Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
WinterWolf

Vraagje Scrog

Recommended Posts

Hoi,

 

Zou straks wat autoflowers buiten willen plaatsen en heb even een klein vraagje. Heb al enkele kweekjes achter de rug, maar heb nog geen ervaring met de screen of green kweektechniek. Youtube heeft me al heel wat geholpen, maar de growguide hier is nog altijd stuk. Vroeg me dus af of SCROG buiten met autoflowers voor mij een interessante oplossing is? Bij de meeste SCROG-videos zie ik geen autoflowers...

 

Tot hoors!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat komt omdat een autoflowert een vaste periode heeft om de bloei in te geraken, je moet dan genoegen nemen met een heel klein scroggje (autotjes blijven vaak klein).

 

Met normale soortjes bepaal jij wanneer de bloei begint door je timer te verzetten.

 

Gr bubbz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten de timer verzetten heet verduisteren! :P

AF zou ik niet nemen voor een scrog, die kun je het beste ook niet toppen ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan het trouwens kwaad om een AF te knotten als ie tegen dak van serre groeit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat komt omdat een autoflowert een vaste periode heeft om de bloei in te geraken, je moet dan genoegen nemen met een heel klein scroggje (autotjes blijven vaak klein).

 

Met normale soortjes bepaal jij wanneer de bloei begint door je timer te verzetten.

 

Gr bubbz

 

Ik weet dat een autoflower klein blijft, automatisch in bloei gaat, je die ook niet kan toppen en ze ook niet lang genoeg groeien om zoiets te doen. Mijn vraag is of ik er voordeel mee doe om een gaas erboven te spannen en bijvoorbeeld een viertal plantjes door het gaas ga leiden zodat de kleinere topjes wat meer zonlicht krijgen? Een echte scrog zal het niet zijn. Kwaad zal het zeker niet kunnen. Zal het gewoon eens proberen. Hartelijk bedankt voor de replies!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...