Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

oude rocker

Teken De Petitie: ‘Legaal Thuiskweken’

Recommended Posts

Natuurlijk heb ik getekend, want als je nooit je nek durft uit te steken, kom je nergens en zul je altijd slaaf blijven.

 

Dan wordt het een zo'n zaakje van; 'in Nederland zal nooit de revolutie uitbreken , want het is er verboden op het gras te lopen'

 

Baas In Eigen Brein!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ HarryvG:

 

De veganistische gehaktbal bij Ikea als voorbeeld van een geslaagde petitie?

Grapje zeker?

Is de wet daarvoor veranderd?

 

Teken ook tegen de moord op de honingbij, de gaswinning in Groningen, Hou PeterRdeVries van ons netvlies,

en ga zo maar door.

Klik je helemaal suf voor een betere wereld.

Ik denk dat de meeste WF-ers niet eens zijn gaan stemmen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier de Europese petitie.

We call on the EU commission to legalise and decriminalise the trade and production of Cannabis.

 

6000 stemmen in 14 maanden.

Dat zet zoden aan de dijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

man ow man

wat zit je de boel nou weer de grond in te praten

zo jammer dat je geen enkele vorm van opbouwendheid probeert in te bouwen,

dat kan beterz Fool.

of niet, als het echt niet lukt. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net Greenpeace roepen voor actie, maar tegelijkertijd niet komen met oplossingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

dat kan beterz Fool.

 

 

Inderdaad:

 

Slacktivism is de uitvinding waar ieder repressief systeem met smart op heeft zitten wachten. Het is briljant. Big Brother had het zelf niet mooier kunnen wensen. Niemand gaat nog de straat op, veldslagen als de Amsterdamse krakersrellen komen nauwelijks nog voor, en massale protesten van 150.000+ zijn schaars. Iedereen blijft gewoon thuis een beetje boos zitten tweeten. Alleen valium in het drinkwater zou een nog slaafsere bevolking opleveren.

Dus de volgende keer dat u ergens boos over bent en daarom een slogan wilt retweeten of een Facebookgroepje wilt liken, laat maar zitten. Het is namelijk onzin. Nietszeggend geklik waar niemand beter van wordt en dat helemaal niks helpt. Ego-tripperij. U wilt harde aktie? U wilt een luid protest? Kom dan van die luie Twitter reet af en ga de straat op. Begin een partij, trek met duizenden naar Den Haag, ga voor mijn part een veldslag met de ME aan. Het is nog steeds geen garantie voor succes maar u hebt tenminste iets gedaan. Dat geklik en geretweet, daar ligt echt helemaal niemand wakker van.

 

Bron...

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

mwah, ik vind het een vorm van haten;

dingen afbreken zonder een optie aan te dragen

anderen om een antwoord vragen

en dat weer regelrecht de afvalbak ingooien.....

 

Het lijkt zo zinloos,

want je zegt niet hoe het anders of beter kan.

dus eigenlijk ook erg slaafs; negativism?

 

en eigenlijk snap ik niet wat je bedoelt:

wordt hier momenteel slacktivism gepleegt

of lijkt jou dat een betere oplossing?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat deed de heer Lensink ook een paar geleden tijdens prinsjesdag, gewoon een waxinehouder tegen de koets gooien.Vervolgens werd die 1.5 jaar zonder proces vastgezet.Je kan het weer proberen, maar intussen hebben ze zich verschaard achter wetjes, maw je kan een gevecht aangaan met de ME & heel de stad in rep & roer brengen, maar vervolgens sta je aangemerkt als terrorist.Zijn ze goed in tegenwoordig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat deed de heer Lensink ook een paar geleden tijdens prinsjesdag, gewoon een waxinehouder tegen de koets gooien.Vervolgens werd die 1.5 jaar zonder proces vastgezet.Je kan het weer proberen, maar intussen hebben ze zich verschaard achter wetjes, maw je kan een gevecht aangaan met de ME & heel de stad in rep & roer brengen, maar vervolgens sta je aangemerkt als terrorist.Zijn ze goed in tegenwoordig.

 

Dit is toch precies de kern van het probleem, de bevolking wordt steeds meer geknecht en omdat niemand enig protest laat zien, dat indruk maakt, gaat dat steeds verder.

