Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietbladeren

Hoe 2 Wings Te Hangen In Een 2.40 Tent

Recommended Posts

Goedenavond,

In de lengte of in de breedte ?

Bulb naar elkaar toe of juist af van elkaar?

Mvg

Edited by wietbladeren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenavond,

In de lengte of in de breedte ?

Bulb naar elkaar toe of juist af van elkaar?

Mvg

 

Naast elkaar.. ze moeten een halve tunnel bouwen, op deze manier kan je een clipfan klikken op 1 van de wings die onder de bulb door blaast tot en met onder de volgende bulb iets verderop. goed voor circulatie en haalt een beetje warmte weg.

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens jongens wat een simpelheid op dit forum.

 

Als 1 kant van je tent lang is, en de andere zijde kort. Ga je dan breed schijnen op de korte kant?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee breedte hangen zodat de punt van je peer naar je ritsen wijst. Beste overlap

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens jongens wat een simpelheid op dit forum.

 

Als 1 kant van je tent lang is, en de andere zijde kort. Ga je dan breed schijnen op de korte kant?

Ik dacht dat deze vraag een 1 april grap was. :likken:

Een 240 tent is toch vierkant? :huh:

De TS heeft het niet over een 240L/240W en hij heeft ook de afmeting van de tent niet genoemd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maakt niks uit hoe je ze ophangt, je hebt altijd wel overlap uitgaande van een 240W tentje en mocht je een 240 hebben dan hebbie iets vergeten te kopen/ uit te pakken en ophangen misschien want 2 kappen op 240 is beetje krapjes of ga je op andere helft tentje loungen, muzak en gezelli vd planties, roseetje erbij :punk:

 

Bij mij trokken de wanden vd 240W in de breedte zover naar binnen dat ik minder dan 1mtr over hield met een 1000m3 buisfan en passief aanvoeren en dat dekte de Adjust die ik toen nog had prima, de wanden bollen altijd dus je houdt nooit de strak gemeten buismaten over aan belichtingsoppervlak.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens jongens wat een simpelheid op dit forum.

 

Als 1 kant van je tent lang is, en de andere zijde kort. Ga je dan breed schijnen op de korte kant?

Ik dacht dat deze vraag een 1 april grap was. :likken:

Een 240 tent is toch vierkant? :huh:

De TS heeft het niet over een 240L/240W en hij heeft ook de afmeting van de tent niet genoemd.

 

als het over een 2.40x240 tent gaat denk ik ook dat het een 1 april grap is. wel een mislukte omdat het de afmetingen niet heeft genoemd

mijn antwoord slaat op een 1.20x 2.40 uiteraard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...