Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

criticalwidow

9 Amnezen Onder 1000 Watt Op 1,44M2

Recommended Posts

Stiekem volg ik je al een tijdje, moest toch kijken hoe het tuintje van mijn oude maatje ging.

Doe eens een update kerel ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ouwe half-pipe meester :wave:

 

 

Het is inderdaad weer tijd voor een update met allereerst de foto's:

 

 

gallery_27271_18009_2035433.jpg

 

 

gallery_27271_18009_5548260.jpg

 

 

gallery_27271_18009_3165149.jpg

 

 

gallery_27271_18009_891449.jpg

 

 

gallery_27271_18009_2609696.jpg

 

 

 

We zitten alweer in week 5 op 12/12 en op zich gaat het wel goed :icecream:

 

Ik heb tot de dag van vandaag geen beestjes meer gezien op de planten. Maar ik heb wel een fout gemaakt met sproeien :rolleyes:

Doordat er een klein beetje paniek in "de tent" was ivm met die krengen heb ik een keer gesproeid vlak voor de lamp aan ging!

Ik weet het ..... :rtfm: maar deze fout maak je ook geen 2de keer meer natuurlijk maar daardoor zijn dus sommige bladeren verschroeid en zijn de puntjes verbrand.

 

Ze krijgen nog steeds om de dag een plens water van onderen én van boven met daarin minimale bloei voeding en ben ook gestart met de PK booster.

Ik heb de lamp even terug gedimd naar 1000 watt ivm de warmte van gisteren.... want wat was het lekker weer hé gisteren?

 

 

 

See Ya :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap dat je dan sproeit, maar waarom liet je daarna de lamp niet opstarten op bijvoorbeeld 600w voor het eerste uurtje om hem daarna weer op 1000/1150 watt te zetten.. kunnen ze even rustig drogen ipv volle hitte en geweld erop, werkt super!

Wel na het spuiten je afzuiger hard zetten zodat de LV niet te hoog op loopt, anders verzadigt je koolstoffilter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die tent is mooi vol gekomen CW, mooie toppen in de maak ook.

Fijn ook dat je de beestjes hebt weten tegen te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppen heb je daar te staan en wat een kerngezonde planten. Dat wordt vast lekker paffen bij de Zevenhuizerplas over een paar weken! :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=IDYHUy270qU

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je het dan over de plassen bij ons,

of daarginds helemaal Dilago??

 

Maar ziet er goed uit CW

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Tw!tchy: Aan die info heb ik nu niets meer hé :whistle: Ach ik zei al..... dit gebeurd gebeurd mij geen 2de keer meer ;)

 

@ Krasi: Thanks sensei! Ik zag dat u ook niets te klagen hebt hé? :rolleyes:

 

@ Dilago: :blink: Paffen langs de waterkant oké, maar wel zonder die afschuwelijke herrie <_< :P

 

@ Predator: Ik heb niets meer vernomen dus ik neem aan dat het gewerkt heeft :tu

 

@ Rocker: Ik denk dat hij bij ons bedoeld ouwe ^_^

 

 

Topic:

 

 

Ondanks de mooie plantjes zijn wij in huize critical in rouw! Onze kat is dinsdag overleden en we hebben het hier nog steeds moeilijk mee....

De kat kreeg dinsdag een epileptische aanval (wat echt een afschuwelijk aanzicht is) waarna de arts hem wat kalmerends gaf om hem uit die aanval te krijgen.

We stonden op het punt om hem weg te brengen ter observatie naar het dierenziekenhuis, maar al aaiend is hij toch op 11 jarige leeftijd in onze armen overleden :cry

 

Ondanks dat dit een wietforum is kon ik het niet laten om dit te delen. Ik weet zeker dat er tussen ons veel dierenliefhebbers zitten die weten hoe ik me eigen nu voel...

 

 

gallery_27271_18009_6990.jpg

 

 

 

Rust zacht lieve kitty

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte man! :ph34r:

 

 

Ik heb er vast overheen gelezen maar dit is toch geen Amnees?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

indd sterkte man!

