Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
coco mapito

Je Kon Er Op Wachten..... Overheidswiet

Recommended Posts

Nou, ik hoop dat iedereen die zo'n voorstander is van legalisering, hier blij mee is. :execute

 

De ratten ruiken geld, ze weten niet hoe snel ze het riool uit moeten kruipen.

Lekker D666 blijven stemmen mensen, dan wordt je straks nog harder vervolgd, want dan kom als je kweker met je poten aan de centen van de overheid en kweek je niet door de overheid goedgekeurde wiet, die in tegenstelling tot overheidswiet, zeer schadelijk is voor de volksgezondheid.

 

 

http://www.powned.tv...rlen_is_op.html

 

 

Het zou zomaar kunnen dat de eerste lading overheidswiet straks in een Heerlense coffeeshops ligt. De provincie onderzoekt de mogelijkheden voor gereguleerde teelt.

 

Uit het onderzoek komt naar voren dat legale teelt een krachtig alternatief kan zijn voor illegale wiethandel, schrijft L1. Het komt ten goede aan de nationale veiligheid.

Coffeeshops in Heerlen zouden vanuit de overheid 500 kilo marihuana per jaar kunnen krijgen. Bovendien hebben de inkopers van shops straks de keuze uit 14 verschillende cannabissmaken. Gebaseerd op de prijs van vijf euro per gram stroomt daarmee een aanzienlijke 2,5 miljoen euro de staatskas in. Tegelijkertijd kan de overheid erop toezien dat de handel zo veilig mogelijk verloopt.

De gemeente Heerlen acht het mogelijk dat de stad binnenkort aan het experimenteren gaat. Vertrekkend burgervader Paul Depla was sowieso fan van gereguleerde teelt en probeerde eerder toestemming te krijgen in politiek Den Haag. Daar stuitte hij op weerstand van Ivo Opstelten. Nu de minister van Veiligheid en Justitie de laan uit is, ziet Limburg kansen om het experiment alsnog uit te voeren. De provincies Utrecht en Eindhoven zouden dan meedoen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zouden de prijzen ook omhoog gegaan door de accijns en btw die dan wel verplicht zijn.

en dan gaan waarschijnlijk nog meer mensen het bij dealers kopen i.p.v. in de shop

 

zo krijgt de overheid nog meer geld binnen en maken ze tegelijk de coffeeshops kapot

Edited by Wesleyy

Share this post


Link to post
Share on other sites

De prijs nog iets omhoog de THC naar benee,,,,werkt lekker toch niet!

 

Het werkt alleen als we 1lamp5planten mogen hebben.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou het toch op het gedoogbeleid, iedereen blij. ohja t levert het 'rijk' niks op, de reden om alles op de schop te gooien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krampachtig vasthouden aan je huidige inkomen

bied geen enkele zekerheid voor de toekomst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totaal onhaalbaar. En dat weten ze in Heerlen maar al te goed. Wat denk je hoe je een oogst van 100kg moet beveiligen en de kosten daarvan? Bovendien is het in strijd met de eu wetgeving

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dat er komt is dat de enige plek waar er van mij geript mag worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me af hoe de grote jongens in de onderwereld hier mee om zullen gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me af hoe de grote jongens in de onderwereld hier mee om zullen gaan

 

die hebben er lak die voorzien gewoon de straat of het buitenland, de overheid zou dit wel willen maar dan voor de coffeeshop, dus een x percentage gaat toch naar het buitenland en 9 van de 10 kweek voor dan voor de export ,de zijn opkopers zat die een lijntje naar het buiten land hebben ,het zou beter zijn als er een wet komt waar de kleinen kweker een vergunning zou kunnen krijgen zodat deze zijn opbrengst naar de gemeente kan brengen er een x bedrag voor terug krijg en de gemeente het doorverkoop naar de coffee shop .

mijn idee is een kweek vergunning op non profit basis zodat de kweeker er een net salaris aan over houd ,min zijn kosten voor huur ,energie ,voeding dan zou het kunnen ,en de prijs voor de coffee shop gaan dan ook omlaag want dan is het risico geld weg dat nu toch nog zo 50% van de prijs bedraagt tis dat ik niet mee geld cijfers mag werken op dit forum anders kon ik mijn idee nog beter verdedigen cq promoten met 150 potten kan je als kweeker een net salaris overhouden en hoef je dan niks illigaals te doen

de tijd zal het leren we wachten af ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha, toch een visie naar de toekomst toe.

Ik denk dat er een verschil is in benadering Wally

Jij gaat er vanuit dat de taart groot genoeg is om te delen zodat iedereen een puntje heeft en daar genoegen mee neemt.

Dat denk ik ook, zodat iedereen de diepte in kan met de kwaliteit.

