Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Makaveli

Politie Pakt Viertal Voor Drugsleveringen Aan Coffeeshop

Recommended Posts

De politie heeft woensdag vier verdachten uit Purmerend gepakt voor het leveren van softdrugs aan een coffeeshop in de stad. Ook werden onder meer een auto, ruim 20.000 euro en steekwapens in beslag genomen.

 

Na binnengekomen informatie bleek uit onderzoek dat er regelmatig hoeveelheden softdrugs werden vervoerd vanuit een woning in Purmerend naar een coffeeshop in de stad. Tijdens het onderzoek controleerden agenten een 41-jarige automobilist in Purmerend Zuid.

 

In zijn auto werd een tas vol softdrugs gevonden, waarna hij direct werd aangehouden. Twee woningen in Purmerend Zuid werden daarop ook gecontroleerd. Daar werden grote hoeveelheden hennep en een hennepdroger gevonden. De politie nam daarop een BMW, ruim 20.000 euro, bijna tien kilo hennep, meerdere telefoons en steekwapens in beslag. In de woning werden twee vrouwen van 59 en 66 jaar oud en een 67-jarige man aangehouden.

 

Bron: AT5

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar zit je dan ,lekker je pensioentje aan te vullen ,want ja ze houden niks over ,word je gepakt na een TIP!!! moraal van dit verhaal ....veraaders slapen nooit!!.....toch wel jammer van die n20.000 euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

moraal is ook:

bouw nooit een regelmaat in je werk.

geen enkele constante.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lever nooit aan een coffeeshop in je woonplaats en koop nooit bij een growshop in je woonplaats. De kans dat een bekende je ziet, is veel te groot.

Verklikken en verraden is deel van de Nederlandse volksaard. De wouten lossen meer zaken op dankzij de kliklijn dan dat ze zelf iets opsporen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas zijn nogal wat mensen heel snel jaloers.

Wees hier altijd op bedacht.

Het komt voor bij mensen van wie je dit niet had gedacht/verwacht!

Een "stil" telefoontje naar Meld Misdaad Anoniem is snel gepleegd en verlost sommigen van hun vretende jaloezie....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter vraagt de politie zich af waar het dan wel vandaan moet komen! Zolang hier geen duidelijkheid over is, zou de politie zich niet in deze strijd moeten mengen en het de vrije loop moeten geven totdat Den Haag ingrijpt..

 

Waardeloos dat gedoogbeleid hier!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

van wiet ,naar bananenrepubliek hier

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat er volk is die dit werk uitvoerd !!!

Die moeten zich KAPOT schamen !!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap jullie reacties niet zo, waarom mensen verdedigen die met steekwapens op pad zijn?

 

Ik snap dat er geleverd moet worden en dat de wiet niet uit de lucht komt vallen en dat er koeriers moeten zijn enzo, maar met wapens?

 

Ik vind ze nu al sukkels......

 

Gr ejb

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nouja ejb..

 

ik denk dat niet iedereen graag geript zou willen worden van een grote hoeveelheid geld/wiet...

vandaar een wapen en dan is een steekwapen denk ik nog het minst erge en het meest legale wat je kunt meenemen hier in nl :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een steekwapen is een ruim begrip en ondergeschikt aan de omgeving. Een priem laten liggen die je gebruikt hebt om je druppelaars te monteren en 'men' vindt ineens een steekwapen omdat het een kwekerij is. Vonden ze die in de schuur bij je tomaten, dan was het gewoon een priem.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap jullie reacties niet zo, waarom mensen verdedigen die met steekwapens op pad zijn?

 

Ik snap dat er geleverd moet worden en dat de wiet niet uit de lucht komt vallen en dat er koeriers moeten zijn enzo, maar met wapens?

 

Ik vind ze nu al sukkels......

 

Gr ejb

omdat je geen vuurwapen mee mag nemen om je kostbare waar te beschermen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat je helemaal geen wapen mee moet nemen en dit is weer een reden om te lagaliseren in mijn ogen! Ik heb een hekel aan het geweld die gepaard gaat met deze branche!

 

Overigens aan hekel aan al het geweld algemeen....

Gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja je kunt je ogen sluiten en doen alsof er geen overvalgevaar is, maar dat is er wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sluit mijn ogen niet, ik heb niet zoveel medelijden met mensen die opgepakt zijn met wapens........met of zonder wiet.....

 

Gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh ik doe daar niet zo moeilijk over, ik heb ook gewoon wel eens een zakmesje op zak voor van alles en nog wat, of de pinsleutel van de voordeur, die kan je ook wel gebruiken om een oog uit te steken, of een baksteen van straat..

 

het is wat je er mee doet, of eigenlijk, wat je er niet mee doet

 

het gaat hier niet om verboden wapenbezit he?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steekwapens zijn in beslag genomen staat er dus ga ik er van uit dat het verboden is of dat het in die situatie gevaarlijk was oid, op schiphol pakken ze je keukenmesje ook af.......maar goed, eindeloze discussie, in mijn ogen waren dit geen leuke hippies die met het heilige kruid bezig waren maar met handel in kringen waar geweld mogelijk was........

 

Gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de VS rijden ze met automatische wapens heen & weer, dus vallen die mesjes hier wel mee.Een overval is zo gepleegd tegenwoordig.Verschillende shophouders die er al te maken mee hebben gehad.Het is helaas de maatschappij van tegenwoordig & de politiek is de schuldige eraan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In india leven de mensen op straat dus valt de armoede in nederland wel mee......

 

Sjonge jonge jonge..........

 

Gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je woont zeker in het Hof van Eden waar nooit wat gebeurd.Je opmerking slaat ook als een tang op een varken.In India leven mensen ook in prachtige villa's, terwijl landgenoten buiten de poorten liggen te sterven waar geen haan naar kraait.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je snapt wat ik bedoel, in usa wordt ook vast wiet verhandeld zonder wapens!!!!!! En zonder geweld! Dus jij vind dat het wel ok is om een mes mee te nemen omdat ze in usa met machine geweren lopen te kloten????? Ook een dom voorbeeld toch? Ik heb express een domme vergelijking geschreven als reactie op die van jou, niet dat jij dom bent maar je vergelijking vond ik nergens op slaan......

 

Ik hoop dat het ooit niet meer nodig is, geweld rondom wiet.....dat heeft het plantje niet verdiend!

 

Ik blijf bij mijn standpunt! Ik heb totaal geen medelijden met deze mensen die opgepakt zijn!

 

Gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerel maatschappij is tegenwoordig zo verziekt je zal wel moeten.Zelfs de ouwetjes hier in Nederland worden voor onzinnige dingen beroofd.Pas toch ook die vrouw van 96, die uiteindelijk overleden is.Nederland is echt niet meer van de jaren 70 of jij moet op een onbewoond eiland wonen met je eigen kweek of in een land wonen waar je 3 euro betaalt voor een grammetje.

Zolang de prijs hoog blijft door het verbod zullen ze wel moeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, ik ben het gedeeltelijk met je eens, en daarom hoop ik juist dat het stopt! En dat het juist geen reden moet zijn om ook een wapen mee te nemen, als je de juiste mensen kent is het ook niet nodig, helaas is dat maar een klein gedeelte van het wiet wereldje! Daarom zou het fijn zijn als het legaal wordt!!!!

 

Ik leef zeker niet in de jaren 70 ik sta vol in de maatschappij en zie wat er gebeurt! Maar dat wil niet zeggen dat het ok is is om een mes oid mee te nemen en dat zou ook niet vededigd moeten worden op dit forum, het is niet normaal, maar het is ook niet normaal om beroofd te worden.... Maar dan nog......geweld lost niks op....daar ben ik wel jaren 60 in ja, noem het naief? Of ben ik juist normaal?

 

Gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweld lost zekers niks op.Messen meenemen op zak heeft ook weinig zin als zelfverdediging, tenzij het lemmet langer is dan 28 cm, maar dan heb je ook verboden wapen bezit .Een goeie cursus zelfverdediging zou ook een oplossing moeten kunnen zijn in sommige gevallen, maar als er iemand tegenover je staat met een automatisch wapen, doe je ook weinig.Het wordt tijd dat het tij gaat keren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wirdt zeker tojd dat het tij gaat keren! We snappen elkaar best wel haha!!!!!

 

Smoke ze, geniet van de zon en vooral relax en......legalize it!!!!!!!

 

Gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...