 

Als bij elke accijnsverhoging de ruiten op het Binnenhof worden ingegooid door een horde woeste hooligans, dan zouden ze zich wel drie keer bedenken voordat ze de benzine of het bier steeds duurder maken, om maar eens wat te noemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Spanje had je ook langere tijd demonstraties op de manier zoals de heer Fool voorstelde, maar de overheid daar heeft daar een stokje voorgestoken.

 

Wie vanaf nu een gebouw bezet, onaangekondigd een protestmars organiseert, een sit-in organiseert of eraan denkt politie(geweld) te filmen riskeert megaboetes tot 30.000 euro, soms zelfs 600.000 euro. De politie krijgt dan weer groen licht om hard en willekeurig op te treden. Bovendien krijgen bestaande (illegale) zwarte lijsten met daarop namen van activisten en demonstranten een legaal statuut

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Spanje had je ook langere tijd demonstraties op de manier zoals de heer Fool voorstelde, maar de overheid daar heeft daar een stokje voorgestoken.

 

Wie vanaf nu een gebouw bezet, onaangekondigd een protestmars organiseert, een sit-in organiseert of eraan denkt politie(geweld) te filmen riskeert megaboetes tot 30.000 euro, soms zelfs 600.000 euro. De politie krijgt dan weer groen licht om hard en willekeurig op te treden. Bovendien krijgen bestaande (illegale) zwarte lijsten met daarop namen van activisten en demonstranten een legaal statuut

 

Ok, op straat protesteren is te riskant, petities vegen ze hun reet mee af, wat dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom dan van die luie Twitter reet af en ga de straat op. Begin een partij, trek met duizenden naar Den Haag, ga voor mijn part een veldslag met de ME aan. Het is nog steeds geen garantie voor succes maar u hebt tenminste iets gedaan.

 

Nee hé, niet nog een partij.

En met die duizenden naar Den Haag gaat ook niet meer gebeuren..

Er is veel te veel versnippering in dit land/Europa.

 

Ieder "clubje" heeft zo zijn eigen en vaak tegengestelde belangen aan het andere "clubje".

 

Het wordt de hoogste tijd, dat er een revolutie naar Frans voorbeeld komt..

Dat hele zootje Politiek / bank- / wonigbouw- / en allerlei andere geld graaiende bestuurders het marktplein op trekken.

Kort en rechtvaardig proces en executie terstond uitvoerend..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen die de petitie steunt!, thnks daarvoor!

Mischien helpt het geen fuck, er wordt tenminste iets gedaan, voor de kleine hobbykweker, die recreatief of medicinaal gebruikt.

Feit is dat er over gesproken moet worden, en ik zal er persoonlijk voor zorgen dat het bij de juiste mensen terecht komt.

Ik begrijp dat de grote broodkwekers hier dit soort acties zien als het tegenwerken van inkomsten, helaas daar geef ik niks om.

De grote broodkwekers zijn juist de reden dat we niet voor de hobby een paar plantjes onder een lamp mogen zetten.

De broodkwekers zijn de personen die woonwijken in gevaar brengen, de stroom stelen en mede daarom de titel crimineel mogen dragen.

De kleine hobbyist, die voor eigen gebruik een plantje wil kweken, moet dat gewoon zonder gezeik en risico op uitzetting kunnen doen.

Een keurmerk voor een kast/tent die door de overheid wordt geaccepteerd, met daaraan een maximaal aantal watt aan lampen, moet oplossing geven voor het absurde idee dat kweken gevaarlijk is.

Een zelfde tent met tomaten is veilig, maar zodra je er een wietplantje bij zet is er gevaar voor brand enz enz, een absurde gedachte.

 

Ik weet dat ik niemand een uitleg verschuldigd ben, maar ja ik lees op de achtergrond nog wel eens mee, dus wilde toch even de moeite nemen iets toe te lichten.

Overigens zijn er genoeg petities en burgerinitiatieven te vinden die ergens toe geleid hebben, en proberen is nog altijd beter dan op je luie reet achter een scherm elkaar zwart maken en afkraken.

 

Dus steun de petitie of niet, maar nu al weten dat het nergens toe zal leiden slaat kant noch wal.

Overigens loopt de petitie erg lekker, en komen er dagelijks 100+ handtekeningen bij, en hoe hoger dit getal wordt hoe eerder de media het ook zal oppakken.

 

Nogmaals: thnks voor een ieder die getekend heeft!

Ow enne @ veni..... Helaas de tekst kan niet meer aangepast worden dus we zullen het er mee moeten doen!

