Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

izroc

Cbd Crew Outdoor Mix 2015

Recommended Posts

Planten gaan over een week als het warmer is in een flink grotere pot.

 

Hier wat foto's van hoe het er nu voorstaat. Heerlijk weer deze zaterdag.

 

gallery_10624_18083_196458.jpg

 

gallery_10624_18083_411057.jpg

 

gallery_10624_18083_191075.jpg

 

gallery_10624_18083_223851.jpg

 

gallery_10624_18083_346486.jpg

Ze komen allemaal op eigen kracht boven de chopstick uit.

 

Heb ook nog wat Bieslook, Lente-ui en Dille staan.

 

gallery_10624_18083_328965.jpg

 

gallery_10624_18083_268266.jpg

 

gallery_10624_18083_282662.jpg

 

Heb ze vanmorgen 2 liter water gegeven, 1 liter eerst, 10 minuten later nog een liter.

Water kwam er bij sommige potten lichtjes onderuit lopen, dus mooi genoeg.

 

Nog even een groepsfoto ter afsluiting van dit bericht.

 

gallery_10624_18083_142322.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit hoor. mooie plantjes . gaat goed komen.

wel jammer van al dat zevenblad in je tuin.. das echt een geklooi om dat uit je tuin te krijgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de positieve reakties kalemafkees en budrot.

Nog even een foto zonder camouflage zodat de plantjes beter zichtbaar zijn.

 

gallery_10624_18083_278080.jpg

 

Ze zijn nu 7 weken oud, heb ze net wat Biobizz Alga-Mic bladvoeding gegeven. Heb er ook wat verse bamboestokjes bij geplaatst ter ondersteuning, ze hingen erg ver over toen ik ze zo nat gespoten had.

Ga ze een dezer dagen in grotere potten zetten. Denk dat ze nu wel goed doorworteld zijn in deze 6,5 liter potjes.

Het worden warme dagen, iedereen veel plezier met in de zon zetten en water geven.

 

Is het overigens slim om je planten te draaien af en toe, zodat alle kanten evenveel zon krijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Is het overigens slim om je planten te draaien af en toe, zodat alle kanten evenveel zon krijgen?

 

Is zeker en vast aan te raden ja, draai ze elke keer een kwart.

Trouwens hoe lang heb je jouw plantjes in een 1l pot ( of welk klein formaat je ook gebruikte) gehouden vooraleer je ze in die 6.5l potte heb gezet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Fullybaked, ze stonden van 16 april tot 13 mei in de ronde 1ltr. potjes. Bijna 1 maand dus.

 

Heb ze trouwens net in grotere potten gezet, ze waren allemaal weer mooi doorworteld en ik heb ze met weinig wortelschade kunnen verpotten.

 

gallery_10624_18083_144851.jpg

 

gallery_10624_18083_469578.jpg

 

gallery_10624_18083_275284.jpg

 

Die oranje pot stond bij het grofvuil, mooie grote pot ik denk die kan ik goed gebruiken.

 

Stukje moeilijker verplaatsen nu, alleen bij extreme storm naar binnen en als er toppen inzitten natuurlijk maar dat duurt nog wel even.

 

Zal ze ook wat vaker een kwartslag draaien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En de CBD Outdoor Mix groeit lekker door, wat een heerlijk weer.

 

gallery_10624_18083_484468.jpg

 

Vanmorgen de planten versleept naar de ochtendzon plek.

Heb ze ook even 10 liter water gemengd met 10ml. Rootjuice, 20ml. Bioheaven en 10ml. Fishmix gegeven.

De bladeren staan mooi naar de zon gericht, het is een plezier om deze planten groot te brengen.

 

Wens anderen ook dat plezier toe, en veel geluk!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Heb ze ook even 10 liter water gemengd met 10ml. Rootjuice, 20ml. Bioheaven en 10ml. Fishmix gegeven.

 

Hi Izroc, ze zien er mooi uit. Heb je ervaring met die rootjuice, (is van Biobizz toch?), ik heb em ook onlangs gekocht maar werd gezegd dat die voornamelijk voor stekken en de eerste week groei was. Wat vind jy ervan? Kan ie door de hele groei periode gebruikt worden?

 

Groeten,

 

Fully B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Fullybaked, die Rootjuice is een duur goedje. Heb ooit eens 2 jaar geleden een try-pack van Biobizz gewonnen en het 250ml flesje Rootjuice was nog niet op.

