Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
VAPO

Vraag Guerilla Zaad

Recommended Posts

Dag iedereen!

 

 

Ik start binnenkort in mei mijn allereerste kweek.

Ik heb dus niet veel ervaring met deze soort planten. Ik woon nog bij men ouders en die hebben niet graag dat ik eens blow. Ik woon in het platteland dus ik dacht aan een guerillagrow. Ik kan er om de week maar bij zijn omwille van mijn werk.

Ik zoek dus een plant die niet veel werk nodig heeft.

Ik geef echter niet om de smaak van de buds maar om de hoeveelheid die de plant geeft. Ik ging 20 zaadjes bestellen.

 

Ik dacht persoonlijke aan de volgende (5 zaadjes van elke soort):

 

Diesel Automatic (Zamnesia Seeds) feminized

Amnesia Haze (Zamnesia Seeds) feminized

Northern Lights Automatic (Zamnesia Seeds) feminized

Silver Haze (Greenhouse Seeds) feminized

 

Zijn deze zaadjes goed voor mij? Ik dacht aan 2 autoflowers en 2 gewone.

Er staan 2 tussen die veel geven en 2 die toch kwaliteit en niet veel werk bevat en nodig heeft.

 

Als jullie nog andere soort zaden weten die echt grote hoeveelheden buiten geven maar qua smaak wat slechter zijn, laat maar weten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflowers zijn wel ok voor guerrilla kijk ook eens naar de goldrush outdoor en in de andere verslagen van guerrillagrowers staan ook nog wel wat mooie soorten.

Kijk vooral naar soorten die zo rond eind september klaar zijn, anders moet je ze misschien verduisteren.

En haze's op guerrilla lijkt me niet zo'n goed idee die bloeien pas laat af, als je die al wil groeien zul je ze moeten verduisteren. northern lights auto is wel prima voor guerrilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op men spot (die reuzachtig groot is) komt niemand, ik ga een deel in putten in de grond stoppen en een deel in potten, als ze groot genoeg is zet ik ze onder de bomen waardoor ze wat minder licht krijgen of misschien doe ik er een zak over. En thnx voor de tips. Wat denk jij voor deze planten eigenlijk? 25L potten of kleiner? Ik zet er 2 van elke soort in potten en 3 van elke soort in de volle grond

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het liefste in volle grond eigenlijk, dan zullen ze lekker groot en sterk worden. En als je ze in potten doet zou ik ruime potten van zeker 50 liter kiezen en voor de autoflowers zeker 20 liter (misschien overkill maar je wil ze niet beperken). En verduisteren moet je echt met een lichtdichte zak doen, onder de bomen is niet genoeg.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok bedankt, je hielp me goed :)

 

keep on smokin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het liefste in volle grond eigenlijk, dan zullen ze lekker groot en sterk worden. En als je ze in potten doet zou ik ruime potten van zeker 50 liter kiezen en voor de autoflowers zeker 20 liter (misschien overkill maar je wil ze niet beperken). En verduisteren moet je echt met een lichtdichte zak doen, onder de bomen is niet genoeg.

Prima advies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan er om de week maar bij zijn omwille van mijn werk.

 

En dan verduisteren?

Veel succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan er om de week maar bij zijn omwille van mijn werk.

 

En dan verduisteren?

Veel succes.

 

 

Bedoel je een week verduisteren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat er om wat jouw bedoeling is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga het gewoon natuurlijk laten.

Ik laat de zon het werk doen, zo zal het wel gaan of niet? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazeker, gewoon de natuur z'n werk laten doen het zijn uiteindelijk gewoon planten.

Maar let wel, bijna elke vorm van aandacht die je aan het kweken besteed zie je terug in de opbrengst.

Je hoeft de eerste keer niet alles goed te doen maar je kan wel met een paar basisdingen er wel alvast voor zorgen dat je oogst niet mislukt.

Zoals zorgen dat ze genoeg water krijgen, wat nog best lastig gaat worden als je er maar één keer per week kan zijn.

