Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

gysmo

Wietolie

Recommended Posts

Ze hebben tijdje geleden bij Men moeder kwaadaardige tumor vastgesteld, nu zouden we de wietolie optie willen uitproberen. Kan iemand Me hier meer over vertellen?

En waar kan ik het best verkrijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vitamine C via infuus in hoge doseringen 25-100 gram gaan ook veel geluiden over op dat het effectief zou zijn tegen kanker.

Zijn veel onderzoeken naar en ook vele artsen beweren hier successen mee gehad te hebben.

Soms in combinatie met chemo, maar soms ook enkel vitamine C.

Zou dit zeker serieus onderzoeken als ik jou was.

 

Misschien kan je ook "alternatieve behandelmethoden" combineren om kansen te vergroten.

 

Sterkte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede wietolie is niet te koop: CBD olie is een hoax (% CBD klopt voor geen meter kan je net zo goed een fles olijfolie halen) en pure wietolie (dus niet aangelengd tot 1:5) is een lijst 1 Opiumwet produkt: mag niet verkocht worden/ zelfs bezitten kan een flinke douw op staan.

Zelf maken enige optie en WF heeft daar een aantal zeer waardelvolle topics over in de Medicinale hoek.

 

Kun je veel van opsteken (ook welke wiet/hash eventueel in te zetten) maar ook dat je ipv olie misschien beter een thee of een tinctuur aan je moeder kan geven.

wietolie kan best heftig zijn namelijk en als je moeder geen psycho actieve dingen gewend is :innocent:

 

Wat zijn de klachten van je moeder is ook wel belangrijk om in kaart te brengen of is het de bedoeling dat de olie puur de tumor aan gaat pakken?

Edited by lostchild
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel sterkte gysmo met je moeder!

 

Persoonlijk denk ik ook dat je het beter zelf puur kunt maken en ik heb ook mijn vraagtekens bij de CBD olie die verkocht wordt overal en daarbij heb je bij tumoren meer aan een hoger % THC in de olie als ik me niet vergis. Wat daar aan CBD inzit is meegenomen omdat dat de THC weer activeert.

 

lostchild, weet jij zo de precieze verschillen tussen de werking van olie en tincturen?

 

Ik ga ook nog eens in de medicinale hoek kijken, want ik ga er binnenkort ook mee starten als m'n kweekje klaar is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@topicstarter onderstaande is NIET aan jouw gericht, je moeder is onder behandeling dus overleg alsjeblieft alles met de betreffende artsen voordat er ergens mee begonnen wordt anders mogelijk een dichte deur en ver, heel ver van huis).

 

@Gorilla

Tinctuur heeft Blowsterke hele mooie topics over gemaakt, Wernard en oa Weetje over de wietolie (Rick Simpson komt ook voorbij).).

 

Verschil tussen tinctuur en olie is zoals ik al eerder aangaf:

de tinctuur bemerk je geen high of stoned van al dien je een beetje op te passen met hoeveel je consumeert (hoog percentage alcohol hence tinctuur)

consumeren van 1ml tinctuur op 96% alcohol getrokken stap ik echt de auto niet in voor een uur of 4 al ben ik verder niet dronken of aangeschoten er zal er dan maar net 1 tegen jouw auto aanrijden en je moet blazen.

 

olie is maar net hoe het uitpakt, ene keer 'ga je lekker en doe je je ding met je voetjes op de grond' waar het de volgende batch van dezelfde plant net ff anders uitpakt en je de kans loopt niet eens de deur uit te durven na consumptie (s5 wietolie puur is errug heftig kan ik je uit persoonlijke ervaring vertellen en ik kan best wat hebben), ik heb het ook als ik voor maken olie beetjes wiet ga mixen omdat ik net niet genoeg heb voor een volle run, dan kan ik zomaar bijna tegen de vlakte gaan na aflikken wat gemorst op de vinger.

 

Daarom adviseer ik mensen die niet zo gewend zijn aan psychoactiviteit (en de inzichten die je krijgt door bewustzijnsverandering) niet om nu direct met olie te gaan experimenteren.

 

1st maar eens een beetje wennen aan of flink aangelengde olie of een tinctuurtje of een thee denk ik dan, dan loop je ook niet de kans op, naast het al ziek zijn, men ook nog een paniekgebeuren krijgt vanwege reactie op en onvoldoende begeleiding bij gebruik (een ervaren persoon kan iemand kalmeren of 'sturen' mocht het te heftig worden bij test of zichzelf wel redden) en er staat al snel een ambulance voor niks vd deur omdat de betreffende het idee heeft dat hij/zij dat (vul maar in).

 

Verschil zit hem in hoe jij jouw ideale gebruik benaderd, ik persoonlijk zie het niet zitten met de tinctuur omdat ik erg profiteer van het feit dat cannabis gerookt of via olie wat met je tijdsbesef doet: he weer en dag voorbij mooi man morgen weer 1 (anders wordt ik zo depressief als een ei en gooi mezelf kapot tegen de muur vrees ik) en daarnaast werkt het op vele manieren, placebo of niet ik ben er erg blij mee en wat anderen ervan vinden zal me echt een zorg zijn.

 

Deden maar meer mensen zoals ik een beetje dokteren met een middel wat pas als laatste kan/mag volgens de onwetenden, wisten zij maar beter, aan ons om hen te doen inzien dat het ook anders (voor ons beter) kan, in mijn geval grotendeels gelukt al ben ik inmiddels wel een drugsbaron in de ogen OM met al die kul en het verder niet regelen vd medicinale gebruikers/kwekers die niet met apotheek wiet uit de voeten kunnen.

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super bedankt voor je uitleg en ik ben het zeker met je eens.....als het je helpt dan moet je die chemische zooi van de artsen heel snel laten staan en je eigen plan trekken!

 

Wat werkt dat werkt en beter natuurlijk dan die chemische troep!

 

Ik ga er binnenkort mee experimenteren, ben benieuwd.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte met je moeder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...