Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Nes88

Dark Star // Shoreline // Transkie // Autoflower Mixpack Greenlabel

Recommended Posts

Voor een gedeelte waarschijnlijk wel. Maar enkel de buds die als eerste zijn verschenen. Voordeel het zijn een aantal toppen die rijpe zaden geven, goed voor een volgende ronde. De buds die nu nog komen zullen niet door de plant die je hebt omgehaald bevrucht gaan worden. Of er nog ander stuifmeel in de lucht hangt?

 

De komende tijd zijn de weersverwachting gunstig, de panten zien er goed uit, behalve die in de pot, verwacht daar niet al te veel van!

 

Groet Homegrower1967

Edited by homegrower1967

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke thnx voor je antwoord homegrower, nee die in de pot is een beetje zielig he...

Btw, de Megabud blijkt een zeer fijn rokertje te zijn, iets wat scherp in de keel maar hele relaxte high :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een wekpot of jampot, wel goed droog ivm schimmels, en over een paar maand nog eens roken, dan is de meeste scherpte er wel af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey daar zijn we weer !

Dames staan flink in de bloei :) (week 4 om precies te zijn..) prachtig om te zien !

Opmerkelijk, de plant waarvan ik dacht dat het de Shoreline was begint nu sterk paars te kleuren en de DarkStar blijft mooi groen...

Kan me niet voorstellen dat ik de twee heb omgewisseld... Normaal gesproken zou het natuurlijk niet veel uitmaken maar omdat mijn moeder de wiet als medicatie gebruikt wil ik toch wel zeker zijn welke de DarkStar is.. (deze plant heeft de perfecte eigenschappen voor haar ziekte..) Afijn, dat wordt dus even uittesten wat voor haar het meest prettig is..

 

Btw, de Transkei in de pot bleek een mannetje dus die is al tijdje terug gekapt, en de planten die bij een maat van me stonden bleken ook mannetjes :(

 

 

 

Picca`s

 

gallery_40934_18053_1596734.jpg

 

gallery_40934_18053_2274703.jpg

 

gallery_40934_18053_1575497.jpg

 

gallery_40934_18053_2123535.jpg

 

gallery_40934_18053_2971147.jpg

 

gallery_40934_18053_2287031.jpg

 

gallery_40934_18053_3153962.jpg

 

gallery_40934_18053_3967968.jpg

 

gallery_40934_18053_1973249.jpg

 

 

Nu hopen dat het komende tijd nog mooi weer wordt zodat de toppen nog lekker aan kunnen dikken :yummy: De geur is in ieder geval super !

 

Verder wil ik jullie nog vragen wie er ervaring heeft met Vaporizers..

Waar moet ik op letten bij aanschaf, en welke zijn goed/ niet goed ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo.. nou leuk om weer een update te krijgen.

 

Ze moeten nog wel even heh.. gelukkig zijn de weer vooruitzichten goed voor de tijd van het jaar :)

Ik heb ook planten die net zo vet zijn dus duim net zo hard mee.

 

Qua vaporizers,

Goed letten op de temperatuur die gegeven kan worden en op de afwerking van het apparaat.

Dat er weinig plastic verwerkt is bij het verhitting- deel. Hier kunnen stoffen uit vrij komen waardoor je liever een normale joint rookt. Zelf heb ik er nog geen 1 maar die komt ter zijne tijd wel. Maar dit is wel een aandacht punt.

Ook moeten ze weer niet té heet gaan waardoor er echt rook ontstaat.

Ook is het van belang dat je de temperatuur zelf kunt instellen bij de vaporizer. Goedkoop is duurkoop zou ik zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o yeah, prachtige update man!

daar zat ik stiekem al een tijdje op te wachten.

vooral met dat paars erbij is het een heel mooi aanzicht geworden zo.

