Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DonSigaar

2 White Widows + 1 Killerbee Honey Onder 5Xtl14W-Kleur33

Recommended Posts

Mja, ik gebruik no mercy supply voeding, zoals guano extract en sweet jane 1 + sweet jane 2 ... . én bloei en groeistimulator ... .

 

én ook niet te vergeten, bacterial, en co2-tabs ... .

 

2 zaadjens instoppen gaat niet, want het zijn airpotten, dus 1 plant wurgt de andere dan ... .

 

volgende keer ga ik wel weekjen of 3 laten voorgroeien, maar moet ook denken aan het extra stroomverbruik :s

 

ik wil niet da de blauwkes hiere terug staan ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

paar weken lang voorgroeien en je opbrengst is met lage wattage veel hoger

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, thx HUFFnPUFF

 

maar voorgroeien lukt niet meer ... .

 

zit nu al op 12/12 klokschema vn de white widow afbloeien ... .

 

Misschien dat mijn plant oogstklaar is, nog voor de 6 weken voorgroei verstreken zijn, voordat de dance world plantjens in bloei schieten, én zet ik alsnog de verlichting op 14/8 ... . Ik moet namelijk ook zorgen dat de blauwkens niemere langskomen, woon in vlaanderen ... .

 

Nieuwe plantjens eerst, 3 dance world's én linksonder 1 orange bud

 

 

gallery_44325_17985_2196164.jpg

 

 

 

 

dan de white widow

 

gallery_44325_17985_2162862.jpg

 

 

 

gallery_44325_17985_4698354.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

fout gerekend, bloei sinds 12 april, dus , 4weken bloei... .

 

Ik dacht het al :D

Edited by DonRoberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_17985_3059363.jpg

 

 

orange bud linksonder, 3 andere = Dance World, en rechts en onderen = White Widow

gallery_44325_17985_2371883.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zet je die Orange Bus niet in het midden onder de lampen? Dan kan ze er iets eerder onderuit, wat weer beter is voor de andere dames.

Van onder had ik wat weg gedieft om meer energie naar de bovenste toppen te krijgen. Maar dat is nu te laat. Ziet er wel lekker uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, bedankt voor den tip Rockfort, maar ik moet zorgen, dat die orange bud, de laaghangende kant vn de lampen krijgt, en die ww de bovenste kant, aangezien, da den witte weduwe, da die ietsken groter is, en dus die kant de lampen hoger hangen, en aan den kant vn den orange bud, is het ietsken lager de lampen, maar kom, zoveel verschil zal dat wel niet uitmaken ... .

 

Maareuhm, ik zit wel met een vraagjen, als iemand mij daar bij kan helpen ?

 

Als ik mij die propagator koop, 2 x 55 watt, moet ik dan afzuiging hebben ? i v m de warmte ?

 

Anders ga ik mij eerst es afzuiging kopen, en da dan nog in mijn kast hangen ... .

 

Dank bij voorbaat ... .

 

Grtjs DonRoberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

5wekennhalf bloei op die white widow, dus 10 weken bloei onder TL, dus nog 4 wekennhalf te gaan ... .

Grtjs DonRoberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afzuiging op een propagator? Daar zijn die schuifjes voor. Gewoon aanvoer van verse lucht in het hokje moet genoeg zijn.genoeg zin. Maar jij gaat wel een lekker rooketje krijgen van die kleine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, Rockfort, maar ik héb vandaag were een klein toptjen, vn den basis vn de plant genomen, ffkens gemicrogolfd, en geproefd, jointjen gedraaid, ffkess lekker high gezeten, maar ik moet er leren afblijven :s maar die 1 orange bud, die is niemere ezo stevig, teveel water gekregen, en die dance world zijn wel nog goed bezig ... .

