Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

izroc

Cbd Crew Outdoor Mix 2015

Recommended Posts

Ben weer effe op de keukentrap geklommen, planten zitten in week 5 van de bloei.

 

gallery_10624_18083_393383.jpg

Dit is de kleinste, ongetopte plant.

 

gallery_10624_18083_382969.jpg

Dit is een van de hoofdtoppen van de grootste plant.

 

gallery_10624_18083_34454.jpg

Dit is de plant die het meeste zon krijgt. Deze had als eerste topjes en zal ook als eerste klaar zijn denk ik.

 

Nog een paar dagen zonnig dan wordt het weer wispelturiger weer. Iedereen succes met de laatste paar weken bloei!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prachtig uit hoor. Ik had begrepen dat het niet zo goed was om de planten steeds te verslepen maar in jouw geval is daar niet veel van te merken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_10624_18083_29655.jpg

 

Dit is de opbrengst van de eerst geoogste plant, hier zat wat meeldauw in en deze heb ik na 7 weken bloeien geoogst.

De rest hangt nog op zolder te drogen, wordt niet helemaal droog op zolder vandaar dat ik in bruine papieren zakken

bijdroog.

Het ruikt in ieder geval heel lekker, kan niet wachten om te roken. Heb al wel wat kleine topjes gerookt die ik op m'n router

had laten drogen, ruikt erg lekker als je het kruimelt, maar langzaam gedroogde wiet smaakt toch het lekkerst.

 

Ben tevreden over dit jaar, zit al te denken om volgend jaar Cannatonic van Resin Seeds te kweken, hier zit ook veel CBD in en ook veel THC.

Het is wel een G13 Haze X MK Ultra dus het kunnen wel eens joekels worden die erg laat klaar zijn.

 

Eerst dit maar eens oproken en dan zien we wel weer verder. De tijd van het grote besparen is eindelijk weer begonnen, ik kom voorlopig niet in een veels te dure coffeeshop!

 

Tot volgend jaar.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil mogelijk in de toekomst ook met CBD varianten werken. Hoe ervaar je de effecten? Merkte je verschil tussen de soorten? Zou je er verder nog wat over kunnen toe lichten? :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Effecten zijn goed, helemaal als je het mengt met wat thc-rijke wiet.

Maar enkel CBD Outdoor Mix roken is ook goed te doen, je wordt er niet superstoned van maar toch wel een beetje.

Ga dit jaar wederom CBD Outdoor Mix kweken, de zaden liggen al in m'n koelkast te wachten.

Ik merk zeker in de geur verschillen tussen de 5 wietjes. Verschillen in effect zijn subtieler maar wel aanwezig.

Moeilijk te verwoorden.

Hopelijk komen de zaden weer allemaal uit dit jaar. Wat ook interessant is zijn de nieuwe soortjes van CBD Crew.

CBD OG Kush en CBD Girl Scout Cookies.

Deze hebben een hoger thc en cbd-gehalte. Maar nog geen enkele webshop verkoopt ze. Heb ze er een email

over gestuurd maar nog geen antwoord.

Misschien iets voor volgend jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...