Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ozzoes

Kaskweek 2015: 1 Man, 1 Kas, 25 Soorten Autos En 1 Doel. Inclusief Lbh Testers.

Recommended Posts

Leuk man Ozzoes! Die zijn nog flink aan de maat geworden.

 

Het lijkt erg mee te vallen met de afhandeling van de inval dus. Een voorwaardelijke taakstraf van 80 uur. Niet meer dan dat als je het mij vraagt. Gelukkig!

 

Leuk dat je toch nog wat te roken hebt straks. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey luf,

 

T had inderdaad heel veel erger kunnen zijn. 95 planten is een hoop, ik heb mazzel dat ze het toch nog enigsinds menselijk bekijken, en mijn huidige opleiding is een bewijs van de passie van mij voor dit onschuldige plantje.

 

Overigens is de tip gever zon kneus met te veel tijd die op zoek was naar een GEO cache.. zon ding wat je aan de hand van aanwijzingen via een app moet zien te vinden. Deze persoon zag de kas en vond deze wel interessant vanwege de ventilators.. is nader gaan kijken en vond het wel vreemde planten dus heeft de poliie gebeld.

 

Volgende dag is deze om 3 uur snachts wezen kijke en de rest van t verhaal kennen jullie.

 

Dat er een hele bult wandelaars, mensen van Rijkswaterstaat en lokale boeren de kas in kon kijken is hrt hem niet geweest. 1 of andere tievus leier met te veel tijd.

 

@green

 

Nou back.. da nie hoor. T wordt nooit meer zoals het was. Tegenhouden in hrt uitvoeren van me hobby laat ik niet toe. Grappige is dat ik bu dankzij die inval een kans heb gekregen waar je eng van wordt.

 

@HL

Ja dat is nog best rap gegaan, moet ook!

 

Vrijspraak, das t enige dat ik verdien.. maar da zal em wel niet worden.

 

Nog even een apaar moeilijke en duren maandjes door komen, en dan hoef ik nooit meer wat te kopen of überhaupt te twijfelen. . Pietje paulisma wordt ook overbodig :)

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel sterkte ozzoes. In je verhaal viel me dit stukje op "Er wordt dan ook duidelijk geschreven, een kleinschalige kwekerij voor eigen gebruik. Dit zijn hun woorden."

 

Dat vind ik bijzonder interessante info, hoe hebben ze dat gespecificeerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euh wa torvald?

 

Da stond er gewoon. Neem aan dat t gebaseerd is op de aangetroffen situatie;)

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog steeds geen reviews van alle autos die ik gegrowd heb, nog steeds geen zin in.

 

Maar wel wat mooi plaatjes die ik gemaakt heb!

 

Ik heb gisteren en vandaag een deel van de Shackzilla x NBD geoogst, een aantal bos plantjes, super lemon haze stekjes, en nog wat super lemon haze stekjes uit de kas.

 

Die laatste zijn al droog en al, en heb vandaag de eerste blow er van gerookt.

Jezus, wat is dat spul machtig sterk! En de smaak is super intens en zoet, met een hintje van iets zuurs! Heerlijk! Lekkerder als de binnen variant die ik hier ook heb liggen.

 

Daarnaast dus wat foto's van de Shackzilla x NewBlueDiesel, een prachtige plant met zeer veel groei en bloei kracht. Het is belachelijk hoe snel ze groot is geworden en hoeveel toppen ze aan maakt! Ik hoop op iets tussen de ons en 2 ons!

Prachtige kleur, maar ik haat die kleur! Er zitten GVD grijs tinten in de wiet! En dat is geen rot! Super lastig met knippen!

 

20151030_154215.jpg

 

 

20151030_154236.jpg

 

20151030_154340.jpg

 

Gisteren:

 

20151106_153124.jpg

 

20151106_153133.jpg

 

20151106_172134.jpg

 

Hoofdtop

 

20151106_172212.jpg

20151106_221924.jpg

 

20151106_221943.jpg

 

20151106_221950.jpg

 

Random top:

 

20151107_165039.jpg

 

20151107_165045.jpg

 

 

Dan heb ik nog een S.A.D. staan, sweet afghani delicous van sweet seeds,

Deze plant heeft nog steeds 0% rot! Ik heb vandaag een aantal topjes geoogst welke tegen het glas van de kas aan zaten, schimmel pluis zat letterlijk op de bladeren, maar niet op de toppen! Deze soort heeft een fantastishe rot bestandigheid! De geur is extreem intens, zeer zoet met een zuur onder toontje, ik kan niet wachten. De toppen compact qua opbouw en hard! je geloofdt het niet, maar hardt!!!!

