Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Paperchaser

Opzoek Naar Een Goede Vaporizer !

Recommended Posts

Paperchaser ik weet geen goede voor normale hasj "afgaan/marc" en de ice wax "Hasj" wat ik gebruik is het zelfde als BHO/olie dus full melt.

 

 

Wat ik wel eens doe is de wiet grinden dan een beetje in de damper daar dan afgaan of marc "fijn gemaakt" erop en dan wat wiet en zo damp ik dan.

Kan ook met olie.

Probleem met dat soort hasj is dat het meestal niet echt full melt en kan dus en plakkerig resten achter blijven.

 

Maar wat voor soort olie en hasj maak je?

 

 

Supertramp was een 5 gram nug small street run, even in Amsterdam.

 

BFP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet het laatste nieuwe, maar de temperatuur is instelbaar en hij kan alles aan: de arizer solo. Heb hem al een tijdje en werk perfect met wiet. Voor vloeistoffen is er een apart onderdeel megeleverd.

 

http://azarius.nl/vaporizers/portable_vaporizers/vaporizer_arizer_solo/

 

Werkt prima, alleen de smaak valt me wat tegen in vergelijking met een joint. Maar ik kan niet vergelijken met andere vapes... Hoe ervaren de andere vapers dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het probleem waar ik tegen aan loop met alle arizer vaporizers is dat het geen super krachtige damp kan produceren.

Die Arizer Extreme Q van ze was voor mijn de grootse miskoop helaas.

 

 

BFP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een mighty fan boy.

en arizer kan daar niet aan tippen en deze is portable.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede tot rond de 100€ ?

Liefst klein en portable

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook de plenty van storz en bickel! Top apparaat..check YouTube maar eens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb momenteel enkel de Flashvape, die ik ooit voor een prijsje op de veiling van Azarius gekocht heb, slechts 46 EUR :). En de stage 2-set waardoor dit een convectievaporizer wordt was inbegrepen. Binnen enkele seconden kan je dampen omdat de vaporizer snel opwarmt. Nadeel hier aan is dat er wel een leerproces is waar je door moet om volledig onder de knie te krijgen hoe het ding werkt. Als je de knop te lang indrukt kan er immers ontbranding plaatsvinden. Ik had hem een hele tijd niet gebruikt, maar ben nu weer helemaal fan van vaporizen. Ik heb nu wel door hoe de Flashvape juist werkt en kan er nu mooie damp mee produceren en een lekkere cleane high creëren:p.

De vaporizer is echter een beetje te log om mee te nemen en daarom ben ik nu aan het uitkijken voor een andere. Enkele voorwaarden zijn: instelbare temperatuur(hetzij in graden of verschillende niveau's), convectie, klein en compact,geen butaan...En natuurlijk moet de kwaliteit van de damp goed zijn. Ik rook geen concentraten, dus als de vaporizer geschikt is voor kruiden, dan is dat voldoende. Penvaporizertjes vind ik ook maar niks.

Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar de Arizer Air. Heeft iemand hier al ervaring mee? Hij is compact, convectie, een design dat me aanstaat en naar verluid ook een kwaliteitsvolle damp. Sommigen melden echter dat de vaporizer soms nogal last heeft van 'drag' tijdens het trekken. Dat zou bij de Solo ook al het geval geweest zijn, maar nu minder. Iemand daar meer informatie over?

Meer dan ongeveer €250 wil ik er momenteel niet aangeven, maar misschien kunnen jullie me nog op andere gedachte brengen. Is die Crafty of Mighty nu écht het extra geld waard tegenover een Arizer Air of andere kwaliteits-vaporizer?

Verder iemand ervaringen met de Flowermate(en welke serie?)Firefly, Alfa of Pinnacle Pro?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat mij betreft is er maar één echte en das de vulcano. Loopt idd wel moeilijk in je binnenzak. Heb zelf die arizer v tower maar vind k ook kudt.

Heb koeielongen dus met die balon van vulcano kende lekker klappen.

Is ook de enige waarbij je je echt patient voelt met die zak aan je giechel. :D

 

Suc6 en laat ff weten hoe het afloopt want moet ook eens aan de pocket.

Edited by Fl13r3flu1t3r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, die Vulcano zal vast wel een top item zijn, maar het is dus niet wat ik zoek:p.

 

Twijfel intussen nog altijd, hopelijk zijn er hier nog enkelen die één van de portable vaporizers bezitten en hun mening willen delen. Ben vooral benieuwd naar de Arizer air(en het verschil met de solo) en de Alfa.

 

Zojuist weer m'n flashvape gebruikt en ik blijf het toch ook wel een top ding vinden. Zeker als je het leerproces hebt doorgemaakt om er perfect mee te verdampen:p. Iemand die deze ook in huis heeft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rock fever!

 

Ben een oud lid en ben speciaal voor jou even ingelogd.

Waar rook is is vuur, als sommige spreken over een "draf" ..is 250 euro veel geld.

 

als je werkelijk zoveel geniet van het dampen...yolo! Rock fever! Ga dan voor de mighty.

Die crafty is miss ook wel wat voor je maar dan moet je er goed op letten dat hij compatible is met je phone.

 

Ik heb zelf de "migthy" ronduit topspul!