 

maar ik zie hier eerlijk gezegd ook geen amnesia haze in lijkt eerder een pp of zo :huh: vandaar miss ook die groei problemen in het begin amnees trekt meestal altijd lekker door wat we hier totaal niet zagen en voor jou ook een raadsel was.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man ziet er goed uit

alleen jammer dat ze wat aan de kleine kant zijn lijkt mij tog geen amnees eerder een kruising

 

sterkte met je verloren familie lid

 

 

grtz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt heren :tu

 

 

En ja dat het een witsoortje is ipv een haze heeft ook door mijn hoofd gespookt. Ook met name doordat mijn stekkenboer met 20 stekken aankwam ipv 5 zou het misschien kunnen dat ik de verkeerde bestelling heb gekregen :wtf: . Toch ben ik niet helemaal overtuigd dat het een witsoortje is omdat de bladvingers smal zijn ipv breed.

Voorheen toen ik nog met zaad kweekte en voor indica's koos kwam de bloei er ook pas veel later in dan met een haze soortje....

 

Woensdag staan ze 6 weken in bloei en dat zou dan betekenen dat ik al bijna moet gaan spoelen...... We zullen zien!!

En ach mocht het PP zijn en ze is klaar, ken ik mooi weer opnieuw beginnen :whistle:

 

Het wordt denk ik toch tijd om mijn eigen stekken te snijden om er dan zeker van te zijn dat het ook amnees is (of hij met weer een fout maken! :rolleyes:)

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je het dan over de plassen bij ons,

of daarginds helemaal Dilago??

 

Maar ziet er goed uit CW

Ik verwacht hem hier niet in de plassen, dus ik bedoelde dat modder gat daar. :P

 

Ondanks de mooie plantjes zijn wij in huize critical in rouw! Onze kat is dinsdag overleden en we hebben het hier nog steeds moeilijk mee....

De kat kreeg dinsdag een epileptische aanval (wat echt een afschuwelijk aanzicht is) waarna de arts hem wat kalmerends gaf om hem uit die aanval te krijgen.

We stonden op het punt om hem weg te brengen ter observatie naar het dierenziekenhuis, maar al aaiend is hij toch op 11 jarige leeftijd in onze armen overleden :cry

 

Ondanks dat dit een wietforum is kon ik het niet laten om dit te delen. Ik weet zeker dat er tussen ons veel dierenliefhebbers zitten die weten hoe ik me eigen nu voel...

Sterkte broeder, ik ben ook een kattenliefhebber dus ik weet wat je voelt. :(

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha Dilago liever hier in de modder spelen dan langs de open riolen slenteren :likken:

 

 

En ook jij bedankt broeder ;)

Edited by criticalwidow
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt heren :tu

 

 

En ja dat het een witsoortje is ipv een haze heeft ook door mijn hoofd gespookt.

..

Woensdag staan ze 6 weken in bloei en dat zou dan betekenen dat ik al bijna moet gaan spoelen...... We zullen zien!!

En ach mocht het PP zijn en ze is klaar, ken ik mooi weer opnieuw beginnen :whistle:

 

 

Hoe ruikt het in jouw tent? Die 9 weker coffeeshopamnees (eigenlijk SSH volgens sommigen) heeft zo'n typische geur, die herken je echt direct... PP ruikt ook weer totaal anders

 

 

 

En nog gecondoleerd met jullie kleine vriend :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rodja:

 

Idd .... als ik je nu vertel dat als ik mijn tent open rits ruik ik (nog) niks. Je zou zeggen dat als een witsoortje 6 weken staat dat je wel wat mag ruiken neem ik aan.... Maar als ik met mijn vingers in een topje knijp ruik ik toch echt haze. Ik ga er gewoon nog steeds van uit dat het een haze is!

