Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BUZZ

Meating

Recommended Posts

Iso 3200 is wel veel.. aan de andere kant het is wel zonder flits.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty dilago sommigen zeggen dat het een obsessie is hoe ik denk ze zullen wel gelijk hebben.

 

 

Yeah onboard flash zonder diffuser is hier zeker te weten een No no tegenwoordig.

 

Kwam een leuke tegen op IG.

Schitterend dit.

gallery_45372_18606_27925.jpg

 

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha Black Cat, als je er niet door geopserdeert bent why bother? :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Angsten + depresie + drukte in eht hoofd + obsessie nee hier gaan we er echt aan onderdoor zal ook wel een keer me hart kosten.

LHeb er slapeloze nachten gaan de 6de week in deze week, kan weining ondernemen door de angst, denk altijd dat alle foto beter kunnen (Je moet eens kijken wat ik weg doe).

 

leer 12 uur op een dag alles wat met photoshop / effect / en fotograferen te maken heb daar door.

 

En het flauwe is als de obsessie weg is verdwijnt de interesse ook.

 

Dus ben een beetje bang dat de obsessie wel veel last bezorgd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Herkenbare gevoelens.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij ook, momenteel is kweken op rfx-1 een obsessie voor me en ik neem er zoveel info over op dat ik er soms migraine mee trigger. Helaas kan ik er niks aan veranderen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je al eens laten testen op vitamine D? Extra magnesium innemen zou ook niet verkeerd zijn.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan de pilletjes nee dank je feestelijk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit je voeding halen kan ook, maar je moet dan flink wat boekweit, cacao of havermout eten voor de magnesium & een paar ons vette vis per dag voor je vitamine D.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wilde met de geboorte niet huilen.

Dus van die wissel baden.

Heb dus best wel zuurstofgebrek gehad met mijn geboorte.

Dit heeft volgens de dokter een beschadiging opgeleverd.

 

 

Vitamin D3 of 4 dacht is zeker super als je vaak buiten komt en door ziekte binnen een tijd zit erg handig.

Jammer dat een te hoge dossie Vitamin D is dus weer super slecht.

cacao zo puur als het kan en veel vis eten zeker weten.

Vis is zo belangrijk voor ons system.

Ik let heel erg op eten want vele E stofjes, smaakstoffen, zoet stofje maken veel angstige en deprie.

 

 

Het grootste probleem met mijn ziekte is dat er bijna geen respect voor, er is geen hulp, en totaal geen support terwijl het toch een dodelijke ziekte kan zijn en met pillen erbij is de kans nog groter.

Als je weet hoe vaak ik hoor stel je niet aan, ach valt wel mee, ach je ben stom dat je zo denkt.

Ook met niet slapen dan hoor fuck wat zie jij eruit dus ik zeg slaap al een tijdje slecht en wat hoor je dan ja ik lag ook een uurtje wakker heb ook slecht geslapen.

 

Nu zijn we op het punt dat we niks meer op die gebied geloven.

Een eigen weg vinden al stoppen de gedachtes hier nooit maar dan ook nooit mijn droom is ook een weekje zonder gedachtes te kunnen leven.

Edited by Mr. Black Cat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je bij je geboorte al een slechte start maakt, merk je de gevolgen op latere leeftijd steeds meer van.Als er dan ook geen goeie wisselwerking is tussen verschillende stoffen in het lichaam zoals hormonen, neurotransmitters, bepaalde receptoren die niet goed werken etc, dan wordt het helemaal ingewikkeld.Veel kennis hier in Nederland is er niet over bij de medische establishment.Dat is helaas het grote probleem.Liefst gewoon een medicijn voorschrijven, want daar wordt aan verdiend, ongeacht of de patient er meer aan onderdoor gaat.

 

Boven de 250 mcg vit D3 ga je er kwalijke gevolgen van ondervinden.De EFSA heeft een maximale dosis ingesteld van 100 mcg, dat hier in Nederland weer verlaagd is naar 75 mcg per dag.Via zonlicht maak je het pas aan vanaf zonnekracht 3, eerder niet.Je kan nu in de zon heel de dag buiten lopen, maar vitamine D3 zal je niet aanmaken.

