Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
FoolOnTheHill

Nieuwe Minister Moet Nu Wietteelt Reguleren

Recommended Posts

Opinie: Opsteltens opvolger moet de wietteelt reguleren om de risico's te verkleinen en de politie te ontlasten.

Door: Jan Paternotte, fractievoorzitter van D66 in Amsterdam.

 

Lees het hier...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop ook echt dat het gaat gebeuren. Scheelt een hoop hobby kweek zorgen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien kunnen ze wat mensen die normaal plantjes in de container gooien, nu op het station inzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze het gaan regulieren dan ben ik blij waneer

elk huishouden 5 planten binnen mag afbloeien .

tot een max wattage van 600 watt

op 1,2 meter .

zonder inbeslagname bij ontdekking .

en moet de maximum hoeveelheid wiet ,

die je wettelijk thuis mag bezitten omhoog ,

:jump:

 

zolang de regering maar niet zelf gaat telen voor de shops

onder het mom van legaal leveren/regulatie

en de nederlandse bevolking bedrocan wiet moet kopen in de shops . :thumbsdown:

en wij onze wiet niet meer kwijt kunnen aan de shops. :thumbsdown:

 

de growhopwet terugdraaien,

en de achterdeur regeling versoepelen

zou ook al een goeie stap in de juiste richting zijn.

Edited by chucha
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmmm wat d66 bedoelt met reguleren is niet wat wij willen!

reguleren betekent niet legalisatie van de kweek voor iedereen! ook niet 5 planten. hou maar voor ogen dat reguleren gaat betekenen dat de overheid geld gaat verdienen en het voor ons gewoon verboden blijft. denk maar aan gemeente- of overheids-kwekerijen!

 

REGULEREN

 

1) Afspreken 2) Afdoen 3) In goede banen leiden 4) In de wet vastleggen 5) Leiden 6) Ordelijk doen verlopen 7) Regelen 8) Rangschikken 9) Schikken

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is al de tweede keer dat ik lees: dat de handel in hennep zaad ook verboden zou zijn geworden??/

 

heb ik iets gemist?

 

 

opiumwet zegt dit:

 

hennep

elk deel van de plant van het geslacht Cannabis (hennep), waaraan de hars niet is onttrokken, met uitzondering van de zaden

 

 

en in de nieuwe growshopwet staat eigenlijk ook niks over zaden...

 

 

1 op de 4 branden in grote steden lijkt me ook overdreven

 

 

 

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Defineer regulieren.

 

Ik ben er echt wel voor dat thuiskwekers gewoon lekker alles in de tuin mogen gooien, of in een kas , alle voeding bewatering e.d. erbij ..

Maar elke janlul met een lamp of hele kweekkast... Nee dankje, er zijn er zat die het niet goed zullen aan sluiten en brand veroorzaken. Lekker als dat je buurman.

 

Maar compleet legale kweken die puur natuur gaan, ja daar ben ik wel voor. Mij apart zet je hele hectares vol met planten.

 

Of doe het zo dat je met lampen mag kweken maar laat dit aansluiten door een prof, en 1x in t jaar een check oid (ja heel stom idee ik weet het) maar dat zorgt er iig voor dat niet elke idioot met goedkope kabels van de aldi gaat lopen kutten om vervolgens zn hele flat plat te branden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon terugdraaien naar gedoogbeleid iedereen blij.

 

Geen geouwewijf over rrgulerig door de overheid want kijk waar we nu zijn.

Is dat wat we willen?

 

Gedoogbelrid gaf ons alles, growshops en coffeeshops en nu zijn de growshops als

op de schop gegaan. Word wel erger wacht er maar op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van blokkade naar ruim baan voor nieuw cannabis beleid.

 

http://www.binnenlandsbestuur.nl/bestuur-en-organisatie/opinie/ingezonden/van-blokkade-naar-ruim-baan-voor-nieuw.9466459.lynkx#.VQK8jtfJzSR.twitter

 

Oplossing is natuurlijk simpel, het hele verbod, wat in essentie het hele probleem is, moet gewoon van tafel. Het moet net als met bier en wijn, je mag zoveel brouwen als je wilt. Maar als je het wil verkopen , dan moet je dat via de reguliere kanalen doen.

Dus of je aardappels of wiet in je tuin zet, dat zoek je lekker zelf uit. Ik kan je echter wel verzekeren dat aardappels niet te roken zijn.

 

Baas in eigen Brein!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

binnekort maar weer eens een mailtje naar me burgervader sturen ,zou best wel legaal willen kweken voor de gemeente en alles natuurlijk op non profit basis gewoon een net salaris en de eventuele winst voor de gemeente om deze te verdelen in diverse potje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand heeft wat te zoeken op jouw terrein en in jouw huis daar mag je zelf bepalen wat je uitvreet. Zeker als je niemand tot last bent.

