Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

oude rocker

Teken De Petitie: ‘Legaal Thuiskweken’

Recommended Posts

Sinds maandag – 4:20 inderdaad – staat er in Nederland een petitie online die ernaar streeft het recht op thuis wiet kweken voor eigen gebruik te decriminaliseren. Uitstekend plan, dus of je nou recreatief blower of mediwiet-patiënt bent, ondertekenen dit initiatief!

 

http://petities.nl/petitie/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan?

Hoe werkt dat?

Hoe gaat dat helpen?

Hoeveel handtekeningen zijn er nodig?

Welke zaken zijn er eerder door zo'n petitie geregeld?

Share this post


Link to post
Share on other sites

petities kunnen met 50k handtekeningen zaken aankaarten bij de kamer, mits dat niet al behandeld is

 

ze maken hier iedere week ruzie om, helaas

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is het beste doel wat er bestaat:

legale thuisteelt.

Zonder positiviteit

komt er geen drol van iets terecht.

Voorwaarts kameraden!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan vul je dat in en weten die NSB'ers die de laatste tijd zo tekeer gaan gelijk wie ik ben en waar ik woon.

Ze worden hier in de buurt sinds 2 Maart links en rechts opgerold, ook de kleinschalige thuiskwekers.

Zou het graag invullen want met niks doen zal er ook nooit niks veranderen en

vind het een goed initiatief maar is dit wel veilig?, of ben ik nou te paranoia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Voorwaarts kameraden!!

 

Dit klinkt eng zeg, het doet me aan de voormalige DDR en USSR denken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik twijfel soms of die petities daadwerkelijk helpen......petitie werkt bij een overheid die echt voor het volk opkomt, laten we eventjes realitsich zijn...en de overheid die we nu laatste jaren hebben maakt niet uit van waar je bent,,,,,gedragen zich als 1 grote bende criminelen. Ik blijf postief, ik heb fe dat we vroeg of laat een oplossing zullen vinden....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

, of ben ik nou te paranoia?

 

Zeker niet, sinds 1 januari is er in Zweden een wet aangenomen, die kritiek op de Islam en het regeringsbeleid verbiedt. Sindsdien wordt in Zweden al het internetverkeer gescreend op overtredingen.Het is een kwestie van tijd voordat dat hier ook gebeurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach Coco. meen je nu echt dat je elke opmerking van mij op de weegschaal gaat leggen?

Hebje nix beter te doen dan?

 

Ik zou ook zeker op een kweekforum actief blijven,

als je overgevoelig bent voor de komende ontwikkelingen,

want vandaar uit ontwikkel je paranoia.

 

Overigens denk ik dat Capo de reden noemt waarom coffeeshops/ non-persoonlijke aankoop

zullen blijven bestaan. Want dit is nog jaren een wezenlijk risico in geregistreerde cannabis consumptie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

Ach Coco. meen je nu echt dat je elke opmerking van mij op de weegschaal gaat leggen?

Hebje nix beter te doen dan?

 

Ik zou ook zeker op een kweekforum actief blijven,

als je overgevoelig bent voor de komende ontwikkelingen,

want vandaar uit ontwikkel je paranoia.

 

Overigens denk ik dat Capo de reden noemt waarom coffeeshops/ non-persoonlijke aankoop

zullen blijven bestaan. Want dit is nog jaren een wezenlijk risico in geregistreerde cannabis consumptie

 

Erg snugger ben je niet, wie zegt dat ik kweek? Ik heb dus niks te vrezen, maar als ik hier zou zitten brallen over multi-hokken waar 10 kilo uitkomt zou ik me toch zorgen maken. Ik denk, dat ik jou ga volgen, want je bent echt een vermakelijk mannetje. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ja, ik heb ook een grote aantrekkingskracht op vrouwen,

zal het oestrogeen wel zijn, he?

Dokter Snuggers, zullen we maar zeggen,

alweer een volger erbij; nice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorwaarts kameraden!!

