Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Outdoormagic

Homebox Clonebox, Wat Voor Licht En Afzuiging?

Recommended Posts

Hallo allemaal!

 

Ik ben van plan mijn hobby deels naar binnen te verhuizen maar ik weet nog niet helemaal van hoe of wat.

Mijn oog is gevallen op een HomeBox CloneBox. Het model spreekt mij vooral aan vanwege de grootte.

Het is namelijk een tentje van 125x65x120, dit formaat past prima op mijn kamer en is groot genoeg om mijn buitenplanten in voor te groeien of om er een SCROGavontuurtje in te beleven.

Nu zit ik alleen met een paar vragen.

Wat voor licht zal/kan ik er in hangen? HPS en LED gaan hem al niet worden vanwege de hitte van een HPS en de prijs van de LED.

T-neon setjes zijn qua maten "perfect". Hier zou ik er zo'n 4 van in kunnen hangen.

TL zou ook kunnen maar ik vind het allemaal maar verwarrend met verschillende soorten en dit kan best prijzig worden qua onderdelen en alles. Ook ben ik niet bepaald een knutselbeest op het elektronisch gebied...

 

Wat voor afzuiging zou ik er in kunnen hangen?

En wat heb ik hier allemaal voor nodig?

 

Ik hoor graag van jullie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 T-neon setjes? Kan je er net zo goed Hps in hangen... Aanschaf nog goedkoper ook.. En die 4 T-neon's brengen net zoveel warmte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm klopt inderdaad. Just saying, ik denk dat ik met 4 T-neon betere lichtverspreiding heb dan met een HPS. Voor scrog maakt de dieptestraling van de HPS niet super veel uit, toch? Maargoed, daarom vraag ik het dus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou voor Tneon gaan,2 stuks van 2x75watt.

En als je hem op je kamer zet zowieso een softbox.

Anders erger je je kapot aan die herrie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...