Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Aw1

Wanneer In Bloei Gooien Ivm Met Beperkte Hoogte?

Recommended Posts

Beste medekwekers, heb 5 jamnesia van hy seeds staan, dit is een kruizing jack en sour amnesia, ben aan het twijfelen of ik zou gaan scroggen ivm met beperkte hoogte ( een kleine 1.50m ) misschien is toppen ook nog een optie maar ik twijfel hoelang ze nog moeten voorgroeien aangezien ze echt niet hoger als 1m mogen worden met pot. Heb er een 400w phillips son t pia plus boven hangeN. Hierbij een paar fotootjes van de dames, ze gaan aardig gelijk op op 1 achterloper na

 

 

 

gallery_44049_18082_2734434.jpg

 

gallery_44049_18082_4100881.jpg

 

gallery_44049_18082_4836478.jpg

 

 

greetz aw

Share this post


Link to post
Share on other sites

staan er erg goed bij ,ik zelf zet de planten in bloei als ze zijn aangeslagen ,dus naar mijn mening mag je ze nu wel op 12/12 zetten bij stekken is dat gemiddel naar 3dagen tot een week ,hoe langer je ze op 18uur zet hoe groter ze worden .......succes :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt, ze gaan idd lekker en hebben een mooi kleurtje, ik twijfel als ik ze nu 12/12 zet dat ik alleen eeen dikke hoofdtop krijg, zou zonde zijn want ze hebben de ruimte wel om de breedte in te gaan. Zoveel factoren die je doen twijfelen haha, ik wacht nog wat reacties af en ga dan even piekeren

 

 

Greetz aw

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan nog een vraagje, stel ik zet ze nu in bloei en ze groeien nog een stuk door, is het dan nog verstandig om ze te toppen?

 

Greetz aw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo ,

Aangezien je weinig hoogte hebt maar wel voldoende breedte zou ik een scrognet plaatsen . zodra de hoofdtop of toppen zo'n 10 cm. door het net groeien , de stengel vlak boven het net masseren en dan in de gewenste richting knakken en vastbinden aan het net .

Zo dwing je de plant om in de breedte te groeien en minder in de hoogte .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet meer hebt dan 1.50 hoogte direct op 12/12 zetten je zult schrikken wat ze nog gaan groeien. Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...