Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

discussies , een knuppel in het hoenderhok ...

@wiet61

ik had het erover te oogsten wanneer ze rijp zijn ,november zal er wsl wel bij zjn ,.

@Johnny_Sack/lufthegreenstuf

de toppen die ik oogst ,zijn in mijn ogen solide genoeg

ze zijn verkruimelbaar met de vingers en de meest fluffy is gedroogd indrukbaar voor 75% en de compactste voor 45%

fluffy toppen voor de knoeiharde indicalover, compacte toppen met open structuur voor mij

@lufthegreenstuf

ik heb enkele jaren geleden eens wat deense genetica geprobeerd : wat vroeger, zeker niet rotbestendig , rare smaak(henkes lolland ,bah niet te roken)

maar heeft mij zeker niet overtuigd ,ik was toen enkel tevreden over royal dane.

dit jaar zitten er enkele canadese nieuwkomers bij , misschien dat die vroeger zijn

voor de rest laat ik het bij het voor mij bekende

de novembers zijn idd +80sativas

 

@HacktheSystem

zeker doen , met sativa's hack je het (rot)system ;)

mooi soort s5

succes met de grow

 

greetz,

 

Maas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je al lang meeloopt was ik al achter, zag toevallig nog wat posts van je in een oud topic.

 

Die toppen die je poste zien er prima uit man, ben zeer benieuwd. Mensen met een iets andere aanpak maken het alleen maar intressant en kunnen we nog veel van leren.

 

Dat die Deense shit troep is is wel duidelijk. Al zit ik nou een GG2 x GG5 te roken, eerlijk spul. Ruikt en proeft naar limoen maar dan iets zoetig.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Maas, welke Sativa dominante soorten ben je van plan te zetten, moet ik denken aan Amnees?

Share this post


Link to post
Share on other sites

en welke soorten dat gaan zijn

dat laat ik nog even in het midden

 

alles op zijn tijd

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zo mysterieuzer ver de zaden e soortrn. Deel je kennis nu iedereen nog aant shoppe is???

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ozzoes, als ik jou was zou ik ook een paar Sativa dominante soorten in je kas zetten. Misschien wel een paar meer ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik zal ook eens een haze kruising gaan zetten op een spot ,de kruising van canna ,s5-gg2 ,ik ben benieuwd wat dat word .

mvg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb 1 x voor de grap een amnees stek die over was

buiten voor het raam gezet

ook ergens halverwege november geoogst

gek genoeg geen rot

het waren geen dikke vette toppen

klein maar wel redelijk compact

en een lekker fris citrus haze geurtje eraan :)

zonder afdakje

door weer en wind

het jaar daarop 2 stekjes die overwaren in de tuin bij een vriend

zelfde verhaal

heb de jaren daarop geen amnees meer buiten gezet

omdat ik te druk was met enkele binnen soorten buiten in de tuin

wat een paar x een fiasco is geweest

en een paar x goed =gegaan

dit jaar wil ik de heribei eens in de tuin gooien

zodra die weer verkrijgbaar is

en misschien en paar auto s

geen zin in verduister praktijken dit jaar :)

geurilla kweken heb ik niet echt tijd voor maar vind het wel leuk om te volgen hier

ben benieuwd naar je (sativa)strains en hoe ze het doen

Edited by chucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik de ruimte had zou ik ook wel een keertje Amnees buiten willen zetten maar dat is hier niks waard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die komen er ook zeker dilago!

De ssh deed het bove verwachting goed dit jaar geen herhaling echter.

 

Heb zo ie zo leuke sativa dominante autos er bij zitten zoals gambya ryders maar ook wat moois van stitch en wat leuks van Lbh om te testen. Regulier hoop ik ontzettend op lemon fizz en nog wa vroegs Qua sativas.

De hele dag zo suf als een garnaal van een vette indica is het nu ook nie echt, komt me productiviteit nie echt te goede zeg maar haha.

 

Met 2000m3 afzuiging ben ik wel iets minder bang vor rot als afgelopen jaar.

