Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietkop

Blijft Een Plantje In Leven Op Kraanwater?

Recommended Posts

Nadat mijn vriendelijke buurman mij met de dood bedreigde omdat ik een joint rookte in mijn eigen huis.

(En omdat het blijkbaar legaal is om 1 plantje te hebben voor het raam in België) heb ik besloten om 3 autoflower zaadjes jack herer van royal queen seeds te kopen om hem de hele zomer te pesten met de geur die der vanaf komt. mijn hoop op opbrengst is miniem, als ik 3 tot 6 gram van alle zaadjes samen haal, ben ik al tevreden.

mijn woonkamer is aan de zuidkant, het is hier altijd nog rond de 22°C als ik smorgens wakkerword dus temperatuur zou geen boosdoener mogen zijn.

Nu is mijn vraag, blijven deze plantjes leven gewoon op kraanwater en als ze blijven leven gaan ze dan ook nog even hard stinken? :D

Of moet ik echt een dure ph-meter en ingewikkelde voeding gaan kopen om mijn buurman te kunnen pesten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ph meter is overbodig maar wat tomaten voeding van een action als je die in belgie heb kan geen kwaad word en ze alleen groter van en stinken nog meer ......succes :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraantjes water is iets te zuur om aan plantjes te geven, in jou geval zou ik nu een dan een goeie join roken

Voeding te kort gaan je plant zeker hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil op niemand z'n kop zeiken maar ik geef al mijn plantjes van begin tot einde enkel kraantjeswater...

je kan goede aarde maken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraantjes water is iets te zuur om aan plantjes te geven, in jou geval zou ik nu een dan een goeie join roken

Voeding te kort gaan je plant zeker hebben.

 

Kraan water is te basis dacht ik juist. Daarom zuur je het af

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet kweken om de buurman te pesten?

Dat geeft kwekers een slechte naam.

Kun je niets beters verzinnen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

en je wilt toch niet dat de petten kunnen gebelt worden lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

kun je niet gewoon praten met je buurman?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wijkagent wist mij te vertellen dat ik 1 plantje mag hebben als ik die niet onder een lamp zet.

En blowen doe ik bijna dagelijks dus dat is geen probleem van af en toe binnenshuis te roken.

Ik weet dat de buurman pesten geen prioriteit mag zijn, maar die gast bedreigd me met de dood omdat ik wiet rook in mijn huis, terwijl die ook gewoon kan op een normale manier een conversatie met me aangaan waardoor ik voor een oplossing/compromis zou kunnen kijken.

Ook had ik gedacht om misschien wat biovoeding te halen bij het heksenketeltje maar die tomatenvoeding van action lijkt me ook wel het proberen waard, als je me nu niet aan het uitlachen bent en ik het gewoon niet doorheb :D

anyways bedankt voor de reacties so far, sorry dat ik niet erbij gezet heb aan wie ik antwoord maar mijn pizza is klaar binnen enkele seconden

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee tomaten voeding werk prima ,is niet te duur de plant neem zelf wel wat het nodig je moet niet te veel gebruiken ja kan dure spullen kopen bij het hekesenketeltje ik kan niet in jou portomonee kijken ,gebruik het zelf ook ,de kippemests korrels van de action herbal of kruiden mest stof werk ook prima maar is meer voor buiten om je potten te verijken succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de tip wally, hoeveel tomatenvoeding geef jij ongeveer mee?

Is dit dagelijks of eerder 2x in de week?

Ik zal straks even een reisje plannen naar de actionshop :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...