 

20151030_154426.jpg

 

20151030_154358.jpg

 

20151106_153042.jpg

 

20151106_153053.jpg

 

20151106_153100.jpg

 

20151106_153112.jpg

 

20151107_172733.jpg

 

20151107_172937.jpg

 

Laterzzzz

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

paar foto's ff door paint gehaald:

 

S.A.D.

Sad.jpg

 

Shack x NBD

Shack_x_NBD.jpg

Shack_x_NBD_2.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker soortje hoor die SAD. die heb ik hier vorige winter nog voorbij zien komen.

het water druipt mij alweer in de mond! haha

maar ben je nu niet iets te vroeg aan het oogsten geweest? ik bedoel als er nog geen rot in zit enzo..

en er komt nog een mooi weekje aan !

 

die plant met die grijstinten word misschien nog wel wat paarser naar verloop van tijd.

iig nog een paar dikke bomen in de kas staan, mooiman!

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die paarse moest ik gaan oogsten door rot, mrt de s.a.d. wacht ik idd de rot af haha. Hoop 2 weekjes nog;)

 

Die topjes die ik daar gisteren van knipte zaten compleet tegen t glas geplakt, vandaar. Dacht die zullen wel rot zijn van binnen als t schimmelpluis op de bladeren zit. ( letterlijk dat pluis wat je bij top rot ook ziet)

 

De shack x nbd hielt t gewoon niet meer, daar zat nu in vele toppen net 1 rottende calyx, wat ik dus zie als t teken naar mij, goed moment gekozen oz

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt er toch nog een soort Happy End aan het verhaal.

 

De shack x nbd ...

 

Voor de goede orde: het is Shackzilla X NBD

Shiva, Jack, Supersilverhaze, NYCD en blueberry zijn de voorouders.

Daarom zit er wat variatie in de grootte van de planten.

Die van jou lijkt aardig productief, zo buiten het seizoen.

 

Heb je al weer ingezaaid?

Want volgens GrowingP kun je nog wel een rondje draaien, deze winter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Still going hehehe epic..

 

Thanks ouwe, nooit opgeven toch?

 

Mooi werk Ozzoes! :tu

 

Werk is zelden mooi, maar dit was inderdaad mooi werk :dribble:

 

Komt er toch nog een soort Happy End aan het verhaal.

 

De shack x nbd ...

 

Voor de goede orde: het is Shackzilla X NBD

Shiva, Jack, Supersilverhaze, NYCD en blueberry zijn de voorouders.

Daarom zit er wat variatie in de grootte van de planten.

Die van jou lijkt aardig productief, zo buiten het seizoen.

 

Heb je al weer ingezaaid?

Want volgens GrowingP kun je nog wel een rondje draaien, deze winter.

 

haha thanks voor de verduidelijking.

 

Als ik GrowinP ga geloven kan ik beter al mijn dromen de deur uit doen, en stoppen met kweken. Zo laag hoop ik toch nooit te zinken :thumbsdown:

 

 

 

 

 

 

Nou heren,

 

De wiet is op, voor het eerst sinds in de inval. En Ozzoes kan NIET slapen. Dus... de laatste update, welke ik al lang beloof, mijn review van de soorten... ga er voor zitten, wordt ongetwijveld een lang verhaal.. daarom stelde ik het steeds uit.. foto's uitzoeken is al een drama haha.

 

Sommige foto's zullen hergebruikt zijn, maar bij deze dus een overzicht. Info komt uit het blote hoofd, geen zin om shit op te zoeken e.d.

 

Soort: High densitity auto

Breeder: Heavy weight seeds.

Mening: Leuke soort, mega compacte toppen. 1m+ qua formaat, goed vertakt had redelijk opgeleverd. Door de mega compacte toppen was dit de eerste dame met rot, en was dus ook volledig geoogst ten tijde van de inval...