 

Anderen zijn puur bezig om te behouden wat ze hebben, of meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

welnee joh<

veel te veel wiet die slecht is afgebloeit

te snel gedroogt

en bespoten met zooi

door mensen die het alleen om de poen gaat.

 

Gelukkig is er nog een klein cluppie lekker bezig

maar anders zou het einde zoel zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

de kwaliteit word nu beoordeelt door de shop en die geef er naar mijn mening niks om ,of je wiet bespoten is of te snel is afgebloeid ,daar zou een betere regeling voor moeten komen ,je heb natuurlijk shop die er om geven maar de meeste gaat het om de kwantieteit ipv kwaliteit is mijn mening, ik zelf hou van lekker bio en ja als ik spin heb en ik zit bijna aan het eind gebruik ik ook chemiesemeuk maar dan rook ik het zelf niet en gaat het 9 van de 10 keer naar een opkoper die er niks om geef hij kijk alleen of het droog genoeg is en of het genoeg stinkt zodat ik toch me kosten eruit heb helaas maar waar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totaal onhaalbaar. En dat weten ze in Heerlen maar al te goed. Wat denk je hoe je een oogst van 100kg moet beveiligen en de kosten daarvan? Bovendien is het in strijd met de eu wetgeving

Wat een bullshit, bij bedrocan is ook nog nooit wat gebeurd.

 

Genoeg bedrijven met een voorraad van een half miljoen.

 

Ik snap ook niet dat jullie zo zeiken, net of jullie het naar de shop brengen.

 

 

Ik ben hier wel voor, gewoon bepaalde kwekers vergunning geven en die voor shops laten kweken. Daar zijn al vergaande gesprekken over ook in andere gemeentes kan ik jullie vertellen. En ja dat is ook totaal in eigen belang.

 

 

Iedereen die maar wil een lampje lijkt me geen goed plan. Krijg je een hoop lui die niets van stroom weten maar er wel mee bezig gaan, in dat in woonwijken. Brrrrr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meeste rommel en gezeur zijn mensen die de stroom stelen je weet wel voor de meter aftappen als je gewoon betaalt en je aan de regels hou kan er weinig mis gaan een wasdroger vraag ook 2400 watt en een wasmachine ook 2200watt je moet de 2 niet in 1 stekkerdoos zetten en je moet zeker wat kwaliteit draad gebruiken niet de allergoekoopste van de action of het chineese spul van dat kraampje op de markt ,maar dat terzijde mocht het zo zijn dat dat je als kweeker wil gaan kweeken voor de gemeente neem dan wel een bedrijf unit en ga niet hele woonhuizen vol zetten dan zie ik de problemen niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me af hoe de grote jongens in de onderwereld hier mee om zullen gaan

 

Dat is niet moeilijk. Die gaan de coke en wapenhandel in natuurlijk.

 

De coffeeshops zullen tog bevoorraad moeten worden.

 

18 euro voor haze in de shops dan zullen er niet veel mensen overblijven die

dan naar de shop gaan. Inkoopprijs word hoger.

Cash fucking money baby B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me af hoe de grote jongens in de onderwereld hier mee om zullen gaan

 

Dat is niet moeilijk. Die gaan de coke en wapenhandel in natuurlijk.

 

De coffeeshops zullen tog bevoorraad moeten worden.

 

18 euro voor haze in de shops dan zullen er niet veel mensen overblijven die

dan naar de shop gaan. Inkoopprijs word hoger.

Cash fucking money baby B)

 

mensen betalen het ,ben in denemarken geweest en omgereken betaalde ik 25euro voor een amnesia ,dus de prijs kan nog wat omhoog en hier in rotterdam betaal je voor een cantalope haze ook 14 euro omdat het een speciaal soortje is maar ook omdat men het er voor over heeft tis net als met bier of wijn hoe zeldzamer hoe duurder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk betaal je de prijs voor een exclusief wietje en dat is ook normaal maar boven de 20 word tpg wel stukken minder aanloop.

Dan krijg je toch dat mensen weer zelf gaan kweken dus de overheid voorziet zichzelf van werk. Makkelijk werk.

Stel het noodzakelijke strafbaar en zie daar, werk!

 

Vuile SS'ers zijn het.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat is overdruk afnemen van de onderbezetting ,de politie is onderbezet te weinig mensen om de grote vraag van kweek hokjes of tenten op te ruimen er zijn een hoop verraaders in nederland, als je de verkoop van kweek benodig heden weg neem en verbied hopen ze dat het aanbod van kweekerijen afneemt zodat ze meer i n pas gaan lopen met het aanbod dat ze wel aan kunnen en je maak de weg vrij voor overheid wiet, er staan er genoeg in de rij om voor de gemeente te telen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...