Dus ik gebruik het nu na verpotten, als de wortels de nieuwe grond in moeten gaan zeg maar.

Kan denk nog 1x keer 10ml. uit het flesje halen en dan stop ik voor dit jaar met Rootjuice.

 

Vanmorgen de planten beneveld met beetje Fishmix in 2 liter water.

 

Zal nog even een foto van vanmorgen erbij doen als ik toch bezig ben.

 

gallery_10624_18083_83052.jpg

 

Tot zondag op Cannabis Bevrijdingsdag!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net planten besproeid met 2 liter water gemengd met 2ml. Alg-Amic en 2ml. Fishmix.

 

Beetje problemen met vliegjes van de heg die de bladeren van m'n wietplantjes aantasten,

had al gespoten met Biobizz Leafcoat maar ze blijven komen.

Planten schijnen er weinig last van te hebben, ze groeien gewoon lekker door.

 

Cannabis Bevrijdingsdag was leuk, een hoop ongebleekte vloei en aanstekers gescored, lekkere muziek, goede speeches en lekker pizza met hennepbodem gegeten.

 

Vanmorgen de planten in de ochtenzon gezet.

 

gallery_10624_18083_322791.jpg

 

Tot de volgende post, en veel plezier met je planten!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi izroc,

 

Ik heb ook last van vliegjes. Jij gebruikt dus een verstuiver en je spuit er algamic en fish mix op? ben wel benieuwd of dit werkt! heb deze productjes namelijk ook staan.

 

Fully B

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fullybaked: ik denk niet dat hij die producten gebruikt om de vliegjes te bestrijden... voor alle duidelijkheid :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fullybaked: ik denk niet dat hij die producten gebruikt om de vliegjes te bestrijden... voor alle duidelijkheid :smoke

 

haha thanks man, was wat in de war. Ik geef ook algamic en fishmix maar niet via een verstuiver, had even de indruk dat je via deze manier vliegjes kon bestrijden :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat met die verstuiver is om de schade die de vliegjes aanrichten aan de bladeren enigzins te compenseren.

Volgens de Biobizz website;

 

Alg·A·Mic™ ontstresst de plant na overvoeding, tekorten, plantziektes of na hevige wisselingen in tempratuur. Een stressvrije plant zorgt voor grotere vruchten. Daarnaast zorgt Alg·A·Mic™ voor zeer groene bladeren doordat het de opname van chlorofyl stimuleert.

 

Heb wel de indruk dat de vliegjes minder "aanvallen" als de bladeren nat zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat met die verstuiver is om de schade die de vliegjes aanrichten aan de bladeren enigzins te compenseren.

Volgens de Biobizz website;

 

Alg·A·Mic™ ontstresst de plant na overvoeding, tekorten, plantziektes of na hevige wisselingen in tempratuur. Een stressvrije plant zorgt voor grotere vruchten. Daarnaast zorgt Alg·A·Mic™ voor zeer groene bladeren doordat het de opname van chlorofyl stimuleert.

 

 

Cool, ga ik zeker ook eens testen! Denk je dat je ze ook mag verstuiven op reeds bloeiende planten ? Of beter niet omdat bloeiende plante die stoffen dan via hun toppen gaan opnemen?

 

Cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fishmix mag je tot de 2e week bloei meegeven, over Alg-a-mic kan ik niks vinden op de Biobizz website.

 

Wel vond ik nog het volgende;

Immuunsysteem: zeewier zorgt voor een betere weerstand van de plant. Door zeewier kan de plant milieu-invloeden weerstaan en tevens biedt het weerstand tegen insecten die de plant schade kunnen berokkenen.

 

Denk dat als je 2e week bloei aanhoudt komt 't wel goed. Een regenbui spoelt het er wel af maar denk dat de smaak toch niet lekker is als het in je toppen achterblijft en misschien kans op budrot als je het spuit op al compacte toppen. Kwestie van richten op de grote bladeren...

 

Nog even een foto van m'n 5 Outdoor Mix planten, ze worden al redelijk groot, de bladeren stonden na 2 regenbuien helemaal naar boven gericht.

 

gallery_10624_18083_129923.jpg

 

Vind het wel even lekker die regen, scheelt ook weer voeding.

 

Proost en Bom Shankar!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel Fullybaked.

Ze groeien stevig door met dit goede weer.