Foto's:

 

Soort: THC Bomb

Breeder: Bomb seeds

Mening: Super mooie plant, leuk qua formaat 1.5m+. Mooi vertakt, goede zetting van de buds. Qua structuur vrij luchtig. Dikke laag hars en een zeer lekker geurtje, behoorlijk zoet.

Foto's:

20150725_220450.jpg

 

20150725_220501.jpg

 

20150725_221109.jpg

 

Soort: Cherry Bomb

Breeder: Bomb seeds

Mening: Duidelijk een kleinere zus van THC bomb. Breder vertakt, en duidelijk minder lang, 1,5m max. De geur was iets zoeter en fruitiger als de THC bomb, een echte kersen geur kon ik niet bemerken.

Foto's:

20150725_220527.jpg

 

 

 

Soort: Auto Mazzar

Breeder: Dutch passion

Mening: Komt er nooit meer in, 2 zaadjes 2 pheno's, 1 kleine welke het opzich prima deed, 1 grotere welke een serieus blad probleem had, als enige. De geur was ziekelijk zoet, best lekker maar niet bepaald wat ik nu echt hoopte van de AM. Ook waren dit na de HD auto's de meest rot grage exemplaren.

Foto's:

20150725_220539.jpg

20150725_220606.jpg

 

 

20150725_220623.jpg

 

 

20150725_220646.jpg

 

20150725_221052.jpg

 

Soort: Gambya Ryder

Breeder: Fool on the hill

Mening: Wauw! 2 pheno's gevonden hierin, 1 super pheno, kerstboom formaat en mega vette toppen waarvan er ziek veel aan zaten. De geur was ook erg apart, maar vooral zoet. De andere pheno is de meest plakkerige met hars bedekte plant die ik ooit gehad heb, maar qua opbouw een Dr. Grindspoon. Had mij verheugt op deze smoke. Helaas.

Foto's:

20150725_220702.jpg

 

20150725_220711.jpg

 

20150725_220725.jpg

 

 

20150725_221026.jpg20150725_221040.jpg

 

 

Soort: Vertigo

Breeder: Paradise Seeds

Mening: Freebee na klachten van vorig jaar, erg mooie plant welke vooral een mega hoofdtop produceert, vind ik persoonlijk geen plus punt voor een auto (buiten teelt)

Foto's:

20150725_220815.jpg

 

 

Soort: Blue mazzar

Breeder: Dutch passion

Mening: Valse start, hierdoor wel de conclusie dat het enigsinds stabiele genen zijn. Maar ik zet ze nooit meer :dribble:

Foto's:

 

Soort: XXL auto cheese

Breeder: Dinaferm

Mening: Wauw, wat een fucking mega dikke laag trics, bladeren die er van omkrullen. Mega penetrante lucht en zeer sterk qua geur. Lijkt mij een uitstekend wietje. 1m max, dus een kleine plant met een mindere opbrengst vermoed ik.

Foto's:

20150725_220741.jpg

 

20150725_220751.jpg

 

 

Soort: Bloody Skunk.

Breeder: Sweet seeds

Mening: Wederom een valse start, maar een mooie plant. Geen opbrenger in mijn geval, maar zeer mooie paarze buds met een dikke laag hars. Mankeert qua uiterlijk en geur niets aan. Een erg zoete skunk geur noem ik dit.

Foto's:

20150725_220849.jpg

 

LBH testers,

Grote planten over het algemeen, sommige exemplaren stelde mij zeer tevreden, zoals die op de eerste foto, mega hoofdtop maar 0,0 rot, niet TE compact. Gewoon goed.

 

20150725_220904.jpg

 

20150725_220943.jpg

 

 

Wil je meer zien..? Lees me verslag :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dag van de inval heb ik opnieuw gezaaid...

 

Soort:Shackzila x NBD

Breeder: FotH

Mening: Wat een groei snelheid, gewoon bewonderenswaardig!!! Verder een erg mooi soort met een lekkere geur, mooi zetting en lekkere laag hars. jammer dat ze buiten het seizoen werd gegrowd..

