Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bloomhut

mijn eertse kweekje

Recommended Posts

hallo!

 

hier zijn dus enkele foto's van mijn eerste kweekje, het is binnen en onder een 400 watt hps lamp.

Ik vind ze er toch wel mooi bijstaan alleen jammer van die vreemde vlekken?weet iemand wat dat is? is het gevaarlijk?

en hoelang het nog hoeft te bloeien vooraleer de oogst. misschien heeft iemand ook het talent om de te verwachtte hoeveelheid te gokken? Omdat het men eerste kweek is het ik er voorlopig nog geen goed zicht in...

Het is de varieteit early special, ik heb deze buitensoort gekozen omdat ik dacht dat het wel simpel om te kweken was en vroeg klaar. Ik heb het van een zaadje zo rond eind juli.

Tips zijn natuurlijk meer dan welkom

 

(sorry dat die foto's misschien soms onduidelijk zijn en ook op hun rug, maar weet niet echt hoe te veranderen)

 

anyway hier is de link:

 

http://heylen2640.tripod.com

 

hartelijk dank :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
je hebt er toch stekken van genomen he

nou ja, twee maar die heb ik weg gegeven. moets ik dat dan?

 

Ik wil na deze oost toch niet meer verder met early special, ik denk dat ik dan ga

voor NLX, Blue mystic of lowryder.

maar er is dus niets mis met die bladeren? of is het niet helemaal duidelijk. wat wel opvalt is dat het alleen op enkele blaadjes vanonder is, voor de rest zijn de bladeren perfect in orde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is dit geen symtoom van spint?

Heb je de onderkant van je blaadjes al is afgezocht naar beestjes?

Had net dezefde puntjes toen er spint op zat.

nee ik heb geen witte vliegjes gevonden hoor zelfs niet met een vergrootglas, wat ik wel zag waren allemaal hele kleine zwarte puntjes? Niemand iets soortgelijks meegmaakt?

 

en weet er echt niemand hoe lang het nog moet bloeien, ik begin namelijk al te watertanden, ook al is het niet veel

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat spint kleine witte vliegjes zijn hoor.

Volgens mij waren al die zwarte puntjes juist de beestjes ( of vergis ik mij? ).

Dacht eerst ook dat het gewoon vlekjes waren tot je het is nouwlettend in het oog houd dan zie je dat die zwarte puntjes zich voortbewegen. Het waren kleine harige beestjes. Maar heb direct alles verdreven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij nader bekijk is het spint? het is toch wel wit hoor en het beweegt :verrygood

 

wat moet ik nu doen?

 

kan ik nog iets doen?

 

HELP!!!

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Probeer eens te..

 

ZOEKEN. Met de zoek functie!

duizend maal mijn oprechtte excuzes had er gewoon niet aan gedacht hoor.

 

...

 

ach ja bedankt voor de tip! jij bent lief! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een lookmix doet wonderen, maar de plantjes staan al in bloei, dus zou ik nu toch niets meer beginnen sproeien.

Een optie is roofmijt bestellen!

ja dat zou ik wel willen maar het probleem is dat ik het hier echt nergens vind, kan ik het niet via het internet ofzo bestellen

 

ik heb wel bij mijn plantje wat tabak met heet water gezet, ik had zo ergens gelezen dat dit zou werken, nouja kwaad zal het toch niet kunnen, toch?

 

is er dan echt geen ander product waarbij je niet hoeft te sproeien en ook anders dan roofmijt? een soort poeder ofzo?

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Nee :verrygood

 

Dat is te laat, preventief moet je es kijken naar "neemolie" (spreek uit: Niem-O-Lie :P engels! ). Is geen gif en natuurlijk. Zoeken doe je zelf wel zie ik. :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...