Gisteren na de regenperiode voor het eerst weer een gieter met de laatste Rootjuice (flesje was twee jaar oud en moest echt op), Fishmix en Bioheaven gegeven.

Vandaag staan ze er zo bij;

 

gallery_10624_18083_566164.jpg

 

Ondanks dat CBD Crew zegt dat het kleine plantjes blijven, denk ik dat het best wel eens joekels kunnen worden. Helemaal de planten in de grootste potten (de voorste drie). We zullen het zien. Van mij mogen ze.

 

Peace en tot de volgende update!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ze groeien nog wel ff door. Maarja.. dat is ook al je een verassingspakket zaden haalt. Dan laat je je lekker verrassen toch? :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazekers HighLife, laat me graag door geur en smaak ook verrassen, en moment van in bloei gaan.

Opbrengst wordt ook een aangename verrassing.

 

Heb ze vandaag toch maar weer een gieter water gegeven, ze stonden er alweer redelijk droog bij.

Ook weer besproeid met water gemengd met Fishmix, iets wat ik vorig jaar totaal niet deed en wat toch goed is.

Ze hebben nog ruim een maand om te groeien (en misschien wel langer).

Vaag dat CBD Crew enkel aangeeft dat de bloei 8 tot 10 weken duurt, niks over wanneer ze in bloei gaan of wanneer ze klaar zijn.

Mogelijk heeft het ermee te maken dat het een mix is. Kan je geen peil op trekken met verschillende planten.

 

Heb er goede hoop in dat het allemaal goed komt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was de verrassing van het effect na het roken helemaal vergeten.

 

Ze zijn trouwens gigantisch gegroeid in de afgelopen twee dagen.

Ik wacht nog effe met foto's totdat de hittegolf voorbij is, dan kan je echt goed verschil zien.

 

Ga denk met het warme weer overschakelen op 2 gieters (dus 20 liter) per keer ipv 1 gieter.

 

Vanmorgen besproeid met 2ml. Alg-a-mic en litertje water. Worden de bladeren mooi groen van.

 

Zat vanmiddag te denken aan m'n zere rug van verleden jaar door het naar binnen dragen van de planten als er toppen in zitten.

Gelukkig helpt een goede joint tegen de pijn, die overigens nooit blijvend was, dus ik moet eigenlijk niet zeuren maar sjouwen.

 

Voorlopig nog niet, ze kunnen in alle rust verder uitgroeien tot toch wel grote planten, zolang ze niet boven de 2 meter uitkomen vind ik alles goed.

Anders moet je echt zo voorover buigen om door de deur te komen, en dan kan het wel eens in je rug schieten. Gelukkig nog nooit meegemaakt. (afkloppen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat je ook kan doe is een plank met wielen, ik heb het ook gemaakt en het scheld zeker pijn in je rug

wieltjes minder dan 1 euro per stuk bij de action en een plank kan je zo gek maken als je wilt

 

is te overwege :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Silverboxx die plank is wel een goed idee, maar ik moet ze toch over de drempel van de achterdeur blijven sjouwen.

Gaat wel lukken denk.

 

Ze schieten echt de hoogte in met deze hittegolf. Geef ze nu iedere dag een gieter. Ook besproei ik de bladeren veel (niet in de volle zon). De stammetjes worden al flink dik.

 

Even een paar foto's waarop de groei goed te zien is.

 

gallery_10624_18083_265174.jpg

De twee vooraan gaan als een speer.

 

gallery_10624_18083_239851.jpg

De grootste plant want in de grootste pot.

 

Zal over een paar dagen weer wat foto's posten. Hou ze nat en laat ze niet verkommeren met dit hete weer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan lekker met dit weer, geef ze veel water nu, zo'n 1,5 gieter per dag (15 liter) en ik sproei er 's morgens en 's avonds nog vaak 1,5 liter water over met de plantenspuit. Heb een nieuwe fles Bioheaven gehaald, peperduur spul maar de moeite waard.

 

Als eerste een foto van de ongetopte supergroene plant in de kleinste pot;

 

gallery_10624_18083_441189.jpg

 

Vervolgens de grootste getopte plant in de grootste pot;

 

gallery_10624_18083_58332.jpg

 

Hoogte verschil tussen 2 planten;

gallery_10624_18083_370149.jpg

 

De andere twee planten laat ik nu even buiten beschouwing, volgende keer weer.

 

Succes iedereen, tot de volgende post.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel meer blijk van waardering kun je niet krijgen van je dames lijkt mij. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...