog lang kan onderbouwen met fotos! en zal hier zeker mijn best voor gaan doen!

ik hoop op super goede resultaten! tnx man

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag na een week of 2 een kijk genomen op de nlx spot en op verschilende planten trof ik dit aan ,

 

 

gallery_34711_18138_1590077.jpeg

 

 

Ook trof ik dit op verschillende planten aan :

 

gallery_34711_18138_1368953.jpeg

 

zijn er mensen die mij kunnen vertellen wat dit is en wat er tegen te doen is ? :innocent:

 

bedankt

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Hallo amnesia ,die gaatjes dat kan geen kwaad ,dat doen wantsen ,daar groeit de plant wel overheen als het goed is ,je kan wel met neemolie ,of neemtonic spuiten ,dat schuim dat zijn spru beestjes ,je zal zien dat onden dat schuim een beestje zit ,namekijk de larve van dat beestje ,die moet je wel verwijderen ,want in een later stadium vreet hij in je plant ,en dan gaat het niet goed ,ik verwijder ze altijd eerst stuk voor stuk ,en dan spuit ik met neemolie flink de plaats af ,en dan de hele plant .

Het zijn lastige rotzakken ,maar ook dat gaat over .

 

Met droog weer kan je ook lavameel over je planten stuiven ,de insecten hebben het daar ook niet op ,het nadeel is dat het eraf regent .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou wel een grondwater gat willen graven , zijn

Er mensen die enig idee hebben over de diepte... Of is het een onmogelijke klus?

 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou wel een grondwater gat willen graven , zijn

Er mensen die enig idee hebben over de diepte... Of is het een onmogelijke klus?

 

Greets

 

Dat verschilt per plek volgensmij ... soms zit je er zo, en soms is het meters graven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, moet je ff kijken wat het NAP level is in jou buurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een watergat kan wel... Gat graven en vijverfolie er in leggen..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Een watergat kan wel... Gat graven en vijverfolie er in leggen.

En dan ook iets spannen om het water naar je gat te laten lopen ,als je daar een groen zeil voor spant zit je kuil zo vol .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb wel eens een grondwatergat gebruikt, was ruim een meter diep. Leg wel een voorraadje water aan, want het duurt best lang voor het gat weer (kwart) vol loopt, en als je water nodig hebt staat het grondwater laag. En het grondwaterpeil verschilt per plek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan je grondwaterpijl verlagen door een bult te maken en daar je plant op te zetten, een omgekeerd plantgat dus.

 

Bij een waterprobleem graaf je een flink gat ter grote van een zwembadje a 1000 liter en daar leg je een bouwzijl in met de groene kant omhoog en na een paar fikse regenbuien is die wel gevuld.

Leg er een paar takken overheen met de bladeren er nog aan zodat de zon niet direct op het water schijnt waardoor er onnodig water uit je voorraad verdampt. Gooi er een scheut Ripen bij tegen het eind en knallen maar.

Je kan het met een gietertje vervolgens doen maar een waterpomp op accu is gewoon te leuk speelgoed.

 

Je kan ook een zwembadje opzetten maar dat is naar mijn idee te opvallen gewoon een zijltje, groene kant omhoog met takken erop. Hoppa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...