 

Dit klinkt eng zeg, het doet me aan de voormalige DDR en USSR denken.

 

Mij meer aan iets anders

 

Hand in hand kameraden

Hand in hand voor Feyenoord 1

Geen woorden maar daden

Leve Feyenoord 1

Hand in hand kameraden

Hand in hand voor Feyenoord 1

Geen woorden maar daden

Leve Feyenoord 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja Konopi, maar dat is voor sommigen minstens zo eng, hehe

krijgen we voetbaloorlog op wf.

 

Ik wou dat ik het nooit gezegd had :head_hurts_kr: ghehehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha wees gerust hou meer van ijshockey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha wees gerust hou meer van ijshockey

 

Ook daarvoor is nu een petitie:

IJshockeykids' starten petitie en flyeren tegen sluiting ijsbaan

Hier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen beter aan crowdfunding doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn meer blowers dan kwekers...als ze zouden tekenen zou je een paar honderdduizend handtekeningen hebben

 

kan.je.niet.negeren

 

en een boekenkast met 3 lagen tl buizen met 12 stekken per laag is brandveilig...wat nou keurmerk.

dat zal uiteindelijk ook wel per situatie ingeschat moeten worden

verder een perfect initiatief!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan?

Hoe werkt dat?

Hoe gaat dat helpen?

Hoeveel handtekeningen zijn er nodig?

Welke zaken zijn er eerder door zo'n petitie geregeld?

 

Met nix doen weet je iig zeker dat er niets bereikt wordt; mijns inziens zou elke "geestverwant" in elk geval de moeite moeten nemen...! :withstupid:

 

 

En dan vul je dat in en weten die NSB'ers die de laatste tijd zo tekeer gaan gelijk wie ik ben en waar ik woon.

Ze worden hier in de buurt sinds 2 Maart links en rechts opgerold, ook de kleinschalige thuiskwekers.

Zou het graag invullen want met niks doen zal er ook nooit niks veranderen en

vind het een goed initiatief maar is dit wel veilig?, of ben ik nou te paranoia?

\

 

Je zou natuurlijk voor de zekerheid naar een bibliotheek oid kunnen gaan (tip: bij UWV/Werkbedrijf kun je altijd terecht, en nog gratis ook! :wacko:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan vul je dat in en weten die NSB'ers die de laatste tijd zo tekeer gaan gelijk wie ik ben en waar ik woon.

Ze worden hier in de buurt sinds 2 Maart links en rechts opgerold, ook de kleinschalige thuiskwekers.

Zou het graag invullen want met niks doen zal er ook nooit niks veranderen en

vind het een goed initiatief maar is dit wel veilig?, of ben ik nou te paranoia?

 

Je zou natuurlijk voor de zekerheid naar een bibliotheek oid kunnen gaan (tip: bij UWV/Werkbedrijf kun je altijd terecht, en nog gratis ook! :wacko:)

 

 

???, snap niet wat dit met mijn post te maken heeft, leg eens uit wat je bedoeld alvorens ik straks verkeerde conclusies trek

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan?

Hoe werkt dat?

Hoe gaat dat helpen?

Hoeveel handtekeningen zijn er nodig?

Welke zaken zijn er eerder door zo'n petitie geregeld?

Met nix doen weet je iig zeker dat er niets bereikt wordt

 

Met dat argument kun je ook beweren dat we allemaal heel hard moeten gaan bidden.

 

Niemand is nog met een voorbeeld gekomen van een petitie ook echt heeft geholpen.

Het is een zoethoudertje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zo gaat beginnen kan je beter alvast in je grafkist gaan liggen.Niet geschoten is altijd mis geschoten.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je koopt toch ook steeds weer een staatslot terwijl je weet dat het weinig kans heeft? Niet geschoten is altijd mis hè.

 

Petitie loopt aardig, elk uur wel één of twee stemmen momenteel, staat nu op 852 met mij erbij.