 

De indica en hybrides zijn ook weer van de partij hoor

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt allemaal goed k ben erg benieuwd naar die plant van 4 meter .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt goed Ozzoes! Ben heel benieuwd hoe het zal gaan met de afzuiger in je kas maar Indica's blijven rotgevoelig en zoals je zegt word je er slaperig van. Nee, ik persoonlijk zet ze niet zo gauw weer en houd het bij sativa dominanten zodat ik kan oogsten zonder wat weg te hoeven gooien. :)

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ben ook zeer benieuwd Dilago, Kan werkelijk niet wachten tot de eerste toppen verschijnen!

indica's prefereer ik toch hoor, maar pas als ik niets meer hoef te doen. Klussen na een dikke indica gerookt te hebben is voor mij persoonlijk niet zo'n succes, maar helpt vaak wel bij de pijn vanuit me nek welke overvloeit in kop pijn..

Daarbij ben ik een alles roker hoor:P Als de smaak maar goed is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik rook wel Indica als ik anders niks heb, maar heb liever Sativa. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey jongens allemaal leuk en wel maar hier heb ik noch mijn verslag enige boodschap aan

gelieve die dingen in de desbetreffende topics te plaatsen

 

 

reacties op ander volgen later

 

weing tijd nu

 

grtz

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

hey jongens allemaal leuk en wel maar hier heb ik noch mijn verslag enige boodschap aan

gelieve die dingen in de desbetreffende topics te plaatsen

 

 

reacties op ander volgen later

 

weing tijd nu

 

grtz

 

Hee Maas ,het is een forum ,ik weet niet of je het ziet ,maar ze hebben het over de sativa of indica ,je hebt het zelf aan geslingerd ,dus ze mogen hier over lullen .

Als ze niet reageren is het ook niet goed ,of wel .Je mag blij zijn dat ze reageren ,ik post ooit voor jan met de korte banaan lijkt het wel .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik reageer niet weer, ben ik heel makkelijk in, no problem. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik reageer niet weer, ben ik heel makkelijk in, no problem. ;)

Als hij zo begint zal hij weinig reactie krijgen ,ik stop er ook mee bij hem als hij zo doet ,en meerderen denk ik .Dadelijk komt hij mer de reactie ,ik heb het zo niet bedoeld ,ik vind dat je maar een grote mond hebt als je zegt dat er niemand meer mag reageren op iets wat hij zelf gepost heeft ,wie moet maas dan wel niet zijn ,is het somsminister opstelten ,die heeft nu tijd zat .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een bende

 

als ik dit verslag in retrospectief maak dan vermijd ik deze dingen

 

de komende foto's in mijn verslag worden tevens met vertraging geplaatst

en de eerste foto's komen er pas als de meiden oftewel 1 metertje groot zijn oftewel 7 internodes hebben

afgaand op wat nu allemaal gaande is zal dat sowieso zorgen dat ik weinig reacties heb

mij niet gelaten ,jongens

ik had ook geen verslag van +40 paginas verwacht

want dit/dat leest zich later minder makkelijk

 

gg , dat is toch guerillio gusto , kan niet slecht zijn , toch

heb ik zelf nog steeds niet gezet

 

één van de cupwinnaars die ik ooit gezet heb was Neville's Haze

enkel in 2000 en in 2005 is het me gelukt deze af te bloeien

dus een amnesia staat niet bij mij op het menu

wel tof dat ie het zo goed trekte bij jou Chuha

en natuurlijk veel werk dat verduisteren

heribei , al goede dingen over gezien

ik had zelf in 2011 ierdbei staan , deed het goed totdat maar drie weken constante vochtigheid,dat kon die niet aan

ik plant uitsluitend regulier zaad dus ik kom van het jaar wel eens wat kijken bij jou

en bij dat regulier zaad zit vrouwelijk zaad

ik ben nog altijd benieuwd hoe gefeminiseerd zaad het doet in de laatste twee bloeiweken

dus ik spring bij tijde bij jou wel eens binnen

 

idd dilago in de lage landen krijg je die niet fatsoenlijk afgebloeid

 

goed dat je er planten bij hebt staan die het beter doen dan verwacht , altijd leuk , die kunen de eventuele tegenvallers compenseren

die auto's zien er interessant uit maar ik heb het er zo niet op ,tof dat hetvoor jou/jullie wel loopt

die lemonfizz daarentegen ,prachtig dat je die hebt kunnen bemachtigen

ééntje die het pond ook voorbij kan ,dat verwacht men toch of niet

 