Thnks voor je aanbod, wordt zeer gewaardeerd!

 

Grtss

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

de petitie voor de honingbij, heeft wel gewerkt! Tuincentra hebben maatregelen genomen!

Bij amnesty international, helpen de petities ook!

Een advocaat zonder "ächterban", wat moet die aanvechten??

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan niet meedoen aan de petitie, me naam word steeds fout gekeurd ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen die de petitie steunt!, thnks daarvoor!

Mischien helpt het geen fuck, er wordt tenminste iets gedaan, voor de kleine hobbykweker, die recreatief of medicinaal gebruikt.

Feit is dat er over gesproken moet worden, en ik zal er persoonlijk voor zorgen dat het bij de juiste mensen terecht komt.

Ik begrijp dat de grote broodkwekers hier dit soort acties zien als het tegenwerken van inkomsten, helaas daar geef ik niks om.

De grote broodkwekers zijn juist de reden dat we niet voor de hobby een paar plantjes onder een lamp mogen zetten.

De broodkwekers zijn de personen die woonwijken in gevaar brengen, de stroom stelen en mede daarom de titel crimineel mogen dragen.

De kleine hobbyist, die voor eigen gebruik een plantje wil kweken, moet dat gewoon zonder gezeik en risico op uitzetting kunnen doen.

Een keurmerk voor een kast/tent die door de overheid wordt geaccepteerd, met daaraan een maximaal aantal watt aan lampen, moet oplossing geven voor het absurde idee dat kweken gevaarlijk is.

Een zelfde tent met tomaten is veilig, maar zodra je er een wietplantje bij zet is er gevaar voor brand enz enz, een absurde gedachte.

 

Ik weet dat ik niemand een uitleg verschuldigd ben, maar ja ik lees op de achtergrond nog wel eens mee, dus wilde toch even de moeite nemen iets toe te lichten.

Overigens zijn er genoeg petities en burgerinitiatieven te vinden die ergens toe geleid hebben, en proberen is nog altijd beter dan op je luie reet achter een scherm elkaar zwart maken en afkraken.

...

 

Grtss

 

Totaal mee eens..! :verrygood

 

 

 

alhoewel ik toch met gezonde scepsis en argwaan vrees voor de concrete invulling van eea, maar dat terzijde...

:oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baat het niet dan schaat het niet.

 

Tekenen, het kan "anoniem',

en joh, pleur op met je paranoïde gedrag.

Ja, in sommige delen van het land, kent de OvJ geen verschil tussen de hobby kweker en de brood kweker.

 

Maar gezond verstand, zal en moet tzt toch zegevieren lijkt me...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan vul je dat in en weten die NSB'ers die de laatste tijd zo tekeer gaan gelijk wie ik ben en waar ik woon.

Ze worden hier in de buurt sinds 2 Maart links en rechts opgerold, ook de kleinschalige thuiskwekers.

Zou het graag invullen want met niks doen zal er ook nooit niks veranderen en

vind het een goed initiatief maar is dit wel veilig?, of ben ik nou te paranoia?

 

Jij weet toch ook wel dat er bijde ingevallen growshops computers inbeslag zijn genomen.... online bestellers worden nu gewoon bezocht.....

Doet die petitie niks aanaf. + je kan obder aNdere naam netzo makelijk tekenen. Aleen even een safe-mail.net acount gebruiken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij weet toch ook wel dat er bijde ingevallen growshops computers inbeslag zijn genomen.... online bestellers worden nu gewoon bezocht.....

Doet die petitie niks aanaf. + je kan obder aNdere naam netzo makelijk tekenen. Aleen even een safe-mail.net acount gebruiken ;)

 

Heb nog nooit niks online besteld m.b.t. het kweken van tomaten, altijd cash

Share this post


Link to post
Share on other sites

petities kunnen met 50k handtekeningen zaken aankaarten bij de kamer, mits dat niet al behandeld is

 

De petitie tegen het uitzetten van Mauro was gericht aan de minister.

De petitie voor het oude ziekenfonds is gericht aan de Tweede Kamer.

Maar de petitie van dit topic is aan helemaal niets of niemand gericht.

De aanbieding in augustus,

Maar aan wie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is maar 1 mogelijkheid Fool.

Bij voldoende handtekeningen / steunders aan de petitie, is de kamer verplicht het te behandelen. Voor wat dat waard is natuurlijk.

 

Iedere andere petitie, is eigenlijk geen petitie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...