Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Spec4k0

Eerste T-Neon Kweek!

Recommended Posts

ziet er goed uit....luchtafvoer hoeft niet perse naar buiten.....tijdens de bloei als uw filter goed is aangesloten ga je sowiso geen last hebben van het geur....en warmte daar ga je ook niet veel last van hebben zoveel warmte geeft het niet die 55 watt....tis in de kast waar het meestal om gaat,

 

Ik had mijn homebox in mijn kamer met daar in 4 planten er in en het was amper voelbaar.....

 

Welke soort had je in uw gedachten om te kweken?

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

het soortje ben ik nog over aan het nadenken , heb nog ff de tijd tot men kastje ineen steekt , heb me vandaag ook een secret jardin ds 80 besteld en wil eens 2 kweekjes vergelijken , de ene in het kasje , de andere in de tent :D maar het soortje dat ik al in men gedachte had was de royal bluematic , heb deze al eens buiten gehad en vond het zo een lekker smaakje hebben :D Ik heb het graag als de smaak zoet is en de royal bluematic heeft zeker een zoete smaak , dus denk dat ik daar maar weer eens voor ga :D kan ik direct ook eens het verschil vergelijken van binnen of buitenkween van royal bluematic :P

 

 

peace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amaai inneens een nieuwe proyect...ga je eerst in een tent kweken of ga je beide tegelijkertijd doen kast + tent?

Share this post


Link to post
Share on other sites

beiden tegelijkertijd , had dit idee al even in men hoofd gewoon nog niet in dit topic vermeld :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

en welke licht ga je dan aanschaffen voor in de DS 80 en afzuiger?

Share this post


Link to post
Share on other sites

licht , ook 2x 55w t-neon , ik test nu enkel het verschil tussen tent en kast , en van afzuiging weet ik niet zo goed welke ik zou pakken , de zelfde als die dat ik in men kastje ga steken zou ideaal zijn maar weet niet of deze wel zwaar genoeg is ... komen wel maar 2 plantjes in maar toch is maar 185 kubieke meter ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is ook een optie....het is alleen zonde als je na deze kweek andere spullen gaat aanschaffen , want die afzuiger is goed voor een 55 watt of 75 watt zelfs maar als je bij je volgende kweek voor een 250 watt gaat of 400 dan moet je inneens alle opstelling veranderen.....nieuwe afzuiger + filter., ..............die gebruikte filter die jij hebt van hoeveel m3 is het en hoeveel rondes heeft het al gedaan? want die zou je kunnen gebruiken voor in uw tent..een softbox van 250 m3 die kost rond de 110 euro, die zou perfect zijn voor uw tent

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel , denk dat het wel nog een tijdje zal duren voor ik andere spullen ga aanschaffen , en die gebruikte filter die ik heb weet niet juist hoeveel m3 die is maar heeft 2 rondes gedraait in een mammoth tent waar -+ 10 planten in stonden :P dus zal zeker wel goed zijn voor de tent , alleen als ik deze filter zou gebruiken zou het wat opeengepropt zijn denk ik , de filter is 65cm in lengte en heeft een doorsnede van 18cm ( dikste deel van de filter , ongeveer in het midden) en men tent heeft als afmetingen : 80x80x160 ( LxBxH). Dus denk dat ik gewoon 2 zelfde setupjes ga pakken , de filter en afzuiger die ik al besteld had voor in men kastje , normaal gezien zou ik morgen men pakketje mogen verwachten van men secret jardin tent en 1 setje al van de filter en afzuiger.

 

 

Peace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...