Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ganjafarm27

Kweekverslag Af Royal Ak En Af White Whidow, Tips?

Recommended Posts

Hallo,

 

ik ben voor mijn eerste keer begonnen met 2 AF's, AK-47 en white widow. Ze zijn nu een week uit de grond en ze staan onder een T5-buis 21 watt op ongeveer 5 cm afstand. Ik heb een HPS 600W klaarliggen voor de bloei.

 

Ik wil ze zodra het weer het toelaat overdag buiten zetten en 's nachts weer onder de lamp. Zouden jullie mij kunnen vertellen hoe ze het doen en of het ergens beter kan?

IMG 1791

IMG 1790

IMG 1787

IMG 1786

 

Ik ben ook erg benieuwd wat ik hier ongeveer uit kan halen, iemand een idee?

 

Alvast bedankt!icon_e_smile.gif

Edited by Ganjafarm27

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhhm overdag buiten en snachts onder de lamp? dus de plant krijgt geen rust..

 

als je toch al een hps 600w hebt kan je hem beter onder de lamp houden, en dan gewoon poosje groeien onder 18/6 en overschakelen op 12/12

naar buiten heeft weinig in tenzij je een paar maanden extra tijd wilt investeren

 

wat je er af haalt ligt aan jou, hoe je je planten verzorgt en wat voor voeding.

alles is mogelijk van 5 gram tot een kilo..

 

ik hoop dat je in ieder geval een hokkie met filter en afzuiger dr bij hebt?

 

succes in ieder geval, en leer vooral van de fouten die hier al gemaakt zijn door andere door veel te lezen lezen en nog meer lezen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi jaap,

 

ik dacht gelezen dat hebben dat autoflowers vrijwel geen rust nodig hebben, vandaar dat ik ze nonstop onder licht wilde houden.

 

ik heb helaas geen geld voor een filter en afzuiger maar ik heb wel een hok eromheen gebouwd met reflecterend materiaal aan de zijkanten. alle tijd die ik overheb stop ik in lezen;)

 

Ik wilde ze nu eigenlijk voorgroeien onder deze TL-lamp en zodra hij sterk genoeg is en het weer wat beter is gewoon buiten zetten, maar ik weet nu niet zo goed meer wat ik moet doen.. Zou je mij kunnen vertellen wat het slimste is?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...