Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BosTeler

Aller Eerste Keer Guerilla Kweek 2015.

Recommended Posts

@ wiet61, nu je het zegt is het zeker niet slim! was me er ff niet bewust van. en ja 's avonds loop ik het minst kans op gezien te worden.

als ik overdags ga en ik kom uit de struiken hoor je dat heel erg. en er zou er dan maar net eentje voorbij lopen. want er lopen namelijk gewoon paden langs het stuk bos waar ik zit.

ik ga zo de overige topjes maar snel ophalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig!

En je planten zijn echt mooi aan de maat geworden zeg!

 

 

ik ben een roofdier in de bossen, ben ook nooit bang om iemand tegen te komen 's nachts..

want ik ben juist die gek die in de bossen woont, waar je voor moet oppassen! :likken:

 

Hahah inderdaad ! :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben vanmiddag langs de dames geweest! en ja zoals ik al dacht ze staan al in bloei :jump: :dribble:

alleen heb ik toch ergens een voedingstekort, als iemand me tips kan geven graag. vind dat de fanleaves wel erg verdorren tot aan de top van de plant.

 

hier de foto's bij dag licht :likken:

 

eerst de 3 easy's eentje toch echt wel met wat problemen. maar wat?? :wtf:

gallery_44345_18057_3254743.jpg

 

gallery_44345_18057_2543527.jpg

 

 

gallery_44345_18057_3489312.jpg

 

dit kan toch niet goed wezen?

gallery_44345_18057_479833.jpg

 

gallery_44345_18057_3350587.jpg

 

de grotere spot.

 

gallery_44345_18057_4087392.jpg

 

gallery_44345_18057_1926982.jpg

 

wat er nog stond van de lowryders. en ja er zat alweer wat rot in hier en daar, maar heb nog wat lekkere grammetjes kunnen knippen:D

 

gallery_44345_18057_3326656.jpg

 

gallery_44345_18057_1258447.jpg

 

gallery_44345_18057_1398718.jpg

 

gallery_44345_18057_3345545.jpg

 

gallery_44345_18057_184875.jpg

 

gallery_44345_18057_2524860.jpg

 

gallery_44345_18057_3926904.jpg

 

gallery_44345_18057_229647.jpg

 

gallery_44345_18057_1500753.jpg

 

bloeien is begonnen :dribble: :yummy:

 

gallery_44345_18057_246864.jpg

 

gallery_44345_18057_2349059.jpg

 

gallery_44345_18057_349589.jpg

 

gallery_44345_18057_2667776.jpg

 

gallery_44345_18057_1652019.jpg

 

gallery_44345_18057_1914738.jpg

 

gallery_44345_18057_2014024.jpg

 

gallery_44345_18057_2130724.jpg

 

gallery_44345_18057_4230734.jpg

 

gallery_44345_18057_3255412.jpg

 

gallery_44345_18057_3973007.jpg

 

gallery_44345_18057_3768238.jpg

 

gallery_44345_18057_3406397.jpg

 

 

 

Iemand een idee wat dit kan zijn? :wtf2:

 

en bij de meeste planten sterven alle fanleaves af tot bijna helemaal boven. wil graag snel actie ondernemen!

 

gallery_44345_18057_2451834.jpg

 

gallery_44345_18057_2012678.jpg

 

ben alleen niet bij de 3 grapes wezen kijken. had ik geen tijd meer voor.

 

:wave: :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg een kalium probleem.

je ziet op de laatste foto duidelijk de bladeren op krullen door de hitte.

 

ik geef kaliumnitraat mee af en toe, en voor mij doet dat wonderen

werk je chemisch of biologisch?

 

https://www.naturals...peter-e252.html

 

geen idee hoeveel je ervan mag gebruiken hoor maar ik heb bij mijn planten van zo'n formaat al makkelijk

30 gram in 5 liter water gegeven. ben echt v an mening dat dat je problemen op kan lossen.

en anders een mooie hand npk korrels erbij. opgelost in water werkt het wat sneller natuurlijk

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar sluit ik mij ook bij aan.