 

en die man zou ik mij niet te druk om maken hoor, althans ik zie nog geen hele trossen in de wind wapperen?

volgens mij issie op tijd weggehaald. en anders heb je straks idd een paar mooie bruine zaden erin.

het probleem zit hem er meer in dat een man de gehele bloeitijd staat te stuiven,

dan heb je zaden van ieder formaat in je toppen zitten en dan kun je je wiet wel door een keukenzeef gooien, anders kun je er niks meer mee.

 

ga zo door!

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor je reactie lufthegreenstuf :)

Ik heb een rekenfoutje gemaakt, de planten waren vorige week al in week 6 van de bloei, nu wk 7

Aangezien het weer er de komende dagen niet beter op gaat worden, en er alleen maar regen voorspeld wordt, zit ik toch te twijfelen om ze zodra het droog is toch te oogsten...

Hoewel ze dus nog niet helemaal klaar zijn lijkt het mij beter om te redden wat er te redden valt..

Wat vinden jullie ?

Nu even geen foto`s vanwege de regen maar de toppen zien er goed uit al zijn ze nog niet de dikte waar ik op gehoopt had..

Share this post


Link to post
Share on other sites

it's all about de toprot..

meer rot dan nieuwe bloei is oogsten

 

wij zijn soms ook maar een beetje aan het gokken hoor.

bijna klaar en veel regen voor de boeg kan oogsten betekenen,

maar als je dan weet dat je er vaak kunt kijken in de komende tijd kun je het dag voor dag doen.

 

je hebt zelf altijd de beste indruk

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Éen optie is ook om eerst de dikste toppen te redden/ veilig te stellen. Die toppen waar je eigenlijk wel van weet dat ze gaan rotten. Dat kleinere spul kan vaak van meer hebben.

Probeer zo veel mogelijk blad te laten zitten.

 

Als je niet zeker weet welke plant nou welke is, dan kun je je wiet ook laten testen. Dan weet je hoe de verhoudingen THC, CBD, CBN etc zijn..

 

Als je thuis bent nadat het gestopt is met regenen ff de planten goed uitschudden. Vooral achterhuis zo lang mogelijk rekken. Ze zijn super gezond bij jou dus volgens mij kunnen ze wel tegen een stootje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok Thnx mannen !

Dan ga ik zodra het droog is met de grotere toppen beginnen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke begonnen met knippen voordat de regen alles wegrot..

 

Shoreline :

 

gallery_40934_18053_1626739.jpg

 

gallery_40934_18053_183441.jpg

 

gallery_40934_18053_2783282.jpg

 

gallery_40934_18053_1376984.jpg

 

gallery_40934_18053_1113902.jpg

 

gallery_40934_18053_2175076.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi spul zeker die donkere bladeren, maar mega veel blad in je toppen of lijkt dat maar zo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Redelijk veel blad ja, ikz elf knip zoveel mogeljik weg maar ik ben niet de enige die helpt met knippen (omdat het gewoon een pokkewerk is)..

Dus ja ikzelf ben wel nauwkeurig wat dat betreft, zeg ook tegen de anderen knip zoveel mogelijk blad mja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druk bezig met knippen nu :)

Toch wel veel plekjes rot moeten verwijderen maar al met al ziet het eruit dat dit toch weer een hele mooie oogst is geworden ! :)

Ga ook proberen Ice Hash te maken van het bladafval, iemand nog tips of suggesties ? Wordt mn eerste keer dat ik dat ga proberen..

 

gallery_40934_18053_1118716.jpg

 

gallery_40934_18053_3110537.jpg

 

gallery_40934_18053_1010420.jpg

 

 

Nu begrijp ik waarom ze Darkstar heet :)

 

gallery_40934_18053_990524.jpg

 

gallery_40934_18053_2397123.jpg

 

gallery_40934_18053_2690625.jpg

 

gallery_40934_18053_2798045.jpg

 

gallery_40934_18053_2330564.jpg

 

gallery_40934_18053_571733.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietolie maken? In onverdunde vorm erg heftig

Edited by homegrower1967

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...