Dat de vulcano niet in je binnenzak past hebben ze goed begrepen vandaar de kleinere broertjes.

 

Ga nog even door met flashvape en koop meteen iets waar je 100% zeker tevreden over zal zijn.

 

Mail de leveranciers en vraag om een korting, dan kom je al aardig in de buurt van je te besteden bedrag.

 

Greats

Tette

 

Yeah!!

Edited by dentette

Share this post


Link to post
Share on other sites

zag eerder al een keer deze staan

 

Free-shipping-digital-vaporizer-Digital-Herbal-And-VP-100-Aromatherapy-Herbal-Vaporizer-Vaporiser-Wooden-Box-Free.jpg_220x220.jpg

 

Ziet er een beetje uit als een soldeerstation maar voor dat geld ben ik aan het overwegen of deze eens te proberen.

Op youtube staan reviews en deze zijn vooralsnog best positief.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef 1 advies Sublieminator vaporizer....kijk t en huiver.

Kost even wat maar mannnn wat een cleane vape en wat een hit!

1x uit mogen roken en ik hou niet eens van vaporize, ik heb de vaporizer van evert de verdamper en ik vind het net gebakken lucht.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo de knetter! 400 euro.....250 euro voor een vaporizer? Persoonlijk vind ik dat veel geld voor af en toe een lekker rokertje :P. Binnenkort wil ik ook zo'n elektrische joint kopen en waarschijnlijk wordt dat een ago g5 deze kost iets van 35 euro. Het zal waarschijnlijk niet zo goed zijn dan een apparaat van 400 euro maar ja :P

 

cheers :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na lang twijfelen en nadenken (en ook vergeten:P), heb ik me toch een nieuwe vaporizer gekocht. Toevallig was er een leuke sinterklaas/kerstmis deal op een bepaalde site waar ze 30% korting op alle artikelen gaven en 20% op vaporizer. Een ideaal moment dus omdat de prijzen van vapes overal ongeveer hetzelfde zijn(binnen Europa) en ze niet snel kortingen geven op deze dingen.

Uiteindelijk toch maar besloten om de Alfa van Goboof te kopen, en niet de Arizer AIr of Crafty. Deze waren ook al niet meer beschikbaar, en de Alfa is toch nog een stuk goedkoper hoewel uit de vele reviews blijkt dat die niet moet onder doen voor een Arizer. De Crafty zal qua (damp)kwaliteit nog wel beter zijn, maar voor mijn budget ook een beetje te duur. De Alfa kostte me nu EUR 136, wat nog ruim binnen mijn budget lag. Het was ook de laatste die ze in stock hadden. Ik mag de site hier vast niet vermelden, maar voor zij die het niet kunnen raden, mogen we altijd mailen. De Firefly enz. is nog altijd te koop voor een zeer aangename prijs.

 

Qua design en uiterlijk bevalt de Alfa me zeer. Echt een heel compacte vape die makkelijk mee uit kan nemen. Het design is simpel, maar dat zorgt er ook voor dat het allemaal niet zo opvalt.

Qua gebruik is het best wel even wennen voor mij omdat ik gewoon ben van volledig zelf te bepalen hoe lang er verhit wordt met m'n Flashvape. Ook is deze vape conductie ipv convectie. Daar was ik eerst geen voorstander van, maar ik moet zeggen dat het goed meevalt. De Alfa heeft drie standen (Lo,Mid en Hi) en dan nog twee andere functies A/T en A/P. Die verhogen de temperatuur automatisch na verloop van tijd of per trekje dat je ervan neemt.

Tot nu toe heb ik alleen de Lo(190°C) en Mid(210°C) gebruikt, en ik kan al wel vertellen dat je die Hi(220°C) weinig nodig zult hebben, want dat is waarschijnlijk te heet voor je cannabis. Het duurt ongeveer 30 seconden om op temperatuur te komen, wat dus echt niet veel is. Heel makkelijk in gebruik met het lampje dat aangeeft wanneer ie op temperatuur is. Op de laagste stand is de smaak werkelijk subliem. Er is iet énorm veel damp te zien, maar ik denk dat je zelf op deze laagste stand gewoon volwaardig high kunt worden. Als je van meer damp houdt, dan kan je hem op mid zetten, maar ik merkte direct dat de damp dan sneller gaat prikkelen in de keel. Na de sessie zag de wiet bruin, maar er heeft zeker geen verbranding plaatsgevonden. Wel was de wiet iets donkerder dan wanneer ik hem zou dampen in de Flashvape, maar misschien deed ik het daar ook niet goed;). En zoals met alle vapes doe je met een klein beetje paf veel. Het enige nadeel is dat het mondstuk vrij heet wordt na verloop van tijd, maar daar zijn natuurlijk oplossingen voor(niet op de vape laten steken als je niet teugt bijvoorbeeld).

Ik heb hem ook al 'aangesloten' op de nieuwe bong(honeycomb perc en drum diffuser) die ik had besteld bij diezelfde site en ook dat ging uitstekend. Dat is een andere oplossing voor de hete mondstuk:P.

 

Ik ga hem zeker nog meer gebruiken om een duidelijker oordeel te kunnen vormen over deze vaporizer, maar voor dit geld is het echt wel een uitstekend stukje technologie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...