 

@ Casto: Is het nog mogelijk dat ik ( :nerd ) 'm even aanpas hier en daar, even wat stijlfoutjes eruit haal? We worden serieuzer genomen als het in vautloos Nederlandsch is opgesteld...

 

V

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan vul je dat in en weten die NSB'ers die de laatste tijd zo tekeer gaan gelijk wie ik ben en waar ik woon.

Ze worden hier in de buurt sinds 2 Maart links en rechts opgerold, ook de kleinschalige thuiskwekers.

Zou het graag invullen want met niks doen zal er ook nooit niks veranderen en

vind het een goed initiatief maar is dit wel veilig?, of ben ik nou te paranoia?

 

Je zou natuurlijk voor de zekerheid naar een bibliotheek oid kunnen gaan (tip: bij UWV/Werkbedrijf kun je altijd terecht, en nog gratis ook! :wacko:)

 

 

???, snap niet wat dit met mijn post te maken heeft, leg eens uit wat je bedoeld alvorens ik straks verkeerde conclusies trek

 

Misschien, maar dan ook echt heel misschien kan je zelf nog bij de Wezo terecht, maar dat is ook maar een tip.

 

Jeetje, bij deze mijn verontschuldigingen voor dit misverstand, was me oprecht van geen kwaad bewust..! :wacko:

 

Het enige wat ik trachtte over te brengen, waren mogelijkheden om op volstrekt anonieme wijze - jouw woorden "veilig" alsnog je steentje aan deze petitie te kunnen bijdragen...!

 

Deze lichtgeraaktheid zag ik niet aankomen...

 

Overigens was ik tot vandaag onbekend met Weze; de relevantie in deze is mij onduidelijk...

:wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan?

Hoe werkt dat?

Hoe gaat dat helpen?

Hoeveel handtekeningen zijn er nodig?

Welke zaken zijn er eerder door zo'n petitie geregeld?

Met nix doen weet je iig zeker dat er niets bereikt wordt

 

Met dat argument kun je ook beweren dat we allemaal heel hard moeten gaan bidden.

 

Niemand is nog met een voorbeeld gekomen van een petitie ook echt heeft geholpen.

Het is een zoethoudertje.

 

 

 

Ik verkeerde - blijkbaar helaas onterecht - slechtst in de veronderstelling dat in essentie bezoekers van dit forum dit onderwerp sowieso op de voet volgen, en er derhalve ook minimaal een mening over hebben...

 

De vergelijking met bidden impliceert een passieve mening, ook prima! ...ieder z'n mening zeg ik...

 

In antwoord om je verzoek om voorbeelden van geslaagde petities, bij deze:

 

http://www.nu.nl/lif...haktballen.html

 

of deze:

 

http://www.petities2.../101594/start/0

 

...en voor de volledigheid:

 

http://petities.nl/z...tatus-completed

 

...

:spliff:

 

(op die opmerlking over dat bidden ga ik niet eens in...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje, bij deze mijn verontschuldigingen voor dit misverstand, was me oprecht van geen kwaad bewust..! :wacko:

 

Het enige wat ik trachtte over te brengen, waren mogelijkheden om op volstrekt anonieme wijze - jouw woorden "veilig" alsnog je steentje aan deze petitie te kunnen bijdragen...!

 

Deze lichtgeraaktheid zag ik niet aankomen...

 

Overigens was ik tot vandaag onbekend met Weze; de relevantie in deze is mij onduidelijk...

:wtf:

 

Oeps, sorry man maar heb je helemaal verkeerd begrepen, mijn opmerking was net zo vaag en

raakt kant nog wal net zoals jouw opmerking in mijn ogen deed voordat ik begreep waar je op doelde.

 

No hard feelings vanaf deze kant, heb je gewoon helemaal verkeerd geïnterpreteerd, dus bij deze alsnog bedankt voor de tip :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...