 

Je bent er gelukkig nog op tijd bij

Sterke spot man! Mooie plaatjes :dope:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi bosteler (en alle kijkers)

 

ziet er echt mooi uit en word er een beetje jaloers van...:)

 

ik zou dit jaar ook een guerrilla kweek doen en alles al klaar op een plek waar ik vorig jaar had gekeken en niet gemaaid... dit jaar ook weer hoge begroeïng dus denk mooiii een plekke voor 60-100 lage auto's

 

wou net men zaden gaan ontkiemen en moest nog gaas om de spots heen maken om ze te beschermen tegen loslopend wild en wat denk je??? het hele veld helemaal kaal gemaaid. anderhalf jaar geen kip te zien en net als ik er klaar voor ben.. alles plat :(

 

dus had nog wel een andere spot maar daar nog niks gedaan en men moed in de schoenen ... heb nu een klein kasje gekocht en in men tuin gezet en daar ongeveer 30 lowryders in gedaan

 

welke lowryders heb je trouwens de #1 of #2??

heb zelf de #1 en die blijven wel mooi klein grootste die ik had was net over 50 cm en dat was binnen

ze staan nu ongeweer een week anderhalf buiten en heb er als camouflage wat aardbeien bij in zodat ik een goede reden heb voor men kasje tegenover de buren.. ze kunnen kas niet goed zien maar wel dat ik met de voorbereiding bezig was dus dan krijg je vragen he daarom maar wat aardbeien omdat ik die dan ook aan hun kan laten zien als er een paar klaar zijn.

 

ik zag trouwens op pagina8 in post nummer 144 dat er 2 fotos hetzelfde zijn met verschillende planten

hier nog een plant waarvan ik niet weet welke soort het is. denk een easy.

gallery_44345_18057_388577.jpg

 

en een mooie Purple Maroc.

gallery_44345_18057_388577.jpg

 

waarschijnlijk met het verplaatsen naar de pc en naam geven, niet helemaal goed gegaan maar zou wel graag willen weten welke van de 2 het nu is :)

 

hoop dat je planten nog een mooie nazomer krijgen (dan krijgen de mijne dat ook) en dat het een mooie oogst mag worden :)

 

groeten

Belial

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ LTGS,

ik heb 2,5 kilo kaliumnitraat besteld, ben benieuwd hoe het aanslaat!

 

@ HighLife, gelukkig nog iemand die dat kan bevestigen,

ja hou niet van zeurende vrouwen die tekort komen, doe er het liefst gelijk wat aan :likken:

toch vind ik het nog spannend hoe het met de geur gaat worden vanaf hoever je het gaat ruiken ect. nog geen ervaring mee.

 

@ Belial,

dankje ik doe me best om de dames tevreden te houden.

 

tja dat is guarilla, gaat allemaal niet zo makkelijk als sommige mensen denken. maar ja laat je niet uit het veld slaan. gewoon door gaan en positief blijven! en nu juist naar nieuwe spots gaan kijken. nu het blad nog aan de planten zit.

 

ik heb geen idee of het lowryder #1 of #2 is. maar voor binnen zou ik ze zeker nog een keer nemen, lekker kruidachtig wietje waar je lekker stoned van wordt

 

zou zomaar kunnen dat het de zelfde is maar denk dat het een purple is kan ze nog niet echt uit elkaar houden.. ze zijn begonnen met bloeien dus zal straks aan de geur hoop ik, de enkele die ik niet meer wist van wat het was te kunnen identiviseren.

 

 

Dankjewel :verrygood dat hoop ik voor iedereen! want iedereen steekt er een hoop liefde en tijd in!

 

zulke berichten motiveren me nog meer! en een goede voorbereiding voor 2016 is het halve werk, dus hou je ogen open! :shifty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
zou zomaar kunnen dat het de zelfde is maar denk dat het een purple is kan ze nog niet echt uit elkaar houden.. ze zijn begonnen met bloeien dus zal straks aan de geur hoop ik, de enkele die ik niet meer wist van wat het was te kunnen identiviseren.

 

hoi bosteler ...

 

ik bedoelde niet dezelfde plant maar dezelfde foto :) zijn precies identiek aan elkaar vergelijk maar eens:)

 

waarschijnlijk bij het editen (fotos plakken 2 x zelfde geklikt :)

 

zat die fotos aandachtig te bekijken (want zijn very nice) dus viel me dat op :)

 

groeten belial

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bosteler gaat gvd goed daar bij jou zijn erg mooie bomen geworden. Mooi dat ze ook al zijn gaan bloeien. Vanaf nu gaat het snel voor je het weet zit iedereen te knippen tijd vliegt voorbij ☺

Nu nog een paar weekjes zo'n en alles komtgoed.