 

Maar ik moet zien, dat ik die witte weduwe, binnen 3 a 4 weken afbloei, en da die dance world plantjens, dan nog meer groeien, dermee willenk die lampen terug op 18 / 6 zette, of 16 / 8 zodanig da die dance worlds toch nog genoeg groeien, want ezo een kleine plant als die witte weduwe, white widow, da zienek niemere zitten :s want ik denk da ik er maximum iets vn een 25 gram gaan afhalen :s

 

Dus volgende keer, meer voorgroeien, tgoeie is wel, ik heb mijn wiet, sinds 18 april in bloei, en die is wel lekker, maar volgende keer toch meer voorgroeien, en dan moet ik nog altijd die propagator kopen :s én daarvooren sparen :s maar da is allemaal nie ezo gemakkelijk, als ge maar 50 €hebt pr weke, en der nog u smoor en toebak en dergelijke moet vn kopen :s

 

Dusja, en dan nog die moaten vn mij, die geld lenen vn mij, en die da dan paar maand later terug zien te betalen :s da zie ik allemaal niemere zitten :s

En dan nog weten, da ik evengoed dien propagator al had kunnen hebben, moest ik miijn maten geen geld geleend hebben :s ok, ik krijg er 5€ intrest op, maar dan nog :s en ezo is da verschrikkelijk :s

 

Maarja, nog 1 maandjen, dan uitsprak rechtszaak vn mn accident, da in '99 gebeurd is, ik onder camion, dus ja, veel €€€€€'s ga ik krijgen, maarja, allemaal afwachten, en hopen da ik dan een veranda op mijn keuken en badkamer kan bouwen, en huis uitbreiden, en meer plantjens hebben, maarja, die flikken in België zijn ook niet dom, en dedie willen natuurlijk ook niet dat ik tevele planten zet :s

 

Dusja, veel historie kort maken, ik wille meer €€€€'s maar da wilt iedereen, nog 1 maand, en ik zie wel wada ik ga krijgen, maar als dien propagator geen afzuiging nodig heeft, enkel verse luchttoevoer, dan maak ik vanonderen in mijn kast een opening, waardoor da er verse lucht kan binnenkomen ... .

 

En dan moet ik ook nog es sparen, voor nen ventialtor :s

 

Allemaal kosten :s

 

En nen armen invalid krijgt geen steun vn zijn oukes, of zijn ziekenkas :s want ik ben geen mediwietpatient :s heb wel insomnia, slapeloosheid, maar dat trekken ze ulder in belgie niet al teveel aan :s smerige klojo's :s fucking politici :s

 

Maar soit, anyhow, bedankt voor je raad Rockfort, ik ga dan gewoon gaatjen moeten maken in mijn kastjen, voor luchtaanvoer ... .

 

En ja, is lekker rokertjen, maarja, meer indica = meer high ;)

héb zin om es nen goeien sativa te smoren :s of te kweken ;) maar als iemand zich geroepen voelt, om zadenruil topic zich te melden, en ewa zaadjens te wisselen, tegen ewa killerbee honey's, doe gerust, schrijf uw naam er dan op, zeg wat ge te ruilen hebt, want da topic blijft heel lang stille staan :s

 

Just trying 2 grow some weed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:dribble: moeilijk om van die lekkere topjes af te blijven zunne lol.

Je doet zo wel ervaring op voor het moment dat je een mooier en beter kastje kan bouwen.

Ik begrijp dat je totaal geen lucht aan en afvoer heb op uw kastje?

Laat je het deurtje een beetje open staan met de lamp aan, en dicht met lamp uit?

Waarom ga je geld uitlenen als je er zelf tekort hebt?? ook al zijn het je vrienden.

Als je uit zaad blijft kweken zie ik geen voordeel van een propegator, want die plantje hebben niet zoveel luchtvochtigheid nodig.

Dat krijgen ze in de natuur ook niet.

voor groeien kan je ook met 1 of 2 spaarlampen in een kistje op een donker plekje, zo doe ik dat ook.

Verder heel veel suc6.

 

Greetzzzzzz Rockfort

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik laat de deurkens op een kierken staan, zodanig da er toch verse lucht inkan, en als het donker moet zijn, is het terug donker, meedat de deur opengaat naar de ruit, dus geen licht meer binnen, ik kweek het liefste uit zaad, want dan zie je gemakkelijker wat en hoe je moet bijspringen, en als je met stekken kweekt, zie hiere in destelbergen maar es aan deftige stekken te geraken :s echt niet te doen :s kheb het nog niet geprobeerd met stekken, maar zaad ontkiemen is supergemakkelijk ;)

Plastieken potjen, tupperware, laagje keukenpapier op den bodem, zaadjens erop, laagje keukenpapier erboven, en water 3 mm erboven, en in de zon zetten, en na weekjen hebben al je zaadjens al een worteltjen ;)

 

Echt megagemakkelijk ;)

 

En die propagator, ik weet niet wat dat te maken heeft met de luchtvochtigheid :s sorry daarvoor, maar ik weet eigenlijk niets vn luchtvochtigheid en zo een zaken, ik kweek gewoon op het gemakjen, zaadjens ontkiemen, onder tl lampkens steken, en meeda ik weet, da ik nen groteren oogst kan/mag verwachten, als er meer licht en lichtsterkten is, ga ik blijven sparen voor nen propagator ... .