2000m³ afzuiging ,die hebben het over binnen ,oh nee , kas , te snel en verkeerd gelezen

trouwens , plantkas gebruikte zwenkventilatoren die constant afzogen en dat was voldoende tot mid oktober

ah ja ,vandaar misschien ,toch wel een silentbox gebruikt of woon je zo afgelegen?

je hebt wel aardig wat lopen man , geen licht tekort

 

die van vier meter zal een oude hollande thaise zijn

 

een leuke indica,die een lbovengemiddelde midoktober is,is masterkush en daar word je niet slaperig van :)

en de twee grote B mag ik natuurlijk niet vergeten

nu zullen er enkel al gedacht hebben aan big bud maar alles behalve die

Blue Berry en BubBlegum zijn indica's die hier wel doen wat ze beloven

ik kan niet functioneren op complete indicauitwerking en ik behoef een sativauitwerking met pijnbestrijding en 1 kuur pillen slikken wanneer het niet anders kan

vroeg in het leven al paar deuken opgelopen,door de jaren heen in sommige momenten te hevig geweest met blijvende gevolgen , och ja , iedereen loopt wel wat op , dat is het leven seg

 

a ja , mijn reactie daar , te snel gelezen

tsja , het staat er hè , ..ens kan vergi.. ,

reacties staan hierboven

 

ja , ik heb het nu tegoei gezien , da kan idd

ja , reactie is soms egt leuk , en die jan met de korte banaan, die deed het voor zijn hond ?

maar

niet reageren maakt voor mij eigenlijk niet uit

begin december laatste oogstfoto , met kerst totaal voor mezelf

wat budshots en eventueel wat smokereviews van postbedeelden

en zolang wietforum loopt kunnen mensen dan zien wat mogelijk is

geen moeite meer doen voor foto's nemen ,uploaden,schrijven

hoe ik dat doe dat zal ook niet erg duidelijk worden

maar dat het gaat dat zulllen de foto's laten zien

 

je ziet zelf maar wat je doet , geen probleem mee

 

dat jij hier bij mij stopt dat zou ik niet erg vinden.

en denken moet je steeds voor jezelf doen ,

ik vind dat jij veel leutert wiet61

iedereen mag zijn mening hebben en uiten

 

 

dingen zijn onvoorspelbaar , we zitten nu al op pagina drie

heel leuk en wel maar tegen dit tempo zit ik op dertig paginas voordat er een foto instaat

erg saai later

 

weet je wat , julie doen maar , tis een forum

ik kom van tijd tot tijd nog wel eens kijken en posten

 

grtz

 

grow ze

 

Maas

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Iedereen mag zijn mening hebben en uiten ,dan zeg je het goed Maas ,wat jij doet hebben er al zoveel gedaan ,denk je dat je het uitgevonden hebt ,de meeste gaan voor vroege soorten ,het is allemaal weersafhankelijk ,je kan praten wat je wil .

Idereen denkt er anders over ,en dat mag ,daarom graag niet iedereen op de plaats willen zetten .

Daarom is zo,n forum ,omdat iedereen er anders tegen aan kijkt ,je zult wel mooie toppen hebben gekweekt in het verleden ,maar dat heeft iedereen wel die er wat van kan en weet .

Ik zet ze zelf ook dit jaar maar ik heb er geen kijk op ,misschien veranderd het na dit jaar ,succes met je kweek .

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi zo en nee , ik heb niks uitgevonden , ik hou me algeruime tijd met zelfde bezig

welk weer ook , steeds geoogst , natuurlijk in een bagger jaar weinig wiet met gemiddelde kwaliteit en een een zonnige jaar bergen wiet voor jaren

dus dan hoefde ik de volgende jaren niet te kweken ,wat wel eens voorkwam

maar ondertussen is de bodem van de diepvries in zicht dus met schoon weer dit jaar zit die weer vol met lekkers voor tien jaar enne ... .

ja , iedereen kijkt er anders tegen aan

je hebt vorig jaar geoogst , dat is een goede start , je lange slungel in die bosplek duidt erop dat je te weinig direct licht hebt

met de jaren leer je anders aan te kijken tegen je plant en leer je andere spots te gebruiken

die bosplek is veilig en levert je x aantal gram op alleen staan ze daar ook wat uit de wind wat niet aan te raden is omdat de kans op schimmels verhoogt

en zouden slechte critters(non-herbivoren) je planten vinden dan zijn ze op zo een spot een vogel voor de kat