Succes verder

Greetz limbo

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat ik ook maar eens een paar Maroc erbij ga bestellen volgend jaar, die purple lijkt me ook wel een leuke.

 

Paars is beetje kut voor de comercie maar toch altijd wel leuk voor de lol erbij, paars wietje steekt toch altijd wel af in een jointje.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Denk dat ik ook maar eens een paar Maroc erbij ga bestellen volgend jaar, die purple lijkt me ook wel een leuke.

 

Paars is beetje kut voor de comercie maar toch altijd wel leuk voor de lol erbij, paars wietje steekt toch altijd wel af in een jointje.

 

Dat was mijn idee ook hack , die famele zaden lijken me allemaal top , eerst eens kijken wat ze bij LTGS doen , die heeft de maroc ook staan , de groene .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hack, wat wiet61 al zei, je hebt de maroc ook in groene versie.

en die is bij mij bijna even snel in de bloei gegaan als de goldrush! nu nog dikke toppen eraan natuurlijk.

maar al bij al zeker een goede soort om eens naar om te kijken. ik houd jullie op de hoogte hoor!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

hack, wat wiet61 al zei, je hebt de maroc ook in groene versie.

en die is bij mij bijna even snel in de bloei gegaan als de goldrush! nu nog dikke toppen eraan natuurlijk.

maar al bij al zeker een goede soort om eens naar om te kijken. ik houd jullie op de hoogte hoor!

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

DAt word je aangeraden ook dat je ons op de hoogte houd :rtfm: :jump:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha ^_^

 

@ HighLife, gelukkig nog iemand die dat kan bevestigen,

ja hou niet van zeurende vrouwen die tekort komen, doe er het liefst gelijk wat aan :likken:

toch vind ik het nog spannend hoe het met de geur gaat worden vanaf hoever je het gaat ruiken ect. nog geen ervaring mee.

 

Ja, als vrouwen tekort komen doen ze rare dingen soms.

Qua geur valt het reuze mee hoor. Ik heb mijn planten geroken op een afstand van +- 30 meter. (met begroeiing er tussen)

Zit je 10 meter van een pad af, dan word het spannend

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd highlife, ligt ook aan het weer!

 

Net na die paar dagen regen ruik je het zowat niet maar met 30 graden zonnenschijn ruik je het al op 100m afstand.

 

Ik weet dat de maroc in groen en paars is ;) Grapefruit lijkt me ook een hele mooie, heb hem wel eens langs zien komen op het forum met mooie toppen.

 

Nu kijken wat de easy sativa waar maakt. Zijn er wel een paar van gezet dit jaar dus dit is het jaar van female seeds to the test.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja daar ben ik ook enorm benieuwd naar! Het is een prachtige plant om te zien in ieder geval. En sterk.

 

Maareh.. 100 meter? da's een eind! Heb jij zo'n goede neus dan? Of ik zo'n slechte? hahah

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er wel een neus voor idd, 100m was overdreven maar een goede 20-30m zeker met de wind de goede kant op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb er ook een neus voor.. hele goede :whistle:

Nee dan klopt het wel :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ja ik heb er ook een neus voor.. hele goede :whistle:

Nee dan klopt het wel :lol:

Is die zo groot dan :likken: :jump: :jump:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, Manne toch!, we zullen het zien en ruiken :likken:

 

vanavond ff wat kalium nitraat toevoegen aan de planten kijken hoe ze erop reageren.

 

me 3 stekken die ik binnen heb staan beginnen ook lekker te bloeien. vorige week op 12/12 gezet. en daarvan heb ik ook weer wat stekjes gesneden.

 

staat nu een bb cheese/ grape en een purple of easy... ik weet het het zijn buiten soortjes. maar ja had niet verwacht dat de stekken het zouden gaan redden.

dus toch wel :yummy:

 

voor een 2de binnen kweekje lijkt het me wel redelijk goed gaan! alleen nog steeds een keer overleggen met me stief pa of ik een grote tent mag installeren..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BosTeler heb je al weer wat nieuws over die buitendames??

ben erg benieuwd naar hoe ze er nu bijstaan... hoop dat je met het vochtige weer de laatste dagen nog geen last hebt van rot of schimmel..

 

als het weer zo blijft zal het waarschijnlijk veel buitenkwekers overkomen dit jaar maar wie weet krijgen we toch nog een goede nazomer

 

moge de weergoden ons goed gezind zijn de komende 1-2 maanden

 

groeten Belial

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...