 

Ik ga mijn vlam niet doven voor een ander omdat hij of zei het licht niet kan verdragen nooit van mijn leven.

Zou ff lekker worden hier.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks Reguleren !!! stelletje naive, van de werkelijkheid ?!!!!!!!

 

5 PLANTEN PER HUISHOUDEN MET 1 LAMP EN EEN VEILIGE INSTALLATIE ( DENK AAN DIE TNO KWEEKKAST)

 

Anders, BLIJFT ALLES HET ZELFDE ! (niemand wil overheidwiet oid of wat voor grapjes) heel simpel doorvoeren.

Einde problemen.

 

P.s wie nou al zielig en vragend gaat doen over 5 zaadjes verhaal , growshopwet etc.. etc.. die gene(n) is PARA. en heeft het niet BEGREPEN.

 

@ HackTheSystem, Keep the fire blazin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik acht het hoogst onwaarschijnlijk dat de overheid zelf gaat telen. Ze gaan hooguit vergunningen afgeven aan ondernemers die onder toezicht mogen telen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweken is altijd al illegaal geweest ....ook de gedoog onzin.

 

ik vraag me dan ook af waarom iedereen er zo moeilijk over doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat het niet voor iedereen toegankelijk is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk wel... Je gaat naar een urban gardening store, haalt een lamp en zet wat plantjes eronder. Klaar! Het is alleen een keuze of je er wel of geen taakstraf van 10 uurtjes voor riskeert. Maar met 1 lampje hoef je je nergens druk om te maken

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

pffff,jij leest geen kranten he?

er worden geregeld mensen uit hun huis gezet, soms voor 2 buitenplantjes

Dus geen sprookjes gaan vertellen

dat mensen zich niet druk hoeven te maken......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen zonder moraal in deze branche zoals Starter en zijn vriendje murdoch moet je helemaal niet serieus op in gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rtfm: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

 

Bevorderen van hennepteelt wordt strafbaar

 

Stelletje achtelijke debielen. Binnenkort maar naar Duitsland voor de spullen dus.

 

Wiet forum kan ook wel op zwart dan.

 

Positief is dat we straks een tientje per gram voor Haze krijgen waarschijnlijk, kan niet anders dat de prijzen omhoog gaan.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geld verdienen aan een goed product die voor en door blowers gekweekt wat is daar mis mee?

 

Ik lees in jou berichten vooral door dat het product en de mensen die het uiteindelijk oproken je geen reet interesseert. Alleen maar de kilo's en hoeveel euro's. Er zijn ook kwekers die iets verder dan dat kijken omdat ze het kweken gewoon leuk vinden.

 

Je doet maar lekker maar ga dan geen initiatieven neerhalen van mensen die het uiteindelijk wel netjes willen regelen of voor zichzelf willen kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt je genoeg belachelijk gemaakt.

 

Link die berichten eens dan dat het alleen om euros en kgs gaat en niet om kwaliteit.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De enige die zichzelf voor lul zet ben jij met je berichten met gemiddeld 3 woorden er in. Post dan niets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Links naar die berichten dat het alleen om euros en kgs gaat en niet om kwaliteit?

 

Of lul je uit je nek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor kwaliteid mag betaald worden, kweken doen we voor de euro's

 

hoe hoger de kwaliteid hoe meer euro's dus schoon kwalitatief product is de motivatie.

Als je kwaliteid levert verzeker je jezelf ook van afname want iedereen wilt het hebben,

onlosmakelijk verbonden is dat een schoon product ook bijdraagt aan een betere maatschappij

en de volksgezondheid met name. Je verdient meer met kwaliteid dan met bewerkte kuttroep

want kwaliteid voldoet aan de eisen voor keiharde euro's, dus verrijk jezelf met kennis over hoe

te kweken maar de meeste denken niet na voor ze ergens aan beginnen en dan word de markt

verziekt met bruine kut haze of ongespoelde PK meuk, met zand en perliet in de toppen.

 

Als je al weet dat je in een huurhuis zit en eruit word gedonderd als ze je pakken met 2 buitenplantjes dan ben je gewoon oliedom bezig.

Iedereen kent de risico's en met regulatie word het er niet beter op geloof dat maar niet, de straffen zullen of hetzelfde blijven of verergeren

vanwege de zogenaamde regulatie maar nooit verbeteren.

 

Ik ben met name fan van buitenwiet, niks lekkerder dan een schoon zelf gekweekt buitenwietje.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...