 

En geld uitlenen aan vrienden, tja, da doe ik niemere, maarja, kheb geheugenverlies, en soms zijn der maten, die daarvan profiteren, en mij dan ezo een deals voorstellen, die ik praktisch niet kan weigeren, gelijk mij 15 of 20 € werebetalen, als ik hen 10€leen :s ik weet het, ik ben te goedgelovig, maarja ... .

 

Maar lenen probeer ik niet meere te doen ;)

 

En spaarlampen, hebben volgens mij niet zoveel lichtsterkte, als nen propagator, of een tllamp, dus heb ik die ook niet nodig ... .

En ik heb al vn die spaarlampkweekjens gezien, onder spaarlampen, en dan vindt ik toch, al die moeite, en da werk, voor deftig kastjen te bouwen, en je haalt er dan praktisch niets af volgens mij :s ok, ik haal er ietsken meer af, mee tllampkens, maar mee dien propagator moet da nog beter lukke ... .

 

ik ga sffs terug fototjens posten ;)

eerst stomme gsm vn huawei die iedere 2 dagen of 3 dagen leeg is, terug opladen :s maarja, ge moogt een gegeven paard niet in de bek kijken, dus ben ik toch blij, da ik nog nen gsm met deftigen camera heb, om fototjens te maken, dusja ... .

 

Seffes volgen foto's ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_17985_2318174.jpg

 

 

 

 

 

 

gallery_44325_17985_1221361.jpg

 

 

 

 

 

 

 

gallery_44325_17985_1771564.jpg

 

 

12 weken en 6 dagen oud ... .

dus al 6 weken, bijna 7 in bloei ... .

 

Hopeluk redt die orange bud het nog ... .

 

Dat is afwachten ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die bud red het nog wel, als u alles wat opschuift naar links krijgt de bud ook wat meer licht aan de rechter kant.

Ik vind een propegator kopen weg gegooid geld als je toch alleen maar uit zaad gaat kweken, of wil u stekken gaan maken?

Maar daar ga ik me verder nie meer mee moeien.

Suc6 groet Rockfort

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, stekken maken, dat héb ik nog nooit gedaan :s

 

als ik da ergens zien, of ergens leer vn nen maat ofzo, dan zoe ik da nog kunnen doen ... .

 

Thx ;) Grtjs DonRoberto :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 DANCE WORLD IS OMGEVALLEN? BEETJEN TEVEEL STRESS BEZORGD? HEB IK OOK VASTGEBONDEN AAN POTLOOD? NU GERUST LATEN? HOPEN DAT IE NOG GOED HERSTELD

 

gallery_44325_17985_1220143.jpg

 

 

 

 

 

 

gallery_44325_17985_1335385.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien beetjen co2 geven, aan die omgevallen plantjens ? :s met behulp vn co2-tab ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag 6 weken bloei, plantjens, dance world zijn boven sinds 2 mei, dus die zijn nu ongeveer 18 a 19 dagen oud ... .

dat is 2 weeknhalf ... .

dus die white widow, kan nog week of 2 bloeien, en dan gaan de lampen terug op 16/8 ... .

zodanig dat de dance world plantjens toch groter gaan zijn, vooraleer ik ze in bloei ga trekken :D

 

ik vraag mij enkel af, zoe ik mijn plantjens, een beetjen co2-tabs geven ? aan die dance world, en die orange bud, die zijn omgevallen ? door dien stress ?

zodanig dat ze toch nog beetjen herstellen ? beetjen co2- doet ze goed ;)

