Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Faded

Gele Vlekjes

Recommended Posts

De bubba kush

 

gallery_44020_18072_277709.jpg

 

De sweet tooth

 

gallery_44020_18072_201050.jpg

 

gallery_44020_18072_74264.jpg

 

Ze staan beide in dezelfde aarde, zijn allebei 14 dagen oud.

Volgens mij groeien ze wel goed. Moet ik mij zorgen maken over de gele plekjes op de sweet tooth? :)

 

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat het gemorst water is waardoor het blad wat verbrand is door de zon. Het water op het blad is als een vergrootglas.

Staan er verder prima bij hoor,maak je geen zorgen. Komt goed.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks tjoe! Ze zijn iig veel groter al op 14 dagen dan ik had bij mijn eerste kweek. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is dat een fabeltje dat bladeren verbranden door dat er water op ligt en de zon er op schijnt.

Als het buiten regent en de zon schijnt 10 minuten later, dan zijn toch ook niet alle bladeren ineens verbrand door de zogenaamde vergrootglaswerking? ;)

Ook boeren besproeien hun gewassen in de brandende zon, dat geeft ook geen problemen.

 

Misschien heeft je plantje wat te nat gestaan in het begin, als ik het andere blaadje zo zie, verder niet te druk om maken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ligt aan de zouten

 

sproeien met water geeft bij mij nooit problemen, knoeien met voedingswater wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ging er over dat water zou werken als een vergrootglas en dat daardoor de bladeren zouden verbranden door de zon/licht.

Denk dat het gemorst water is waardoor het blad wat verbrand is door de zon. Het water op het blad is als een vergrootglas.

 

Het kan wel komen doordat er voeding in het water zit, die voeding zorgt voor verbrandde plekjes, maar dat is wat anders als bovenstaande. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...