 

Leuke toevoegingen in de voeding kan de boel ook aardig overhoop gooien.Zit zelf te kampen met PDS, maar moet ook iedere keer op de verpakking kijken.Tegenwoordig gooien ze overal ook tarwemeel of van die soja zooi in.Gelukkig staat er tegenwoordig vetgedrukt erop, maar ja E621 (wordt niet gerekend onder de allergenen) heet tegenwoordig gistextract of gehydrolyseerd eiwit.Maag speelt hiervan ook op.Sommige dagen in het ziekenhuis door dit goedje.Is met een kennis gebeurd.Je kan beter suiker nemen dan die kunstmatige zoetstoffen, want daar kleven ook meer nadelen van.Maltitol moet ik zowiezo vermijden, maar geldt ook voor honing & fructose.Heb 1 restaurant meegemaakt die een allergeenkaart had.Het beste is gewoon alles zelf vers bereiden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

z "Mr. Black Cat" Style on the road word een lang nachtje :)

Macro gear loaded bud shot systeem lock and load.

ontour_zpsrvzqx7uu.jpg

 

Food mee wel onderweg vreten.

pinda_zpssci6lrll.jpg

 

You take No shit in - the story ends, you wake up in your fucking bed and believe the shit whatever shit you want to believe you fucker. But if you take the Sour Kush x Diesel - And then you will

 

stay in this freaking Wonderland and I show you how HIGH the Vapping-high goes.

Edited by Mr. Black Cat
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles is nu geregeld.

In sep gaan we weg..

fly_zps4jqgsnxy.jpg

 

Ho chi minh cityscapes.

even de time machine in kicken back to 2003.

hochi_zpsp8evgbrc.jpg

howchi2_zpshfi4xhji.jpg

 

super stoked om weer te gaan.

work_zpsx686wnot.jpg

 

 

BCblack_zpsai0zgr2a.png

Edited by Mr. Black Cat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat het geregeld is...

In zie het is gelukkig maar 2 uurtjes vliegen dat valt mee lol

Edit zie dat het 2 vluchten zijn kijken valt ook niet mee.

Edited by BUZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 uur vliegen + 2 uur vliegen + 16 uur in een busje en met file een dagje of 1,5 hehehe.

Maar het is het waard vooral nu deze tijd van eht jaar :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Want daar zijn files wel ......

 

 

Nog wel even een goPRO cam regelen als het goed is hebben ze een 125cc daar staan voor me :)

Real driving LOL

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik weet dat het een eindje ver weg is,

Wou alleen grappig zijn en dat was ik niet.

Maargoed daarom nog steeds leuk dat je gaat.

Ben zelf ook wel een beetje toe aan een vakantie eerlijk gezegd.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst de operatie van mijn vader achter de rug hebben.

Lijkt mij echt epic om daar rond te rijden wel ziekelijk opletten ze rijden als gekken.

Edited by BUZZ
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is begrijpelijk nog sterkte met alles nooit fijn daar door heen te moeten.

 

Het rijden is zeker te weten link daar.

Als je niet weet wat je doet dan is het snel bye bye.

Probleem daar is ook als je een ongeluk veroorzaakt en het is echt je dikke schuld grote kans dat ze je ter plekke dood schopen.

 

Is echt een hele ander cultuur dan hier.. :) ach ieder zijn ding.

Edited by Mr. Black Cat
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaloers!

 

 

enne Cat, geen fuck aantrekken wat andere mensen denken te vinden!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mr black cat Exposure X lijkt veel op een programma wat ik gebruik om te bewerken namelijk: Corel Paintshop pro X7

Enneh super chill dat je naar Vietnam gaat, ik hou van azie man ik ben al 6x in Thailand geweest en al 4x naar Indonesie, meestal naar Bali

Je voelt altijd ff herboren als je terug komt. Heerlijk biertjes drinken aan het strand! veel plezier man

Edited by Topjuh
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik voel een meeting aan komen in het buitenland,

zou ook wel tof zijn om met een cluppie in Barca te belanden

en twee daagjes te struinen :whistle:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...