 

ik denke da ik da gaan probern, maar eerst zoe ik miskien ewa raad willen, vn hiere op het forum , ofda iemand da een goed id vindt, omdedie een beetjen co2-te geven :D zodanig dat ze toch nog beetjen sterker worden, en zich beetjen gaan herstellen :P

 

iemand een id, ofda da goed id is ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

white widow is geoogst, mijn maat zei da ie klaar was, én in een vlaag vn bezinning héb ik geoogst :s

 

gallery_44325_17989_1465297.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

in totaal haalde ik er zo één 10,7 gram nat vàn, waarvan ik zéker 2gram natte wiet héb gesmoord, én ik zweer hét jé, paar secondjens in den microgolfoven, én jé bént lékker hiGh, én béétjen stoned, wantja, white widow is 70%indica, dus hiGh, én 30%sativa = StôN€d

 

Maarja, hier zit ik dàn nù, hét allerlaatste gedroogde op té roken, én ik moet zéggen, hét is bést wél té pruimen, lekker spicy pineapple high,

gevolgd door zo'n ChÏlL-OùT-StOnE ... .

 

Nu nog hopen, dat die ob vrouwelijk is, en die 3 dance worlds, waren feminized, dus héb ik zoiezo térug mijn rokertjen ;)

 

als iemand nog zààdjéns té ruil hééft ? regular, feminized, mét naam, gelieve és té vermelden, wada gé hébt, in hét zadenruiltopic ;) niet moeilijk lid worden, verslagsken maken, ervaringen médedelen ;) :P tof zenne ;) :P ;)

 

én nu hoop ik, dat dien orange bud, tegen een beetjen wind kan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoelang heeft die white widow gestaan? Je moet er echt wel meer dan 2 gram van een plantje af kunnen halen, zelfs al zou die in een vensterbank ofzo staan.

 

Als je met TL kweekt moet je echt wel de tijd om voor te groeien nemen zoals HuffNPuff al eerder zei. Je kweekt nu 2 rondes een paar planten met minieme opbrengst. Als je er nou 2 voor een paar weken op 18/6 laat totdat ze goed groot zijn eventueel scroggen/fimmen/toppen/supercroppen, maar dat hoeft allemaal niet per se. En dan over op 12/12 en afbloeien duurt dan ook wel even onder TL. Maar dan heb je uiteindelijk meer opbrengst dan in die twee rondes bij elkaar denk ik en minder kosten.

Geduld is een schone zaak.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, idd billmurray, maar deze keer, staan de dance worldx3 en den orange bud, al ietsken langer op 18/6 ... .

1maand om exact te zijn, je moet maar eens kijken naar dat topic, is vandaag ook geupdate geweest ... .

 

én ik ga ze nog 1 maand op 18/6 laten staan, en derna pas terug op 12/12 ... .

 

dan terug tijdjen wachten, totda den bloei erin zit, maar dan ben ik wel zeker, dat ik er vele meer ga kunnen afhalen, maar die 12/12 da was een experiment, omdat ik vn een vorig forum, dat ik op zat, had gehoord vn die 12/12 ... .

maar nu staan de plantjens op 18/6 ... . én deze keer met ventilator , dus nu kunnen ze pas echt sterker worden ;)

 

én toppen héb ik al gedaan bij de 3 dance world's, en vandaag ook bij den orange bud, maar dien is mannelijk denk ik :s 3puntig blad in vertakkingen i p v wietblad :s

 

maarja, dan kan ik toch proberen, om es orange dance world te maken ;)

 

én ja, geduld is een schone deugd (spreekwoord uit belgie)

 

maar ik moet wel iedere nacht, dien ventilator gaan uitzetten, en sochtends terug aanzetten, want ik slaap 1 verdiep onder mijn zolder (kweekkast) én da geluid snachts is niet te doen, ik slaap al slecht, gebruik wiet tegen mijn slapeloosheid :s en om ewa te relaxen ook, maar mee da lawijt kan ik toch nie slapen, dus nu zijn om 4 uur sochtends de lampen aan, rond 10 uur a 11 uur sta iik op, zet ik den ventilator aan, en rond 22u ziijn de lampen uit, tijdsklok, goeie uitvinding ;) én dan zet ik ook den ventilator uit, want anders kan ik totaal niemere slape :s

 

allé, gij ook succes mee u kweekskens billmurray ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...