Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Nickson

Mijn 2De Balkon Kweek, Sannie's Way, 6 X Auto

Recommended Posts

Beste growers ik zal me even voorstellen Nick aangenaam! :wave: :welcome:

Ik ben nieuw hier en ga dit jaar voor 2de keer plantjes op mijn balkon doen. Vorig jaar was het redelijk gelukt maar heb eerder moeten stoppen vanwege meeldauw, ik was te laat begonnen en het weer werd te vochtig. Dit jaar wil ik wat beter en serieuzer aanpakken. Ik heb een sannie's starters pakket gekocht met perfect start erbij. Ik heb mijn potten al gemaakt met schimmels, perfect start enz. Ik gebruik light mix van gold label en bij 2 potten heb ik aan de onderkant een laag bat mix gedaan. 4 Potten van ruim 25 liter. Ik ben van plan om 3 buffertabs per pot te gebruiken. Het voedingschema van BAC hou ik gewoon aan als het te veel wordt ga ik minderen. Ik ga denk ik geen PK booster enz. gebruiken

 

Ik heb me helemaal suf zitten lezen op internet maar heb nog een aantal vragen.

 

Mijn zaadjes zijn eergisteren ontkiemt en staan in een propagator 3 x northern light auto en 3 x AK 47 auto van royal queen seeds.

 

Hoeveel perfect start moet ik nu in de potten doen, kan alleen iets vinden in m2 , ik heb 4 gram per liter aangehouden dat staat ergens in een vorig topic.

Moet ik ook perfect start bij het plantengat doen of alleen de schimmels als ik de zaailingen ga planten.

Moet ik mijn potten nu wel of niet alvast wateren met bacto of niet. En hoeveel dagen van te voren. Ze staan nu gewoon buiten te wachten.

Ik zit er aan te denken om misschien 2 planten per pot te doen of raden jullie dit af.

 

Al jullie tips zijn harte welkom.

 

Alvast bedankt.

 

Nick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...