Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mexxi0

Voorgroeien 5X Northern Lights (Eerste Kweek)

Recommended Posts

Hey!

Dit word mijn eerste kweek deze zomer, ik was van plan om vijf northern lights zaden te ontkiemen en twee weken voor te laten groeien in 1L potten onder tl of HPS, en daarna over te potten naar 50L potten die buiten komen te staan. Nu vroeg ik mij af wat het effectiefst is voor de voorgroei, cool white tl buizen of een HPS lamp? Ik had gehoord dat een HPS lamp wellicht te sterk kon zijn voor jonge planten. En zou in het geval van de TL buizen het handiger zijn om één tl buis boven de planten te hangen, of één buis aan beide kanten schuin boven de plant? Ook vroeg ik mij af waar in hemelsnaam kweekpotten te koop zijn, ik ben langs geweest bij de Praxis en Intratuin maar die verkopen alleen design potten en niet de simpele plastic kweekpotten in alle formaten, misschien bij de Welkoop, of gewoon online bestellen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

TL lijkt me de beste optie om voor te groeien :) Wat betreft de potten, die vind je in iedere growshop terug en zijn pakken goedkoper dan in een normaal tuincentrum ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorgroeien onder tl gaat prima en bij de praxis kan je zeker wel simpele potten halen. Heb er zelf gister 2 voor buiten gehaald. Even vragen of beter kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...