Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nitro

tweede kweek bubblegum

Recommended Posts

met roos zul je vast rood bedoelen... dat rode stengeltje duidt er op dat de plant het niet helemaal naar de zin heeft. Dat kan met de verschillende kamer temperaturen te maken hebben, met de hoeveelheid voeding. De temperatuur van het voedingswater. Maar het kan ook stress van het overpotten zijn. Kortom van alles draagt bij aan de rode stengeltjes. Ik zou met niet al te veel voeding de planten de kans te geven in een stabiele omgeving groter te worden. Dan komt het vanzelf weer goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe foto's online, de potten met aarde tot boven gevuld zijn er die achteraf bij gekomen zijn. Er zit 3-4 dagen verschil op. update

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik ook gehad,wat t nou is weet ik niet.misschien te warm,was t bij mij in ieder geval niet.en overvoeding is volgens mij alleen als je blad van onder geel wordt toch?als we het er toch over hebben,wanneer kan je zien als de plant te weinig voeding krijgt? groet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overvoeding lijkt mij niet echt mogelijk aangezien ik ze alleen benevel met water. Kan ook niet verklaren hoe het komt.

Greats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het merk enzo weet ik niet juist. Was enige keuze in growshop. Is in ieder geval met voedingsstoffen inbegrepen. Zou ik later nog problemen krijgen met het verschil in hoogte van de planten want de vier die ik eerst gekocht heb beginnen serieus te schieten. De laatste vijf zijn nog volop bezig met wortelgroei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er inderdaad deftig uit. Ik heb klein probleempje met mijn hokje. De eerste stekken beginnen nu natuurlijk geweldig te schieten terwijl andere wortels aanmaken. Verschil begint serieus groot te worden. Nu vertonen ook een aantal blaren een geel achtige kleur. Weet iemand wat dit kan zijn? Is duidelijk op de foto's te zien.

Kan het verschil in grote veel kwaad of gaan de kleinere de grote inhalen?

nieuwe pics

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdenk dat je als ze bijden nog iets groter zijn de grotere wat kunt toppen hier en daar en op die maanier ze een gelijke hoogte laten krijgenma daar zal het dan bij blijven denkek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker daar! :)

 

Wanneer ben je met de bloei begonnen? Want ik zie nergens staan wanneer je ze hebt omgegooid :verrygood

Of ben je nog aan het groeien? Want als dat zo is zou ik maar eens met de bloei beginnen.

 

bye1.gif

 

kwekeling....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog twee daagjes en ik begin met bloei. Hokje is toch hoog genoeg.

De meting van de luchtvochtigheid is bij mij onder de planten, waar de wortels zijn dus en is 70% of moet ik dat meten aan de bovenkant van de plant? Dan staat hij wel in het licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er lekker uit!! succes ermee!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er nie slecht uit,kheb van de mijne ondertusse al eens geproeft zaalig goed wietje niet

maar eum is dat bij jou ook,kan het niet goed zien op de foto's zijn jouw bladeren ook nog zo echt donker groen?

vraag me af of ik overvoede of of het aan de soort licht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn bladeren zijn niet echt donkergroen. Voor de rest loopt het nog redelijk vlot. Heb juist te weinig bloeivoeding en kan er voor de moment niet om dus zal ik moeten 2 weken pk 13-14 geven. Is dit schadelijk? Vind ook dat mijn toppen maar niet vol komen, 'eerder verschillende kleine... Waarvan is dit de oorzaak? Thanks

img02185am.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn je lager gelegen toppen wel voller(en boller) aan de bovenkant? He tlijkt er op dat de toppen zich bij een te hoge temperatuur hebben gevormt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...