 

vandaar dat spotkeuze zo belangrijk is

niet alleen verborgen voor de medemens maar alsook zo optimaal mogelijk voor ons geliefd plantje

plant moet wind kunnen vangen ,een geschikte voedingsbodem hebben en zoveel mogelijk licht krijgen. (als je nu je spots gaat uitzoeken dan zie je waar de zon staat eind september)

op water kom ik wel eens later terug

 

en ik heb in de vrije natuur nog nooit enige bescherming gebruikt tegen konijnen,herten of reeën

het merendeel van de wiet/planten die ik ooit kwijtgeraakt ben komt door menselijk toedoen :

geript (door gevolgd te worden of bij verwijdering mais voor de paarse struiken)of gesnoeid

ik heb struiken gehad tussen de konijnenholen , struiken gehad langs boerenland langs de bosrand en ben daar ooit amper iets kwijtgeraakt

draad erond valt ook enorm op voor een eventuele boswachter, jachtopzichter, jager, bioloog , boer ,wietonbekende

het is geven en nemen en heel veel dieren zijn doodsbang van smerige mensen lijkt me

kom nou niet af met die uil die mensen aanvalt , die heeft gelijk ,die is dat spuugzat , ik zou ook ...

n

atuurlijk zullen er wat plantjes slachtoffer vallen maar dat is in mijn ogen verwaarloosbaar

heb je maar één plek diep verscholen en wordt die kaalgevreten dan is dat jouw schuld door maar een plek te hebben en de verkeerde plek gekozen te hebben

het is hoe je in de natuur staat wat voor mij ook telt

jaar na jaar zie je mensen zodra het op hun plantje of plant of planten aankomt dat op dat moment alles moet wijken en alleen hun planten tellen

ik vind dat triestig

ik vind dat als je dat wilt doe dat dan binnenhuis en rook die rommel dan zelf op

als je buiten kweekt moet je er maar tegenkunnen dat eens een insectje aan je plant knabbelt

de zieke plantjes worden levendig opgevreten en de gezonde , die leren zich te weren tegen insecten

en zo kan er een gezondere generatie verder gezet worden

zo doe ik het al sedert mijn eerste kweek

 

 

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

ik vind dat jij veel leutert wiet61

 

 

De pot verwijt de ketel...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Helemaal gelijk in het bos waren het lange slungels ,en dat komt dat ze niet zat direct licht krijgen ,en de wind kan er niet zo makkelijk doot waaien ,allemaal factoren die mee tellen ,en wat te denken van die klote denen ,zo ver ben ik al dat ik die nooit meer pak ,er zit geen potentie in ,er is veel slecht zaad op de markt .

Dan kan je beter net als jij zegt ,de goede oude soorten zetten ,beter goede wiet als die zooi die soms gekweekt word ,ik heb de fout zelf ook gemaakt ,ik dacht denen dat is oogsten ,maar nee hoor ,meer dan 75% is slecht en leverd flus ,de andere soorten leverde allemaal goede compacte wiet ,en dat is wat we allemaal willen .

En om in te gaan dat jij zonder gaas kweekt ,nou dat hoef ik hier niet te doen ,dan hou ik nog geen gram over ,het stikt van het wild hier ,schijnbaar word er niet meer zoveel afgeschoten .

En wat betreft insecten ,als ik vorig jaar niet gespoten had met neem olie ,en rondgestrooid heb met lavameel over de planten ,dat verjaagd ook insecten namelijk ,dan had ik ook niks gehad daar op die plek ,elk jaar komt er een soort insect ze vreten zelfs de grote stammen door ,weet ji toevallin welk insect dat doet ,je ziet het al aan de brandnetels die vreten ze ook door ,en dan na een week of twee zie er geen een meer die opgevreten word ,dus het is een insect die met een periode komt ,maar welke .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ maas en wiet61:

De spatie komt na de komma, en niet er voor.

Dan lijkt het ook wat minder op geleuter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die wiet zie ik iid niet ......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...