Je zou ook nog de grond wat extra kunnen bemesten om ervoor te zorgen dat ze niks tekort komen qua voeding. Gebruik dan wel zoiets als kippenmest en ga zeker geen vloeibare voeding gebruiken.

 

Wat misschien ook nog wel een leuk soortje voor je is (want je had het over opbrengst) is de automazar (http://www.dutch-pas...duct/automazar/)

En als je smaak en opbrengst wil combineren (http://www.dutch-pas...toflower-zaden/)

 

Ik heb hier veel goeie resultaten met de automazar gezien en als je autoflowers wil heben zou ik als ik jou was zeker dit soortje in overweging nemen.

De sterkte is ook niet verkeerd voor een auto en de smaak ook niet, al lijkt me de blueberry smaak van de blue automazar lekkerder.

 

Hopelijk kun je hier wat mee!

 

KushCommander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik dan wel zoiets als kippenmest en ga zeker geen vloeibare voeding gebruiken.

 

Ik was eigenlijk van plan om ze 2-3 keer in de week vloeibare voeding te geven, ook was ik van plan om de grond die daar is te mengen met potgrond en kippenmest uit de aveve.

 

De automazar vindt ik wat boven men budget :) maar toch bedankt voor al je tips!

En ik kan best 3-4 keer in de week naar men spot, daarna een week niet, zo week-week eigenlijk omwille van men werk.

 

en nog eens bedankt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ze zeker wel vloeibare voeding geven hoor, maar het is dan lastiger omdat je vloeibare voeding moet blijven geven en het dan handiger is dat je je planten zo vaak mogelijk ziet om eventueel je dosering aan te passen aan de behoefte van de plant. Bij guerrilla kom je als het goed is niet al te vaak bij je planten anders gaat het opvallen.

 

Wat je van plan bent met de grond en het mengen is zeker een goed idee! Ik zou nog maar even zien of je planten echt vloeibare voeding nodig hebben, scheelt je een boel werk als je het niet hoeft te geven. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok thnx man, men spot is echt reusachtig, ik kan er wat planten kwijt en er komt geen kat in de 150m straal.

En jou tip is dus om nog niet direct te beginnen met voeding? Ik zal dan kijken hoe de planten het doen en ik kan later wat beetje bijvoeden, maar dat zie ik nog wel, 58 planten voeden is niet goedkoop :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke wacht ff..

 

Autoflowers hoef je niet te verduisteren en verduiateren betkekend 12 uur licht en 12 uur donker. Dat doe je dus met soortjes die je buiten wilt kweken maar op tijd wilt oogsten en omdat je er veel mooiere wiet door krijgt omdagbje de plant kunstmatig laat bloeien op t moment dat de zon het sterkste is. Dit betekend 2 keer per dag op de minuut nauwkeurig naar je spot om.het zijl erop en eraf te doen dus dat is ivm je werk niks voor jou.

 

Die hazen die je neemt zijn laat, ik zal niet zeggen dat t niet kan maar zonder goede verzorging zullen geen een van je planten het redden en worden overwoekerd door de wilde vegetatie brandnetels en dergelijke. Je zult bij moeten snoeien op regelmatige basis. Daarbij zijn autoflowers vaak rotgevoelig dus als je deftif wilt oogsten gooi je er een zijltje overheen maar dat is niet meer stealth dua bedenk je eigen goed voor je ergens aan begint.

 

Misschien is en maiskweekje iets voor je, lekkere vroege soort erin en knallen.

 

Ik heb ook t idee aan je soortjes te zien dat je hoopt op erg mooie en heerlijke wiet en dat zijn normaal de soortjes ook alleen op guerilla gaat t je nooit lukken de volledige potentie tot zijn revht te laten komen puur omdat de vereisten daarvoor ontbreken als je buiten kweekt op jouw manier.

 

Ik zeg maiskweek, guerilla gold od een vroege deense soort dan verdien je wel wat centjes.

 

Gr.

 

58 planten voeden is niet goedkoop :likken:

 

Dat kost geen drol, farmers house kippenmest zak van 25kg kijk maar wat dat kost en vel.dan nog eens een oordeel daar kan je wel 58 plantjes mee voorzien ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...