Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cannaz

Amnesia Blijft Strekken Tot Laatste Week Bloei

Recommended Posts

Je hebt steeds 'Amnees' en dan van verschillende boeren maar toch steeds zelfde probleem...

deze kweker denkt dan: andere boer, zelfde vreten en het is niet te vreten wat ze hebben

 

zelf mamma maken of buiten je regio betrekken, anders blijf je zoeken en aankloten

 

zet ipv een Amnees eens een s5, denk dat je geen Amnees ellende meer wilt zien in je hok (lees s5 kan zelfs lichtlekken hebben gaat ze nog niet zo maf doen als deze doen) :innocent:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Beaker

Dames worden ook niet gestoord, maar je kan in de control ruimte wel zien of de lampen branden.

 

@bosrand

Zal als eerste eens proberen uit te sluiten dat het aan het licht patroon ligt.

 

@coco mapito

Die foto die je daar ziet was 500gr/m2.

Ben alleen gewend om het dubbele te draaien.

 

@lostchild

Heb ook al van buiten de regio geprobeerd.

Denk dat we uit kunnen sluiten dat het een genetica probleem is.

En ja, waar vind ik een s5..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mochten controles op lichtproblemen in donkerperiode onvermijdelijk zijn werk dan eventueel met groen licht.

Bv. de entree nachtlamp van Sylvania Par 38.

Planten "zien" geen groen licht.

 

https://www.desjop.n...0000001&lang=nl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Beaker

Dames worden ook niet gestoord, maar je kan in de control ruimte wel zien of de lampen branden.

Oke, je stoort ze dus niet in het donker. :tu

Dus als ik het goed begrijp, heb je de controller buiten je hok en daar kijk je dan op om te zien of de lampen branden?

Als er iets mis zou zijn met je controller, zou ik de info op het display ook niet 100% vertrouwen.

Als ik je niet goed heb begrepen, zou je mij dan uit kunnen leggen hoe je in de control ruimte kunt zien of de lampen wel/niet branden?

 

Groeten Beaker :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

@coco mapito

Zelfs met het weggooien van de hoofdtoppen nog nooit onder de 500gr/m2 gekomen op deze locatie.

Heb overigens op andere locaties zelfde set-up, allemaal zonder dit probleem.

 

Respect, gozer! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

100%licht stress !

 

Hebbie een Davin ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lo_PRO

Heb uiteraard al groen licht hangen.

 

@Beaker

Via een spleetje langs de deur :)

 

@P H donner

Als jij het zegt moet het wel zo zijn..

Wat is een Davin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahah ph canna gebruikt dimlux die schakelt alles met de maxi controller. Cannaz davin zijn die oude schakelkastjes tot 8 lampen. Die moet je je toch herinneren toen je ooit eens met 2 lampjes begon :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sluit me aan bij Worm en PH Donner, de symptomen die je planten vertonen zijn dezelfde als enkele stekken die ik momenteel heb staan. Deze zijn genomen van een plant die al 2 weken op 12/12 stond, deze stekken zijn vervolgens weer op 18/6 gegaan, de stek/plant gaat reveggen en maakt op meerdere internodes 1 of 2 vingerig blad aan om vervolgens weer normaal blad aan te maken. Dus ik zeg ook of lichtlek of dimlux controller niet o.k.

 

Groet Plantformer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...