Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Aw1

Fan Controller Maakt Kortsluiting

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Heb mijn setje min of meer geinstalleerd en heb gister de fancontroller uitgeprobeerd, draaide prima kon hem gewoon stellen. Vandaag deed ik hem weer in stroom en pats hele huis donker. Naar de meterkast en zekering lag eruit. kan niet teveel op de groep zitten is een schone groep. Nieuwe zekering erin weer proberen met stekker van softbox er nog niet in pats weer alles uit. Het is een fancontroller van king products. De welbekende blauwe doos met oranje witte thermostaat. Heeft iemamd ervaring hiermee of een idee wat dit zou kunnen veroorzaken? Heb geen flauw idee omdat hij gister nog werkte en nu sluiting maakt. De lamp op dezelfde aansluiting aangesloten en brandde gewoon. Dus overbelast zou ook niet kunnen. Graag wat ervaringen met dit apparaat.

 

Bedankt alvast

 

Aw1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zegt dat je een aparte groep hebt voor je kweekhok, maar toch is het donker in heel je huis. Is er alleen maar een stop gesprongen of lag je aardlek er misschien ook uit?

 

Een foto van de controller en je aansluitingen naar de fan zouden helpen.

 

Probeer anders de fancontroller zonder de fan aan te sluiten, klapt de zekering er dan nog uit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt omdat de aardlek eruit klapte, 2e x geprobeerd zonder fan en toen klapte alleen boven eruit. Als ik de fan direct op stroom aansluit draait ie gewoon, zodra de fan controller het stopcontact in gaat patst de boel eruit met of zonder fan dus zit in de controller. Heb op moment geen foto voor je ben aan het werk, wou je wel even bedanken voor je reactie.

 

Mvg aw1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allright, np. Mocht je alles verder gewoon netjes aangesloten hebben dan is dus je fan controller gewoon defect. Een gevalletje retour sturen zou ik zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...