Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rockfort

2Xkera Skunk In Een Scrog Met 2X2 55 Wat T-Neon

Recommended Posts

Hier is het na 5 dagen droog, en er is bijna 75 gram droog over.

Daar kunnen ik en mijn kameraad hopelijk mee vooruit tot de White Thunder klaar is.

Ik heb al de neiging om het licht op 12/12 te doen, maar ik wil ook nog even geduldig zijn omdat de white Thunder maar 7 weken bloei nodig heeft.

Maar dat zien we wel.

Vanavond steek ik een waterpijp aan, dan maak ik hier een klein rook verslagje.

 

Ik hoop dat de ninja toch lekker gaat smaken na een dagen kuren in een pot Smokey.

Sorry kerel maar ik ga toch nog is iets posten voor u eigen plezier he....

Laat je wiet niet zo snel drogen.....

5dagen?die gaat lekker smaken denk,je moet je weed lekker laten drogen op 20 graden man,lekker rustig

Twee weken kan dat wel duren,ieder zijn manier natuurlijk...

Geduld is zo een mooie deugd!!!!

In ieder geval rook ze!

Grtz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja smokey, en toch heb ik aan de tijd geknoeid, het is 16/8 geworden, de nacht gaat 1 uur eerder in, en duurt 1 uur langer.

Over een paar dagen gaan er weer 2 uur van de dag af, en zo tot de klok op 12/ 12 staat, maar het kan ook zijn dat ik door ga tot 10/14.

Maar over hoeveel dagen weer 2 uur van de dag af weet ik nog niet, en of het wat uit zal maken als ik terug ga tot 10/14.

Ik denk dat ik eerst maar eens de reactie van de plant bekijk als ze op 14/10 staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nu een rookverslag.

En aangezien ik nu al 6 weken geen tabak meer rook, en de waterpijp een beetje moe was.

Heb ik de skunk vandaag voor het eerst vanuit een vaporizer gerookt.

Deze pas geleden besteld, en vandaag binnen gekregen.

gallery_44142_18399_1334365.jpg

 

gallery_44142_18399_593770.jpg

 

Als ik had geweten dat dit nog een fijnere werking had was ik eerder over gegaan.

De pijn word nog wat dragelijker als met een joint.

Ik ben dus helemaal gelukkig met dat dingetje.

De skunk smaakt zoals skunk hoort te smaken, en geeft me een lekkere ontspannen gevoel.

Vanavond weer update bij 10x White thunder.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je verslag met plezier gelezen en het hokje zelf maken... gaat als buitenkweker wel kriebelen met dit natte weer. Eens kijken hoe en waar om de planten maar binnen af te bloeien ipv buiten te laten rotten. Dank voor de inspiratie! :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...