Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jeroen8977

Hulp Bij Wietzaden Kopen Gevraagd

Recommended Posts

Goedemiddag,

 

Ik zoek autoflower zaden die laag blijven en rotbestendig zijn. Ik zoek al een tijdje op inernet en zie veel verschillende zaden maar ik weet niet welke goed zijn.

 

Dus mijn vraag aan jullie is of jullie tips hebben?

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto mazar dutch passion

auto jack paradise seeds.

 

dat zijn 2 auto flower soorten waar ikzelf het meest van verwacht.

heb nog vele anderen om te testen maar dit zijn degenen waar ik mijn centen op in zet.

niet omdat ze klein blijven maar juist omdat ze wat groter kunnen worden met mooie compacte toppen.

 

je kan je auto flowers in kleine potten zetten, dan worden ze sowieso niet groot,

of tussendoor een paar keer een schop tegen geven (takken knakken, verpotten e.d.)

 

veel lezen scheelt ook een boel, sinds de lente voor de deur staat schieten dit soort topics weer achter elkaar uit de grond.

als je nou een winter de tijd had genomen om jezelf in te lezen had je je eigen mening/conclusie kunnen trekken

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij wordt het voor mij pek en veren als die auto mazar het bij jullie niet goed doet. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk ook net als Lufthegreenstuf dat je Dutch passion ook wel Hollands hoop genoemd. moet gaan kweken is een makkelijke plant en gekweekt op het Nederlandse klimaat.

Succes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...