Foto's

20151030_154236.jpg

 

20151030_154340.jpg

 

20151106_153124.jpg

 

20151106_153133.jpg

 

20151106_172212.jpg

 

20151106_221924.jpg

 

20151106_221943.jpg

 

Soort: Sweet Afghani Delicous

Breeder: Sweet Seeds

Mening: Wauw, goede opbrengst, ondanks het late zaaien goed compacte toppen met een super dikke laag ontzettend plakkerige hars! Lekker qua smaak, doet denken aan mandarijntjes!

Foto's:

 

 

20151030_154358.jpg

 

20151030_154426.jpg

 

20151106_153042.jpg

 

20151106_153053.jpg

 

20151106_153100.jpg

 

 

20151106_153112.jpg

 

 

Beide planten gaven bijna exact 80 gram per stuk...

 

20151106_221907.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi Ozzoes, heb je toch nog wat heerlijke toppen. Wat was uiteindelijk de afloop met de rechtszaak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk zal ik het niet noemen, de wiet was duidelijk niet zoals die had kunnen zijn Bill, maar uitgaande van shops prijzen heb ik denk met 160 gram x 8 euro me investeringen er toch uit gehaald.

 

En ik had toch nog een paar weekjes mijn toevluchtsoord terug, de kas :dribble:

 

De zaak is goed afgelopen: 1 jaar voorwaardelijk gesponeerd voor ons alle 3 + wat handige tips om nog "sterker" te staan bij een volgende zaak.. De officier van justitie had zo het donker bruine vermoeden dat ik niet zou stoppen... :innocent:

 

Gek genoeg kan ik heel goed het positieve van de inval zien :dribble: het heeft een aantal leuke bijwerkingen gehad :likken:

 

Meer over de afloop van de inval vindt je in mijn topic in de nieuws sectie:

http://www.wietforum.nl/topic/117424-op-de-koffie-bij-ozzoes-wouten/

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vraagje:

Die enorm dikke steel op de laatste foto, was die massief of hol?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze was volledig hol, zelfs EXTREEM hol.

 

Dit wou ik je inderdaad nog vragen maar ben ik niet aan toegekomen.

 

Zowel de S.A.D. als de Shackzilla x NBD vertoonde dit, 2 mm aan steel, voor de rest volledig hol. Nog nooit gezien.

 

Of de SLH stekken dit hadden weet ik niet meer, maar die waren ook slechts 50 cm ofzo geworden. (bloeiend geplant)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...voor de rest volledig hol. Nog nooit gezien.

 

Bedankt voor het snelle antwoord.

"Holle stelen" staat op een lijstje van positieve eigenschappen voor een "drug type" cannabisplant.

Het feit op zich dat er een holte is geeft niks ektra's, maar de plant verkwist minder energie aan de aanmaak van hennepvezel, dan wanneer die steel massief zou zijn geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha t is volgende week tentame week, dus ben aan het leren.....

 

Ik ben een echte pro als het gaat om procrastinatie haha :whistle:

 

Dank jouw voor het snelle andwoordt, denk je niet dat het ook te maken heeft gehad met het moment van zaaien? Holle stelen heb ik wel vaker gezien maar dit was echt absurd namelijk, bij beide strains.

 

weet zeker dat ik een foto had gemaakt maar ken em niet terug vinden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hemp12.jpg

 

Fig. 12. Cross sections of stems at internodes of a fiber plant (left) and of a narcotic plant (right). Fiber cultivars have stems that are more hollow at the internodes, i.e. less wood, since this allows more energy to be directed into the production of bark fiber.

 

Vezels zitten aan de buitenkant.

 

Hanfstengel.jpg

Edited by konopi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe noem je wat er binnenin zit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
.

 

Ik ben een echte pro als het gaat om procrastinatie haha :whistle:

 

Ik lig ook liever om mijn wolk hoor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij worden vezels inderdaad gewonnen uit de buitenstee laag van de stengel, en zal het binnenste gedeelte bij vruchtdragende planten hard nodig zijn om de sapstroom te euh... faciliteren..

Maar das meer een aan name. Ik denk dat de oorzaak in dit geval gewoon de rare omstandigheden zijn waarin deze planten groot zijn geworden.

 

@Bruinevingers,

 

Thanks kerel! En ja, peter tosh is fantastisch, zeker de live opnames waarin heel veel ruimte is voor de band! Fantastisch!

 

@Crimson Fart

 

Stinkt jouw wolk nie dan? Crimson ofnie :whistle:

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...