 

De amnees die ik normaal heb is met 10 weken klaar. De stekkenboer waar ik ze haal heeft ook maar 2 soorten.... PP en Amnees dus we zullen het meemaken.

En wat jij zegt over de SSH komt me bekend voor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

PP is ook een sativa dominante soort. En is meestal klaar in 9.5 weken. Dunne bladvingers en een haze geur. In de shop is PP meestal te vroeg geoogst en daarom is de smaak ronduit vies maar als je haar gewoon normaal afbloeit is het zeker een lekkere roker.

 

Sterkte met het verwerken van jullie verlies.

 

greets Tita

Share this post


Link to post
Share on other sites

High!

 

 

@ Tita: Bedankt voor de info maat, maar ik ben er nu zeker van..... het is gewoon haze ;)

 

 

Ik ben een paar dagen te laat voor een update maar met dit weer zit ik dus langs de waterkant ....

A.s. woensdag staan de plantjes 7 weken in bloei en de toppen beginnen al lekker te ruiken en aan te dikken....

De vergeling op de bladeren komt, zoals ik al eerder zei door het besproeien voordat de lamp aanging :rolleyes:

 

 

gallery_27271_18009_909485.jpg

 

gallery_27271_18009_228865.jpg

 

gallery_27271_18009_2198994.jpg

 

gallery_27271_18009_3637029.jpg

 

gallery_27271_18009_5668880.jpg

 

 

 

Ze krijgen gewoon om de dag minimale voeding mee: BAC bloei en booster

Ik ben ook geen beestjes meer tegengekomen dus dat zit gelukkig ook goed ik ben dus tevreden B)

De lamp staat nu op 1000watt en heb (nog) geen warmte problemen.

Na deze ronde ga ik alles even opruimen schoonmaken/ontsmetten om in dit kamertje een halterbank neer te zetten, want dit speklapje moet even gaan trainen :showoff:

 

 

 

See Ya! :wave:

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt net een raketlanceerbasis met al die dikke monsters! Lekker man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie knotsen Critical, goeie ronde hoor.

 

Ik vind de hoogte wel mooi zo, zeker met die 1000 watt peer erboven. Ik persoonlijk zou het volgende ronde precies zo weer doen.

 

En sterkte nog met het verlies van je kat, weet hoe het voelt, het is toch na al die jaren een familielid waar je aan gehecht raakt.

 

 

Grtz,

El oro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt peeps :tu

 

 

Het heeft bij mij ook de wauw factor hoor :D

 

 

@ Jack:

 

Je hebt gelijk man..... Er zitten denk ik 2 of 3 amnezen tussen en de rest is pp na een grondig onderzoekje :shifty:

Eigenlijk best wel dom van mezelf dat ik dat zelf niet ziet (of wilt zien) :rolleyes2:

 

@ Preda:

 

 

Ik geef ze 18 a 20 liter om de dag van onderen water en tussendoor ook nog een litertje van boven. Ik heb er voor gekozen om deze keer niet met een blumat te werken en gewoon de potten op te tillen. Door even met de vingers te voelen weet ik ook of ze te nat of te droog staan.

 

 

Woensdag staan ze 8 weken en ik geef nu alleen nog maar water en wil er een eind aan breien na 9 en een halve week ook ivm met de spint die terug is gekomen.

Ook ben ik een beetje bang voor rot dus ik hou het vanaf nu wel allemaal extra goed in de gaten..... Foto's volgen later wanneer ik zin heb, want nu ga ik lekker vissen :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's :likken:

 

 

Toppen zijn echt dik..... :dribble: Petje af voor diegene die zagen dat het (sommige) geen amnees is :whistle:

 

 

gallery_27271_18009_3874410.jpg

 

gallery_27271_18009_2082995.jpg

 

gallery_27271_18009_3504984.jpg

 

gallery_27271_18009_1962812.jpg

 

gallery_27271_18009_2663612.jpg

 

gallery_27271_18009_1633609.jpg

 

 

 

:wave:

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...