Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
xqlusiveboz

Super Silver Haze In Dr120 600W

Recommended Posts

Beste medegrowers,

 

Ik sta op het punt om mijn nieuwe kweek te gaan beginnen. Ik heb al gekozen voor Super silver haze. Ik twijfel echter aan het aantal planten (uit zaad) ik het best in mn dr120 kan plaatsen en welk formaat potten ik het best kan gebruiken. Dit wordt de eerste keer dat ik een haze soort ga proberen te kweken. Graag hoor ik jullie ideeën hierover.

 

Alvast bedankt voor de reacties.

 

Gr. Xqlusiveboz

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het formaat potten ligt denk ik aan hoeveel zaden je wil planten, als je de planten wil laten uitgroeien tot bomen is 9 zaden in bijv 24 l smartpots een goeie optie lijkt mij, wat je ook kan doen is bijv 16 11L potten neerzetten en ze hun gang laten gaan. Of je zet er 4 grote kuipen in met 4 zaden en je gaat scroggen. Zoveel opties waar je zelf een keus uit moet maken

 

( hoop dat je hier iets aan hebt ben zelf ook een beginner maar lees mezelf elke dag wijzer )

 

Gr aw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht je wille gaan scroggen zou je mijn topic eens kunnen bekijken.

Als je ze dan net wat meer groei geeft komt je tentje met gemak vol met 4 planten!

Is ook mijn eerste kweekje, vandaar dat het helaas niet vol is omdat ik te snel geschakeld heb....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprongen waag ik me deze ronde nog even niet aan. Wil eerst toch wat meer ervaring met een haze soort opbouwen. Ik ga je topic zeker nog wel lezen Gorilla want ik wil het toch ooit nog wel eens gaan proberen.

 

Maar jullie denken dat 16 11 liter potten niet te vol gaat worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan 16x 11L doen.. dan als de plant 5cm is nog 1 á 2 weken voorgroeien en dan de klok omschakelen. Vervolgens de onderste 4 internodes dieven als de planten ongeveer 25cm zijn, anders krijg je fluff aan de onderkant die nooit de zon zal zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...